Tanuló környezet meghatározása Ötletgyűjtés, a tanulási környezet ismeretén alapszik Oktatási stratégia meghatározása Előzetes képernyő-elrendezés
Meg kell határoznunk: Az oktatás célját Tanulási környezetet Megtervezzük a oktatóanyag vizuális elemeit
Az oktatási anyag megjelenését a projekttagok együttesen találják ki.
Fogékony (receptive) Fogékony (receptive) Igény/irányelv (directive) Igény/irányelv (directive) Kalauzolt megismerés Kalauzolt megismerés Felfedezés Felfedezés
A tanulót passzívnak tekinti, a tananyag úgy van bemutatva mint egy előadáson. Példa: egy videós körsétát használunk a virágoskerten keresztül, ahol egy narrátor mondja el a magyarázó szöveget
A szabvány on-line tanuló formátumra támaszkodik, ami definíciók vagy lépések prezentációját tartalmazza, majd példákat és gyakorló feladatokat biztosít. Az oktatóanyag nagyobb részekre darabolva kerül bemutatásra.
Probléma-központú tanuló környezetet támogat A tanuló: A „való élet” környezetében csinálva tanulja meg a tananyagot Aktív résztvevők a tanulásban Befolyásolhatják a sorrendet, a sebességet
Nincs előre megtervezett útvonal vagy sorrend Az oktató tartalom egy megfelelő sémában van elrendezve A tanulók kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbb útvonalat
Az oktatási anyagokban a hallgatóságtól függően vagy a szavak vagy a vizuális elemek dominálnak
A művészeti elem stílusa, grafika stílusa, szöveg stílusa
Az üres hely segíti az olvashatóságot Egyszerű navigálhatóság a cél