„Közös megjelenés egyéni arculat!” A Gödöllői Turisztikai Régió Programfejlesztési Terve 2005-2007.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyar Fesztiválszövetség közgyűlése Százhalombatta, november 25. Dr. Faragó Hilda.
Advertisements

Helyi termék piacra jutása a turizmus lehetőségeinek segítségével. Borsányi Gyula Vezekény,
Tourinform iroda működtetése október Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Határmenti együttmûködés az EU-ban Mit jelentenek a Régiók? Klaus Klipp Fõtitkár Európai Régiók Gyûlése, Strasbourg.
Szakpolitikai reflexiók a turizmusfejlesztés területi kohéziós szempontú értékeléséhez április 25. Dr. Nemes Andrea főosztályvezető NGM Turisztikai.
Aktuális pályázati lehetőségek
Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok.
Új esély a turisztikai desztinációk számára - amit a TDM-ről tudni kell Zalaegerszeg Február 24. Ligeti Ádám.
MLBKT Konferenica 2012.
TISZATÉR LEADER EGYESÜLET célterületei és eljárásrend 2011.
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
A fesztiválok turisztikai jelentősége Magyar Fesztivál Szövetség Évadzáró Konferenciája november Százhalombatta.
A helyi termék szerepe és lehet ő sége Zala megyében Kovács Tünde, projektszakért ő Kerka völgy aranya, a méz - a helyi termékekért Zalamerenye, 2010.
ZEMPLÉN EURORÉGIÓ 1 XI. LOGISZTIKAI FÓRUM FEBRUÁR 18. CENTRALIZÁLT VAGY DECENTRALIZÁLT GAZDASÁG REGIONÁLIS FEJLESZTÉSEK Előadó: Juhász István ügyvezető.
Németh Tamás — Főtitkári beszámoló … Főtitkári beszámoló az Akadémia évi költségvetésének végrehajtásáról Németh Tamás Magyar Tudományos Akadémia.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
A Helyi LEADER Akciócsoportok szerepe a vidék turizmusában
Pályázati információs nap Nyugat-Dunántúl GRIP-IT Kádiné Fülöp Erika Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség - Győr, április 4. -
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
SZIE Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
Zalai Borút Egyesület N ő a Tudás N ő a Piac Borászok piaci esélynövelése a határmentén.
MÚZEUMI KÖNYVTÁRAK A STATISZTIKA TÜKRÉBEN - FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK, IRÁNYOK Tóth Máté OSZK - Könyvtári Intézet.
Településmarketing Értékaudit.
Városi turizmus. Város A turista szemében a város szabadidős termék, amelyet arra használ fel, hogy élményei, tapasztalatai bővüljenek. Így - marketingszempontú.
Pannon Helyi Termék Klaszter Megalakulás: október, közel egy éves előkészítő munka után Fő cél: a régióban fellelhető és előállítható mezőgazdasági.
Önkormányzatok turisztikai feladatai
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
Nyugat-dunántúli Régió
Vidékfejlesztés, turizmus és az alkotóházak lehetséges kapcsolata
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
A Ceglédi kistérség bemutatása, civil szervezetek lehetőségei a területfejlesztésben Cegléd, október 20.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Balatoni Regionális Turizmus Szövetség 201l. 1o.21. Balatonföldvár Hoffmann Henrik Elnök Regionális TDM Szövetség -lehetőség, -kihívás, -siker? Regionális.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
INTERREG IIIC Szolnok, INTERREGIONÁLIS EGYÜTTMŰKÖDÉS ÉS INTERREG PROGRAMOK MAGYARORSZÁGON „Centurio Szeminárium” RÓZSA Diána Program menedzser,
Miért nem működik még az okostévé modell?
Az agroturizmus és a vidékfejlesztés sokszínűsége Európában.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
Mátrai Balázs vidékfejlesztési szakértő Magyarországi LEADER Központ
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
Az innováció, mint a versenyképes gazdasági növekedés alapja
„Helyi márka kialakítása a Bakonyban” című projekt bemutatása
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
A magyar-szerb Szomszédsági (interreg) program első kiírásának tapasztalatai egy megvalósult projekt tükrében Ricz András Regionális Tudományi Társaság,
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Nemzeti Technológiai Platform a
Tourinform Gödöllői Kistérség Irodája
Pannon Helyi Termék Klaszter Megalakulás: október, közel egy éves előkészítő munka után Fő cél: a régióban fellelhető és előállítható mezőgazdasági.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
Környezet és közösségek a magyarországi Zöldutakon A fenntarthatóság útján.
Salgótarján, május 19.. Pályázók köre: kisvállalkozások Támogatható tevékenységek és a támogatás mértéke: -Projektötlet minősítése – max. 3 millió.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
2/18/2018 Marketingterv Név.
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

„Közös megjelenés egyéni arculat!” A Gödöllői Turisztikai Régió Programfejlesztési Terve

HERITOUR célja a Gödöllői Régióban  A turista látogatások növelése időben és létszámban A Gödöllői Régióban a turisták által elköltött összegek megduplázása

Követelmények  Technológiai követelmények  Személyi követelmények  Forráskövetelmények

Kulcskérdések Rövid távú kérdések:  Bízom-e eléggé az általam elvégzendő munka sikerében?  Hogyan fogjak hozzá?

Kockázatok? AA mai világban kikerülhetetlen, de csökkenthető PPorlasztott költségvetés alkalmazásával, KKözös honlap használattal, ÖÖsszehangolt marketinggel, JJó értékesítési munkával, stb…

Javaslataim  Tematikus és földrajzi összehangolódás  Intenzívebb információ csere  Internet használat növelése  Kreatív szemlélet

A termékfejlesztés szemlélete  A meglévő értékek helyzetbe hozása a megélhetőség és a versenyképesség fokozása céljából.  Új programok menedzselése, partnerség szervezéssel  Iniciáló projektek / akciók kezdeményezése,  Regionális szintű / nemzetközi hatású projektekben való részvétel, illetve azok támogatása,

Gyakorlati megvalósítás  A munka a HERITOUR partnerek részvételével tartalmilag tovább gazdagodik, „töltődik” kész termékekkel projektötletekkel, melyhez a programgazdák biztosítják a már konkrét finanszírozási részletekkel ellátott ajánlatokat a nagyközönség részére.

Módszertani áttekintés Rendezvények LátnivalókSzolgáltatások

Platformok Alulról építkező regionális adatbázis/vonzerő fejlesztés (tematikus, menedzselő támogatás) 1. Lokális termékek fejlesztése avagy „gyökerekre” építő fejlesztés (kultúra, vallás, néphagyományok) 2. Nemzetközi programok fejlesztése (késztermék / helyszín / kommunikáció)

Feladatok Meglévő termékek fejlesztése Adatbázis/ Marketing / Sales Új termék kifejlesztése Költésre bátorító programok - nagyrendezvények –(Grassalkovich Kultúra- és Bor Ünnep) Turisztikailag gyenge települések feltárással együtt járó támogatása, (Alternatív program ajánlatok.)

Adatgyűjtés/adatbányászat 1.Magyar Turizmus Rt /testre szabott kérdőívek/ felvitele a honlapra. 2.Internetes adatbázis építés a kérdőívekből. Meglévő kérdőívek besorolása. A meglévő adatok strukturálása a célkitűzésnek megfelelően.

A honlap a valóság virtuális modellje Tulajdonságaiban tükröződik a programban résztvevők: Tulajdonságaiban tükröződik a programban résztvevők:   hozzáférési hierarchiája   tematikus ajánlatai   kiemelt ajánlatai   turisztikai affinitása Superuserek Mikro-régiók Települések Szolgáltatók

Az alulról építkező adatbázis modellje a GKRTE honlapján A superuser koordinátori, ellenőrzési és marketing feladatokat lát el. Egyéb jogosultsági szintekkel rendelkezők feladata a minőségi adatszolgáltatás és információ biztosítása. Superuser Mikrorégió Település Szolgáltató

A Gödöllői Régióban alkalmazott kérdőívek és jegyzékek Törzsadat állomány (magyar, angol, németnyelven lektorált adatállomány)   Települések leírása   Térképek   Szolgáltatási és címjegyzék   Eseménynaptár   Garantált program ajánlat   Kastélyok, kúriák   Múzeumok, tájházak Folyamatosan frissíthető anyagok   Lovaglás, vadászat, horgászat   Történelmi emléknapok   Konferencia turizmus   Szabadidő turizmus   Bor-és gasztronómia   Kulturális programok   Vallási programok   Népszokások   Falusi és Agroturizmus

Munka folyamatok Folyamatosan évről-évre elvégzendő feladatok

Marketing & Sales Következő előadás témája

Verseny  A partnereknek nem egymással kell versenyezni. Az egymáshoz kapcsolódás erősít mindenkit!  Önmagunkkal és a saját lehetőségeinkkel vagyunk versenyben, hogy megmutathassuk kulturális és turisztikai értékeinket.  A legjobbak, a munkában eredményesen együttműködők lesznek. Az elnyert pályázat (INTERREG III.B CADSES) egy csapattá kovácsol minden partnert.

Összefoglaló  A piac múltja, jelene és jövője:  A múltban erőteljes megjelenést csak a nemzetközileg is ismert szolgáltatók/programgazdák kaptak.  a cél, hogy az idelátogató turisták több időt és pénzt költsenek nálunk.  A HERITOUR-ban a fejlesztéseket úgy kell végrehajtani, hogy a pályázatnak megfelelő célokat képviseljenek.  Ezeket a szakmailag, logisztikailag és pénzügyileg is felépített temékeket lehet a hazai és nemzetközi turisztikai piacon elhelyezni.

Köszönöm megtisztelő figyelmüket, Bővebb információért kérem keressenek meg a Gödöllői Régió Tourinform Irodájában.  Elérhetőségeim:  Tel/fax:28/  Mobil:+36/  Budapest Nemzeti Múzeum Február 1.