 Tanuló környezet meghatározása  Ötletgyűjtés, a tanulási környezet ismeretén alapszik  Oktatási stratégia meghatározása  Előzetes képernyő-elrendezés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A bemutató készítés bemutatója
Advertisements

Valóban azt látjuk, ami a retinára vetül? Dr. Kosztyánné Mátrai Rita Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Informatika Tanszék.
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
A kompetenciafejlesztés lehetőségei az iskolai tantárgyakon keresztül
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia) 2. konferencia.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Tanfolyam megszervezése Képzés módszerei SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet 2009/2010. I. félév Szeged.
Információs és kommunikációs technológiák a hazai és a francia közoktatásban.
Dr. Élő Gábor július 9. MKE HKSZ 15. Országos Konferenciája
Paradigmaváltás az oktatásban
Interaktív tábla használata a gyakorlatban. Az oktatás, nevelés olyan aktív folyamat, amely során különböző eszközök segítségével próbáljuk mi pedagógusok.
E-learning és a multimédia
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Készítette: Szobonya Ferenc
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
Készítette: Fejér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Prezentáció és grafika Alapismeretek a számítógépes prezentációk.
Szélességi bejárás Párhuzamosítása.
Virtuális méréstechnika
Kincses Zoltán, Mingesz Róbert, Vadai Gergely
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás 2. óra szeptember 9., 10. v
A bemutató készítés bemutatója
Készítette: Fergéné Mészáros Éva Törökné Beke Ida
A tanulók tanulási stílusa és az oktatási módszerek közötti kapcsolat
e-Learning a tanárképzésben
Webszerkesztés Stíluslapok (CSS).
INFORMATIKA E-management E-business E-gyártás. Információ alapú gazdálkodás E-management E-business E-gyártás – E-minőségirányítás.
Projektmunka.
2009. október 19. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 7. előadás.
Prezentáció készítés MS PowerPoint segítségével
Konstruktív pedagógia és számítógéppel segített tanulás
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
I276 Antal János Benjamin 12. osztály Nyíregyháza, Széchenyi I. Közg. Szki. Huffman kódolás.
A prezentációkészítés alapjai
Azt gondoljuk, hogy az e-learning megismerése nem az elméleti háttérrel kezdődik. Kicsit bele kell kóstolni. Van egy hosszú, érdekes anyagunk az általunk.
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
Algoritmikus gondolkodás és fejlesztésének lehetőségei
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Kortárssegítő képzés Lőrincz Norbert, Kovács Anita Kortárssegítő képző
Az anyanyelvtanítás alapozásától a tudatos nyelvhasználatig
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
A prezentáció-készítés szabályai
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Új modulok a szakképzésben Projektmenedzsment – MS Project 2007 Szentirmai Róbert.
GRAFIKAI TERVEZÉS A TANULÁS MOTIVÁLÁSÁRA ÉS A LEMORZSOLÓDÁS KEZELÉSÉRE.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Figyelem irányító ábrák
A szellemi tulajdon védelme és menedzselése című projekt résztvevői értékelése.
Szélességi bejárás. Feladat  Szélességi bejárás módszerrel menjünk végig egy tetszőleges gráfon.  Kikötés: A gráf egyszerű, azaz hurok- és többszörös.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései
Módszerek 5/5.
Online oktatóanyag Android mobilalkalmazás- fejlesztéshez Nagy József.
Informatika Oktató: Bock Ádám. Prezentáció készítés PowerPoint program segítségével.
Összeállította: Juhász Tibor – 2006 – Prezentációk 5. Bemutatók tervezése.
Az online tárlatvezetés módszere
Cím elrendezés alcím.
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
Hatékony és pontos munkavégzés
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Cím elrendezés Alcím.
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Tanító szak, nappali- és levelező tagozat
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Multimédia.
Hatékony és pontos munkavégzés
Algoritmus készítés.
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Előadás másolata:

 Tanuló környezet meghatározása  Ötletgyűjtés, a tanulási környezet ismeretén alapszik  Oktatási stratégia meghatározása  Előzetes képernyő-elrendezés

 Meg kell határoznunk: Az oktatás célját Tanulási környezetet  Megtervezzük a oktatóanyag vizuális elemeit

Az oktatási anyag megjelenését a projekttagok együttesen találják ki.

 Fogékony (receptive) Fogékony (receptive)  Igény/irányelv (directive) Igény/irányelv (directive)  Kalauzolt megismerés Kalauzolt megismerés  Felfedezés Felfedezés

 A tanulót passzívnak tekinti, a tananyag úgy van bemutatva mint egy előadáson. Példa: egy videós körsétát használunk a virágoskerten keresztül, ahol egy narrátor mondja el a magyarázó szöveget

 A szabvány on-line tanuló formátumra támaszkodik, ami definíciók vagy lépések prezentációját tartalmazza, majd példákat és gyakorló feladatokat biztosít.  Az oktatóanyag nagyobb részekre darabolva kerül bemutatásra.

 Probléma-központú tanuló környezetet támogat A tanuló: A „való élet” környezetében csinálva tanulja meg a tananyagot Aktív résztvevők a tanulásban Befolyásolhatják a sorrendet, a sebességet

 Nincs előre megtervezett útvonal vagy sorrend  Az oktató tartalom egy megfelelő sémában van elrendezve  A tanulók kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbb útvonalat

 Az oktatási anyagokban a hallgatóságtól függően vagy a szavak vagy a vizuális elemek dominálnak

 A művészeti elem stílusa, grafika stílusa, szöveg stílusa

 Az üres hely segíti az olvashatóságot  Egyszerű navigálhatóság a cél