Személyes eladás Személyes eladáson az eladó személyes, aktív közreműködésével kialakuló üzletkötést és az ahhoz kapcsolódó folyamatot értjük. Jelentősége.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Stratégiai vezetés gyakorlati kérdései
Advertisements

Marketing mix Holt (1995).
Ákos FÜZI Energetika 2011.
Teszt Eladási hely.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
A kereskedelmi vállalkozás erőforrásai
Személyes eladás 10. szeminárium
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
Jogi és menedzsment ismeretek 6.
A befektetési környezet
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
Értékesítési csatornák
A fogyasztói magatartás
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
Alapfogalmak.
A különböző eladási helyzetek és eladótípusok jellemzői
Marketingkommunikáció
Minőségmenedzsment 1. előadás
Minőségmenedzsment 2. előadás
Vállalkozásgazdaságtan 1. előadás
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Teljesítményértékelés a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Politikai marketing – kampánystratégiák
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
III. A logisztika jövője
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
KONTROLLING RENDSZER FEDEZETI ÖSSZEG KALKULÁCIÓHOZ Szatmári Zita és Vidák Péter BME, KGKIEG Kontrolling szakirány, I. évfolyam.
Reklámozás, Public Relations
A marketing piac tartalma
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Kérdések a második zh-hoz
Tanuló szervezet.
II. Logisztikai tervezés
Bauer András - Berács József:
Az értékesítési rendszer
ÖSZTÖN VAGY TUDATOSSÁG AVAGY A GÉPJÁRMŰ-KERESKEDELEM IS SZAKMA DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ KÖZGYŰLÉS GYŐR, MÁJUS 16. QUALIFORUM.
Emberi Erőforrás Menedzsment Teljesítményértékelés
Vizsga feladatok (Minta)
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Szervezeti struktúra és kultúra
A marketingkommunikáció
Elégedett ügyfél – sikeres üzlet Terjesztési konferencia Disicimus Üzleti Akadémia 2004.május 28.
Pénzügyi-számviteli mutatók
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Az informatikai stratégia tervezése BPR üzleti folyamatok újjászervezése Dr. Kovács Árpád Endre SZIE – GTK TATA Kiválósági Központ és Informatikai Intézet.
Dr. Veres István BME-MVT Személyes eladás tervezése.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Az üzletek operatív működtetése
9. fejezet Megjelenés a nemzetközi piacon
Toborzás elvi és módszertani kérdései
9. tétel.
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Regionális és vállalati identitás az ellátási láncokban
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Kompenzációs és javadalmazási rendszerek
Kompenzációs és javadalmazási rendszerek
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
A teljesítménymenedzsment stratégiai kérdései
Előadás másolata:

Személyes eladás Személyes eladáson az eladó személyes, aktív közreműködésével kialakuló üzletkötést és az ahhoz kapcsolódó folyamatot értjük. Jelentősége növekszik Értékesítési folyamat, tárgyalás Eladószemélyzet irányítása Ügynöki teljesítmény

Személyes eladás szerepe Eladási helyzetek és eladótípusok bolti eladó - különféle ügynök nagyvevő menedzser Eltérő vállalati filozófiák Compaq: kiskereskedő - rendszerintegrátor Dell: tranzakciós - kapcsolati ügyfél Danone: túraértékesítők Klasszikus közvetlen értékesítők: Avon, Lux Multi-level marketingvállalatok: mellékfoglalkozás

Eladószemélyzet irányítása és teljesítményértékelés Eladási célok kitűzése: új vevők szerzése Kívánt magatartás: agresszív Ösztönzés: jutalék Munkatársak kiválasztása és képzése motiváció formái Ügynöki teljesítmény modellje értékelés alapjai erőfeszítés intenzitása

Az értékesítési tárgyalás Klasszikusan több szakaszra osztható: Ügyfélazonosítás Nyitás Prezentáció Ellenvetés kezelés Üzletkötés Vevõgondozás

Ügyfélazonosítás Hatásosság és hatékonyság egyaránt Különbözõ módjai lehetségesek Gyakran telemarketing látja el

Nyitási technikák Szerepe a pozicionálás Technikák Bemutatkozás Termékátadás Termékelõny Sokkolás Elismerés Különleges hatások stb.

Prezentáció Problémamegoldó jellegû Számos technikai megoldás: Konzerv Rávezetõ kérdések Kis-igenek stb.

Ellenvetések kezelése A legkreatívabb szakasz Problémafeltáró jellegû

Üzletkötés A megfelelõ pillanat megtalálása Vevõ jeleket adhat Gesztusok Kérdések stb.

Vevõgondozás Okok Utólagos profitáram Alacsonyabb költség Következõ üzlet lehetõsége

Az értékesítési tárgyalást alakító tényezõk Piaci pozíció Termék erõssége Döntési egység jellege Fordulók száma

Piaci pozíció és a termék egyedisége Az erõs pozíció és a jó termék segítheti a tárgyalási stratégiát Kereszteladás már meglévõ bázison

Fordulók száma Egyfordulós vs. többfordulós játszmák Opportunizmus lehetõsége az egyfordulós játszmában Megtorlás lehetõsége a többfordulós játszmában

A tárgyalások lényege A saját stratégia dominanciája A döntési keret formálása