Társadalomtudományi munkaközösség. Feladataink A társadalomtudományokhoz és a művészetekhez kapcsolódó tantárgyak oktatása. Változatos tanórán kívüli.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Királyhelmec városunk története
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Szabadidő szervezés! IGEN!. 6 ISKOLÁBAN? IGEN!? Célok, feladatok - szabadidős és kulturális igények felmérése - a pedagógiai programhoz kapcsolódó tanórán.
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Az olvasástanítás módszere:
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Dél – dunántúli Regionális „IPR” Tájékoztató Nap Pécs = Európa Kulturális Fővárosa! Építkezzünk tovább! A „BÁZIS”- tól, az „ERNYŐ”- ig! !
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
Iskolánkról.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Gábor Dénes Tehetségpont
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Árpád Fejedelem Általános Iskola
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
TÁMOP „Együtt a tiszapartis tehetségekért” „Ezt írjuk - így mondjuk” Iskolai vers- és prózamondó és –író verseny.
Belső-erzsébetvárosi Általános Iskola, Szakközépiskola és Szakiskola
Református Montessori Iskola bemutatása. Iskolánk története alapítás éve: alapítás éve: - óvoda: óvoda: iskola: iskola: 2000 alapítás.
P Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység Összefogása Mélykút központtal” című, TÁMOP / pályázat Company Name.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Radnóti Katalin ELTE TTK Fizikai Intézet
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Az „Asbóth-díj az év pedagógusának” kitüntetés annak a pedagógusnak adható ki, aki a tudományok, a művészetek, az oktatás-nevelés területén példaértékű,
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
Szepesi Vendel A Királyhelmeci Magyar Tanitási Nyelvű Alapiskola.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Matematika munkaközösség
Schulek Frigyes Két tanítási nyelvű Építőipari Szakközépiskola
„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában.
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
Alsó tagozatos Jótékonysági gála december 9 – 10-én Belépő Tombola95700 Tombola Ajándéktárgyak Összesen Ft.
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Szakmai munkánk a pályázatban
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
A tanárképzés szerkezete
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
„Az ormokra nem hívják az embert, oda fel kell kapaszkodni!”
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Iskola Bemutató a(z) Iskola szolgáltatásairól ……………… Készítette: ……………… tanár tanügyigazgatás szakos hallgató.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Iskolai tehetséggondozó tevékenység az online kérdőíves felmérés tükrében Sági Matild.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
SZIPORKA ORSZÁGOS MATEMATIKA VERSENY 2017.
Nyelv és kultúra I. helyezett: Vas János, Debreceni Egyetem
(Szeged, Temesvári krt. 42.)
A 20 éves MKNE és az ökoiskolák
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Álmodtunk egy iskolát magunknak
MŰVÉSZTELEP JÚLIUS KEMENCE
Bemutatkozunk.
Testnevelés munkaközösség
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
Előadás másolata:

Társadalomtudományi munkaközösség

Feladataink A társadalomtudományokhoz és a művészetekhez kapcsolódó tantárgyak oktatása. Változatos tanórán kívüli programok biztosítása, ahol a gyerekek kipróbálhatják, fejleszthetik tehetségüket, újabb ismereteket szerezhetnek. Az iskolai kulturális rendezvények, ünnepségek összefogása,szervezése, lebonyolítása. Munkánk fontos része a tehetséggondozás, versenyeztetés mellett a tanulókkal való egyéni foglalkozás, és ahol szükség van rá, a felzárkóztatás.

Tagjaink András Piroska Kalmárné Szász Julianna Molnár Gyula Szőke Imréné Szurovecz Ildikó

Tantárgyaikkal hozzánk is kapcsolódnak Faragó Aranka Fejesné Berényi Zsuzsa Junóné Magi Katalin Nagybakosné Sulyok Zsófia Papné Abonyi Krisztina

Délutáni programok

Színkör Vezeti Csengeri Gábor Színész, előadóművész

Énekkar :Belvárosi Gyermekkar Vezeti Nick Andrea Ádám Jenő Zeneiskola tanára

Zene Vezetik az Ádám Jenő Zeneiskola tanárai Iskolánk 70 tanulója tanul ezeken az órákon gitározni, zongorázni,énekelni

Tánctanfolyam A Silver Vezeti Püspöki Dávid Latin és standard tánctanár

Vizuális foglalkozások Vezeti Nagy Katalin Matild grafikus- és Nagy Dénes festőművész, Az Önálló Vizuális Alapiskola tanárai.

Kiállítás a Művésztelepen

Kati nénivel

Dénes bácsival

Betlehemes a Református templomban

Biciklitúra

És egy kis játék az iskolaudvaron

Osztálykirándulások 6.B Tiszapüspöki

6.b

Tiszapüspöki

7.b Felsőtárkány

8.b Eger -Tardos

8.b Eger-Tardos

Vége