Előadó: Garry Gürtler | Előadás időpontja: 2008. június 11. Munkahelyi megoldások napjaink munkavállalói számára.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KÖLTSÉGELSZÁMOLÓ RENDSZER. A TruExpense rendszer Csökkentse kiadásait a magyarországi piacon egyedülálló TruExpense költségelszámoló rendszer segítségével!
Advertisements

Miért éri meg családbarátnak lenni?
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
1 II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola.
© 2010 IBM Corporation IBM Enterprise Content Management Az intelligens karakterfelismerés üzleti lehetőségei A dokumentum feldolgozás 5 lépcsője Előadó:
Cafeteria megoldások - Nálunk többet ér a pénze!
A NEtTelefon – üzleti Előfizetőknek
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
To protect the confidential and proprietary information included in this material, it may not be disclosed or provided to any third parties without the.
© 2006 Avaya Inc. All rights reserved. Kommunikáció bárhol, bármikor! Rohály Gábor ügyvezető igazgató.
E.ON – Versenyben Önökért!
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
QualitySoft On-Line megoldások Terminálszerver alternatíva a Távoli Asztali eléréshez.
VÁLSÁGÁLLÓ PORTFÓLIÓMENEDZSMENT KILÁTÁS A ‘B’ ÉPÜLETBŐL május 11. Sellyey Tamás, Indotek Group.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Analógiák Egészségügyi vezetői konferencia Előadó: Bari András cégvezető.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
2008. augusztus 6.Budapest New Technology Meetup Group1 Zoltan Kalmar: Hahó Zoltan Kalmar: Hahó Kalmár Zoltán Internet Szolgáltatók.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Az IKT szerepe a gazdaság erősítéséért Ilosvai Péter, IT Services Hungary.
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
Hatékonyságnövelés IT biztonsági megoldásokkal Szincsák Tamás IT tanácsadó 2012.Október 17.
„DBH Üzleti Modell” innovatív vállalkozásfejlesztést támogató szolgáltatások Magyarországon és Európában InnoMax Klub június 8.
Informatikai megoldások egy kézből
A távmunka fejlesztésének lehetőségei és eredményei Simon Gábor Távmunka Tanács elnöke Szociális és Munkaügyi Minisztérium államtitkára Szociális és Munkaügyi.
A nemzetközi üzleti élet etikája
Starjobs Magyarország Kft.. A Starjobs Magyarország Kft óta kínál megoldásokat munkaerő-közvetítés, -kölcsönzés területén, a diákmunkában 1983 óta.
© ABB Group July 11, 2014 | Slide 1 Az ABB Magyarországon 2012.
Elektronikus vezetési karton
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
E-beszerzés Bravo csoport.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
A postai képzés lehetséges irányai a felnőttképzésben és a szakképzésben április 5. Előadó: Szűts Ildikó Humánerőforrás vezérigazgató helyettes.
| június 27. | MKT vándorgyűlés E-kormányzat és versenyképesség Dr. Paál Péter MKT Informatikai Szakosztály Vezérigazgató, IBM Magyarország.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Folie 1 Ausztria mint gazdasági telephely Európai üzleti tevékenységének kiindulópontja Birgit Reiter-Braunwieser ABA-Invest in Austria Sopron, Februar.
A munkaerő-piaci helyzet a Nyugat-Dunántúli Régióban IPA Szakértői Akadémia Harkány
A távmunkával szembeni munkáltatói beállítódások fontosabb jellemzői A közép-dunántúli régióban végzett kutatás előzetes tapasztalatai KESZI ROLAND MTA.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
Emma telefonos ügyfélszolgálat
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az utalvány-nyomtatás nemzetközi folyamatának automatizálása az Accor Services-nél Emmanuel Petit Accor.
Tevékenységeink Teljes körű takarítás Parketta felújítás Tisztítás Festés Mázolás.
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Gazdasági Szolgáltatások Tagozat XXV. Gazdasági Tevékenységet Segítő Szolgáltatási Osztály Megújuló Energiák Szakmai.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
Az INFORMATIKA – HOZZA vagy VISZI a PÉNZT? Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Március 12.
4.Tétel: xDSL, VoIP, FTTx, NGN
1 Globalizáció és lokalizáció a tér és a hely átértékelődő szerepe Gazdaságföldrajz I. Dr. Bernek Ágnes 2008.
Az INFORMATIKA nem költség, hanem TERMELŐESZKÖZ!
„A vállalati társadalmi felelősségvállalásban rejlő lehetőségek kis- és középvállalkozások számára” Konferencia november 10. Hotel Mercure Buda.
BT bemutatkozás Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Kooperatív délután
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
DI DDIV DIVERSITY SPECTRUM LYNN GARDNER HEFFRON
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Operátor (betanított szerelő) munkatársakat.
Lear Corporation Magyarország Kft.
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
Vállalati terv bemutató
Kire milyen szerep vár egy mobil projekt során
Előadás másolata:

Előadó: Garry Gürtler | Előadás időpontja: június 11. Munkahelyi megoldások napjaink munkavállalói számára

A munkahelyek változóban vannak… A munkaerő termelékenysége Napjaink mobil munkaerejének támogatása A munka és a magánélet egyensúlyának megteremtése Környezeti megfontolások Az ingázók felelősek a teljes szénkibocsátás 20%-áért A környezetvédelmi jogszabályok kevesebb ingázást és alacsonyabb kibocsátást írnak elő Ingatlanpiaci trendek Az ingatlanhasználati költségek csökkentése Rugalmas és dinamikus bérleti lehetőségek Üzleti kihívások Kiszámíthatatlan piacok Az üzletmenet védelme a váratlan zavarok ellen

Erősödő tendencia „2010-re a munkavégzés 60%-a telephelyen illetve vállalati létesítményeken kívül folyik majd Mobil dolgozók 24% Távmunkát végzők/Tele, 14% Távmunka/Remote 8% Ad Hoc 30% Ügyfél telephelye 24% Mobil dolgozók Távmunka/Tele Távmunka/Remote Ad Hoc Ügyfél telephelye Irodában 49% Irodán kívül 51% Irodában Irodán kívül

Hogyan használják a vezető cégek napjainkban a Regust Alkalmazottak támogatása, bárhol és bárhogyan dolgozzanak is. Mobil értékesítési csapatok Otthonról dolgozó alkalmazottak Irodában dolgozók Eredményesebb Biztosítja a kapcsolatot Zöldebb Kapcsolatban maradnak Teljes támogatást kapnak Elégedettebbek Alacsonyabb költségek Közelebb van a lakáshoz Rugalmasabb

Ügyfeleink

950 helyszín, 1 kapcsolattartó! 950 helyszín ● 70 ország ● 400 város munkaállomás ● tárgyalóhelyiség 600+ videókonferencia stúdió ● 1,2 millió bérbe adott m2

Piacvezető a rugalmas munkakörnyezet és támogatás terén Termékek és szolgáltatások teljes köre, alkalmazkodva minden munkastílushoz Utolérhetetlen globális jelenlét és hozzáférés Világszínvonalú, egyenletes minőségű szolgáltatás Több mint 1,8 millió négyzetméter bérbe adott terület Nyilvánosan működő vállalat – London Stock Exchange FTSE 250 Vállalat (RGU) Árbevétel > 1,5 milliárd $ Röviden a Regusról

Irodák teljes körű szolgáltatással Tárgyalók & oktató termek Üzleti társalgók/kávézók, ahová bármikor beugorhat Videókonferencia Fogadótér recepcióval Lenyűgöző közös terek Világszínvonalú támogató csapatok Vállalati szintű IT & Telelommunikáció Otthonról dolgozók támogatása A Regus Business Center

Részmunkaidős iroda Az ingatlan portfolió a lehető legrugalmasabb Kulcsrakész megoldások, a világon mindenütt egyformán Nagyszerű megoldás az új illetve feltörekvő piacokon Saját iroda megosztott munkaterülettel Csoportiroda Saját iroda Költséghatékony módon biztosíthat bázist mozgásban lévő csapatai számára Megosztott munkahelyi környezet, amely az ön igényei szerint használható Tökéletesen felszerelt, teljes munkaidős irodák egy személy vagy egy egész osztály számára Egy iroda, ahová beugorhat, amikor csak szüksége van rá Irodai megoldások irodában dolgozó csoportoknak

Tárgyalók, konferenciatermek és oktatóhelyiségek – amikor csak szüksége van rájuk Csapataink úgy dolgoznak, mintha új beosztottakat kapott volna Hívásfogadás, üzenetek átvétele, sőt, tökéletes postacím. Üzleti társalgók, ahol lazíthat Hozzáférés az üzleti szolgáltatások széles köréhez “A dolgozók mai generációja nagyobb rugalmasságot és mobilitást igényel munkája ütemezésében.” - IDC Hívás és levelezés átirányítás, amikor alkalmazottai cserélődnek vagy szabadságra mennek. A tökéletes puffer. Helyi források az otthonról dolgozó munkatársak számára… …minden egy helyen

Tagsági programok Forradalmi megoldás, amely több mint 950 irodai helyszínt nyit meg ön előtt, amikor szüksége van rájuk A csapatok használhatják az Üzleti társalgókat, a kávézót és a privát irodákat A vezetés figyelemmel kíséri a használatot és a kiadásokat Üzleti társalgók A kávéház tökéletes üzleti alternatívája Ellenőrizheti az jeit, vagy tarthat egy kötetlen megbeszélést Ingyenes frissítők és internet hozzáférés Teljes körű üzleti szolgáltatások Tárgyalók Különböző helyiségek a tárgyalóteremtől az oktató helyiségekig Egyszerű foglalás a nap bármely órájára Tartsa kézben a költségeit. 30%-kal olcsóbb, mint egy szálloda, és nincsenek rejtett extra költségek Lényegesen eredményesebb Meglehetősen költséghatékony – akár 70%-al is csökkentheti az egy személyre vetített ingatlanhasználati összköltségét A mobil értékesítési csapatok támogatása

A terület ismét az öné lehet, amikor szüksége van rá A korább üresjárat hasznos idővé válik munkatársai számára Elégedettebb alkalmazottak, környezetbarát megoldás Akár 50%-kal is csökkentheti ingatlanhasználati összköltségét Businessworld… egy forradalmi tagsági program Hátteret biztosít munkatársainak, bárhová is utazzanak Fix költségű megoldás mobil munkaerő esetén Tagsági programok Egy forradalmi program négy elérési szinttel Válassza az egyes csapatok számára legmegfelelőbb szintet

Mit nyer egy vállalat azzal, ha a Regussal dolgozik? Páratlan rugalmasság A létszám nem akadály Bostontól Pekingig… Rövid táv, hosszú táv, …ahogy önnek tetszik Kezelhető méretű portfolió Gyorsaság Ma aláír …Holnap jöhet Azonnali technológiai platform Azonnali hozzáférés Azonnali támogatás Költségmegtakarítás Kisebb ingatlanhasználati összköltség Nincs tőkebefektetés Fix költségek helyett változó költségek Meghatározott kilépési stratégiák Egyszerű használat 1 oldalas globális megállapodás Számos irodai forma Egyetlen kapcsolattartó hely Minden egy helyen

A munkaterületek rejtett költségei A : Occupancy : 59,3 % B : Installation : 8,6 % C : Building Operation : 22,6 % D : Business Support : 6,7 % E : Occupancy Management : 2,6 % IPD referencia adatok 2007.: az ingatlanhasználati összköltség szerkezete A : Használat: 59,3 % B : Berendezés: 8,6 % C : Épület üzemeltetés : 22,6 % D : Üzleti támogatás : 6,7 % E : Ingatlanhasznosítás kezelése: 2,6 %

A Regus Budapesten 619 teljesen bebútorozott és felszerelt munkaállomás 15 tárgyalóhelyiség Teljes körű Regus szolgáltatások, többek között Virtuális Iroda, businessworld kártyák, stb. Jól megközelíthető, stratégiai helyen, az üzleti negyedekben található, világszínvonalú, modern irodaépületek 619 teljesen bebútorozott és felszerelt munkaállomás 15 tárgyalóhelyiség Teljes körű Regus szolgáltatások, többek között Virtuális Iroda, businessworld kártyák, stb. Jól megközelíthető, stratégiai helyen, az üzleti negyedekben található, világszínvonalú, modern irodaépületek Emke Center Rákóczi út Budapest Emke Center Rákóczi út Budapest Bank Center Citibank Torony Szabadság tér Budapest Bank Center Citibank Torony Szabadság tér Budapest Parlament Center Kálmán Imre utca Budapest Parlament Center Kálmán Imre utca Budapest

… és most: Óbuda Gate Center Árpád Fejedelem útja Budapest Óbuda Gate Center Árpád Fejedelem útja Budapest TerületFelszerelés - Összterület: m2- ISDN szolgáltatás - Szintek száma: 1- Hőmérséklet szabályozás - Munkaállomások száma: 171- Minden szint lifttel megközelíthető - Tárgyalók és oktatóhelyiségek: 5- Biztonságos szélessávú internet - Maximális tárgyaló befogadóképesség: 10 fő - Üzleti társalgó

Az előnyök összefoglalása Rugalmasság Időtartam – a vállalat dönt a tartózkodás időtartamáról Igényelt terület – igény szerint bővíthető vagy csökkenthető Elhelyezkedés – átvihető egyik helyről a másikra Munkastílus – Válasszon a szerint, ahogyan dolgozni szeretne – mobil, teljes munkaidős, távmunka Csökkenő ingatlanhasználati költségek – 20-50%-kal alacsonyabb egy főre vetített havi költségek Utolérhetetlen globális kínálat – 950 helyszín 70 országban Egyetlen preferált munkaterület szolgáltató – Egységes globális irodai és IT platformok Elkötelezett ügyfélkapcsolat menedzsment – egyetlen kapcsolattartó; zökkenőmentes integráció Vállalati szintű IT – Támogatja az Ön VPN és VLAN hálózatait & hálózati infrastruktúráját Kedvelt vállalati programok – kedvezményes árképzés, elsőbbségi hozzáférés Kihasználási jelentések – jól látható a megtakarítás és a végső hatás

Köszönjük figyelmét Kérdések?