Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
A direkt marketing fogalma
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Weboldalak észlelése és a bannervakság jelensége
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Instore Média a döntés előtti pillanatban
A reklámeszközök jellemzöi
DPR kommunikáció alapelvei
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Minőségmenedzsment alapelvek
Onlinemarketing.hu Kft. A Magyar Online Hirdetési Adatbázis rövid bemutatása. Készítette az Onlinemarketing.hu Kft.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Programozási feladatok az érettségin
Az elektromos ellenállás
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Marketingkommunikáció
A reklámügynökség Budapest,
A kommunikációs mix elemei
III. előadás.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
szakmérnök hallgatók számára
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
Profit maximalizálás interaktív kommunikációval. „Senki sem számított a spanyol inkvizícióra.” (Monty Python)
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
Hogyan kell megírni egy önéletrajzot, hogy behívjanak állásinterjúra?
Hogyan zajlik egy állásinterjú?
Előadó: Karacs Nóra HR asszisztens
Gerillareklám, vírusmarketing
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Avagy mire is emlékezem…
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Start Up Tréning !. Fast Start Hogyan érhetnek el lukratív és állandó szinteket FS-ben : (következő naptári hónap és bónuszként a kezdőhónap) Cél : Legyen.
A sajtókommunikáció lehetőségei, főbb eszközök
Címlap Bevezetés az információelméletbe Keszei Ernő ELTE Fizikai Kémiai Tanszék
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
nielsen közönségmérés
Munkakörelemés és –tervezés röviden
MINŐSÉGMENEDZSMENT 6/2. előadás
A reklám centruma.
GfK Pénzügyi KutatásokPénzügyi tudatosság Mennyire tudatos a magyar lakosság pénzügyekben? 2010/10/14 Bacher János – ügyfélkapcsolati igazgató.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Termék vagy elhelyezés?
HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 2. Önértékelési fázis 9. előadás
Szani Ferenc, Pitlik László, Balogh Anikó
Gerillareklám, vírusmarketing
Előadás másolata:

Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?

van hirdetés a „printben”; ez a hirdetési forma hatásos; a hirdetések hatásossága mérhető; a sajtóhirdetések hatékonysága fontos kérdés; az erről szóló előadás valakit érdekel; Vajon mit jelent a cím?

minden médiatípus, csatorna elérési adatai ismertek; a médiumok árai leszorítottak; a hirdetők igényei nem változtak; Miről kell 2010-ben beszélni? Semmi sem egyenlő – kontaktus helyett kapcsolatot!

MIÉRT, MILYEN HATÉKONYSÁGRÓL LEHET SZÓ? médiaköltés – eladásváltozás ; Hogyan mérhető a hatékonyság?

MIÉRT, MILYEN HATÉKONYSÁGRÓL LEHET SZÓ? médiaköltés – eladásváltozás ; kreatív megvalósítások „tetszés-indexe”; Hogyan mérhető a hatékonyság?

7 (1) AdEval TM - Bevonódási és motivációs index Motivált Involvált Emlékezett Nem emlékezett Benchmark szintek (Europe): Szint*: Motivált Teljes bekapcsolódó Top 10% 41%72% Top 25% 35%65% Top 50% 27%59% Total involvált 62% * legjobban teljesítő reklámok szerint

MIÉRT, MILYEN HATÉKONYSÁGRÓL LEHET SZÓ? médiaköltés – eladásváltozás; kreatív megvalósítások „tetszés-indexe”; egy-egy médiumban mért hatékonyság; Hogyan mérhető a hatékonyság?

MIÉRT, MILYEN HATÉKONYSÁGRÓL LEHET SZÓ? médiaköltés – eladásváltozás; kreatív megvalósítások „tetszés-indexe”; egy-egy médiumban mért hatékonyság; összetett, egységes sokcsatornás együttmérés; Hogyan mérhető a hatékonyság?

Elkötelezettség-mérés

Mihez ‘elkötelezett’ a fogyasztó? médiumh oz Az olvasó hűséges a lapjához? üzenethe z Elfogadja amit kap a laptól? hirdetésh ez A hirdetés hatására tesz valamit?

laphoz való hozzájutás módja; szándékos/véletlen olvasás; olvasás mélysége; bevonódás mértéke (mennyire kötötte le, figyelt oda); elégedettség, lapértékelés; lap tulajdonosa, kedvenc termék; látott reklám elfogadása, felhívó ereje … Mérési lehetőségek, megoldások

Végeredmény: egységes adatbázis valamennyi lapra azonos mérési standardok mellett!