A NEMZETKÖZI MUNKACSOPORT. PEDAGÓGIAI INTÉZETEK NEMZETKÖZI HÁLÓZATA PEDAGÓGIAI INTÉZETEK NEMZETKÖZI HÁLÓZATA VAS MEGYEI PEDAGÓGIAI INTÉZET, SZOMBATHELY.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

A Socrates / Grundtvig program pályázati lehetőségei.
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
1 Vállalkozónők lehetőségei a civil szférában Előadó: Elekes Zsuzsa Civil Szervezetek Regionális Szövetség, elnök.
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
KVN OP 1.1. – TEAM – Képzés a közigazgatás hatékonyabbá tételének érdekében.
A TISZK-ek fenntarthatósága 1 Budapest, január 14.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
Intézményfejlesztési Terv
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat működése Előadó: Pátkai Andrásné szolgálatvezető Budapest, 2006.október 24.
Fejlesztések, többlettudás és forrásközpont az EGYMI-kben
© Zsuzsa Gömöry, Györ 2005 Helen Parkhurst A Dalton-terv Gömöryné M. Zsuzsa.
A munkaerő-kereslet és –kínálat előrejelzését megalapozó kutatások a HEFOP 1.2 intézkedésének keretében.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
A közigazgatás hatékonyságának növelése Hargita Megye Tanácsa alárendelt intézményeiben PODCA 1.3.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
2005. június éves a Magyar-Osztrák Területrendezési és Tervezési együttműködés dr. Tompai Géza főosztályvezető Magyar Terület- és Regionális Fejlesztési.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Pädagogisches Institut Győr Pädagogisches Institut Győr Pädagogisches Institut Szombathely Pädagogisches Institut Szombathely Pädagogisches Institut Eisenstadt.
DISSZEMINÁCIÓ A projektek eredményeinek terjesztése május 2. Tordai Péter, Tempus Közalapítvány.
A Pannon Gazdasági Kezdeményezés (PGK) tevékenységei Kocsondi Tamás Sopron, február Sopron, Csatkai E. u. 6. Tel.: 99/ Szombathely,
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Innováció ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban SET GIFT.
. Negyedik Partner Közép-Dunántúli Foglalkoztatási Hálózat 4P KDFH Alapítva: Gere János
Határon átnyúló civil együttműködések Kulcsár Mária, Fórum Információs Központ, Somorja.
PARP Planning and Review Process Busa Krisztián őrgy. Honvédelmi Minisztérium.
A Grundtvig akció pályázati lehetőségei Grundtvig 2 és 3.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
BFH Európa Kft. Hollósi Szabolcs ügyvezető

A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
1 8/1993.(III.31.) NM rendelet Szakmai felügyelet A jogszabály módosítás okai: –Az Eü. Reform kiemelt feladata a szakfelügyelet erősítése –Nem minden orvosi.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése Majorné.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
A PROTOKOLLOK SZEREPE A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATI FELADATOK ELLÁTÁSÁNAK TÁMOGATÁSÁBAN (TÁMOP B) Szitó Imre fejlesztéskoordinátor, főmunkatárs EDUCATIO.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
A CEPO projekt bemutatása a Bécsi Állatorvos-tudományi Egyetem, Baromfiklinika kutatási stratégiájának összefüggésében Michael Hess.
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
MAVE Budapest, május 24. INCLUSIVE – project bemutatása E-learning „A távolságot, mint üveg golyót, megkapod..” /József Attila - Altató/ Wenhard.
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
Pedagógus értékelési rendszer
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
„Interdiszciplináris kutatói teamek létrehozása és felkészítése a nemzetközi programokban való részvételre környezetbiztonsági kutatási területeken” GEO-TEAM.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Erasmus+ tapasztalatok
„Önkormányzati kapacitásépítés norvég‐magyar együttműködéssel” projekt
Tervezési folyamat.
2/18/2018 Marketingterv Név.
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
Az Erasmus eredményei dióhéjban
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
Proj_men_nazs_1 Nagy Zsolt
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
„Együtt, eredményesen”
A végzős tanulók döntési irányai a középiskolákban
Erasmus+ mobilitási program
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

A NEMZETKÖZI MUNKACSOPORT

PEDAGÓGIAI INTÉZETEK NEMZETKÖZI HÁLÓZATA PEDAGÓGIAI INTÉZETEK NEMZETKÖZI HÁLÓZATA VAS MEGYEI PEDAGÓGIAI INTÉZET, SZOMBATHELY GYŐR-MOSON-SOPRON MEGYEI PEDAGÓGIAI INTÉZET, GYŐR PÄDAGOGISCHES INSTITUT DES BUNDES, EISENSTADT METODICKO- PEDAGOGICKÉ CENTRUM BRATISLAVA PEDAGOGICKÉ CENTRUM ZLIN

AZ EGYÜTTMŰKÖDÉS TÖRTÉNETE A KEZDETEK A PANNONIA-PROJEKT VEZETŐI TEAM A BRATISLAVAI METODIKAI CENTRUM CSATLAKOZÁSA A ZLINI PEDAGÓGIAI CENTRUM CSATLAKOZÁSA

AZ EGYÜTTMŰKÖDÉS ALAPELVEI, A CÉLOK: az EU képzési céljai AZ EURÓPAI DIMENZIÓK FEJLESZTÉSE OKTATÁSI INTÉZMÉNYEK EGYÜTTMŰKÖDÉSE TANÁROK, TANULÓK MOBILITÁSA

NÉV, DEFINICIÓ A KOMMUNIKÁCIÓS PLATTFORMON: AZ ÚJ NÉV: PEDAGÓGIAI INTÉZETEK NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉSE

TAPASZTALATCSERE ÚJ KONCEPCIÓK KÖZÖS TEVÉKENYSÉGEK TAPASZTALATOK ÉS EREDMÉNYEK NEMZETKÖZI TERJESZTÉSE CÉLOK

JELEN JÖVŐ  A NEMZETKÖZI TEVÉKENYSÉGEK EGY RÉSZE  A RÉSZTVEVŐ MUNKATÁRSAKTÓL FÜGGŐ  ÚJSZERŰ PROJEKT ÁLLANDÓ FEJLŐDÉSBEN  MODELLÉRTÉKŰ EGYÜTTMŰKÖDÉS A MUNKACSOPORT TEVÉKENYSÉGE VÁLJÉK RÉSZÉVÉ AZ INTÉZETEI STRATÉGIÁKNAK A NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKŐDÉS TERÜLETÉN. JELENTŐSÉGE

SZERVEZETI STRUKTÚRA EUROREGIONÁLIS MUNKACSOPORT A PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÁSOKÉRT A MUNKACSOPORT TAGJAI : INTÉZMÉNYENKÉNT 2 FŐ – AZ INTÉZETEK DELEGÁLTJAI -

HATÁSKÖRÖK KÜLÖNBÖZŐ AZ INTÉZMÉNYEK KÉPVISELŐI AZ ALÁBBIAKRA JOGOSULTAK * RENDELKEZZENEK AZ INTÉZMÉNYEN BELÜL FIX ÉVES KÖLTSÉGVETÉSSEL! * HOZHASSANAK TARTALMI ÉS PÉNZÜGYI DÖNTÉSEKET! JELEN JÖVŐ

BELSŐ SZERVEZŐDÉS  A MUNKACSOPORT VEZETÉSE, KOORDINÁLÁSA  MUNKATALÁLKOZÓK MODERÁCIÓJA  TERVEZETT PROJEKTEK VEZETÉSE  BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ  A PLATTFORM ADMINISZTRÁCIÓJA  PR-MUNKA  DOKUMENTÁCIÓ  MUNKATALÁLKOZÓK SZERVEZÉSE JELEN JÖVŐ A SZÜKSÉGES FELADATOKAT A MUNKACSOPORT TAGJAI LÁTJÁK EL - FELADATOK ÚJRA ELOSZTÁSA -

KÜLÖNBÖZŐ PÉNZÜGYI ÉS SZEMÉLYI ERŐFORRÁSOK  ÉVES PÉNZÜGYI KERET INTÉZMÉNYENKÉNT  MEGFELELŐ HUMÁNERŐFORRÁSSAL ÉS INFRASTRUKTÚRÁVAL ERŐFORRÁSOK JELEN JÖVŐ

EGYÜTTMŰKÖDÉS HATÁROZATLAN IDŐRE * AZ EGYÜTTMŰKÖDÉS IDŐTARTAMÁNAK MEGHATÁROZÁSA (3 VAGY 5 ÉV) * IDŐTARTAM LEJÁRTA UTÁN ÚJ MEGÁLLAPODÁS JELEN JÖVŐ AZ EGYÜTTMŰKÖDÉS IDŐTARTAMA

AZ EGYÜTTMŰKÖDÉS IRÁNYULTSÁGA A MUNKACSOPORT TAGJAINAK KVALIFIKÁCIÓJA PARTNEREK KVALIFIKÁCIÓJA

AZ INTÉZMÉNYVEZETŐK MEGÁLLAPODÁSAIT SZERZŐDÉSBEN KELL RÖGZÍTENI. …………………………………..