Nagy Zoltán: A reform emberei Értékteremtés érték a dolgokban rejlő lehetőség EU-s projektek lehetőségei hasznosság értékek átadása adott embereknek adott.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Együttműködő tanulás/ az együttműködés tanulása és stratégiai tervezés a felnőttképzésben Kihívások - megoldások.
Advertisements

A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Az államháztartási belső pénzügyi ellenőrzési rendszer fejlesztése
Szervezetfejlesztési Program
A tanári munka értékelése
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
A közigazgatás vezetőinek képzése, értékelése és motiválása „Félidő 2010 – Az EKOP és az ÁROP eredményei” című nemzetközi konferencia Budapest,
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
KVN OP 1.1. – TEAM – Képzés a közigazgatás hatékonyabbá tételének érdekében.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Szabó Miklós Az oktatás szerepe a társadalomban. Az oktatás filozófiai alapja „A helyes cselekvéshez és megértéshez szükség van a jó tudására.” (Platón)
A magyar köznevelési fenntartórendszer legfőbb kihívásai
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Modern tanulási környezet Civitas Pedagógiai Intézet DPM TISZK 2007.
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
PEDAGÓGUSKÉPZÉS. REFORM? MAJEN? MI A JÓ EBBEN NEKEM?
Hipermédia tanulási források az interneten
Informatikai Szakképzési Portál
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
A tanulási eredmények értelmezése és funkciója Vámos Ágnes (ELTE)
E-learning Kovácspál Eszter.
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
Közigazgatási Reform Programok IH dr. Bálint Ákos főigazgató Közigazgatási Reform Programok IH dr. Bálint Ákos főigazgató.
A HEM kialakulása és fejlődése
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Bevezetés. A jó pap holtig tanul – tartja a mondás A múlt század közepéig azonban, általában, csak azokra az emberekre volt ez igaz,  akiknek a génjeiben.
Személyközpontú diáktámogatás a Dobbantó programban Győrik Edit Kongresszus után – a változások folyamatában Budapest, május
A továbbképzések tapasztalatai Observans Képzési Szolgáltató Kft.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény A KONFERENCIA.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Ön hol képeztethETI a kollégáit?
Lökkös Attila A családi napközi képzés fejlesztése
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
A tanárok autonómiája és felelőssége Európában EURYDICE jelentés Zoltán Katalin mb. irodavezető EURYDICE Magyarországi Képviselet.
Az E-KÖZIGAZGATÁS INFORMATIKAI STRATÉGIÁJA október 16.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
EDUTUS FŐISKOLA EDUTUS FELNŐTTKÉPZÉSI AKADÉMIA
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Tapasztalatok az asztal két oldalán vezetőből tanácsadó Tapasztalatok az asztal két oldalán vezetőből tanácsadó Dr Máthé Ákosné HR vezető tanácsadó Interim.
Fiatal építészek Rostás Zoltán a felmérők felmérése fiatal építészek
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
ORSZÁGOS FELNŐTTKÉPZÉSI TANÉVNYITÓ KONFERENCIA
Országos tanácsadási konferencia
Önkormányzati tisztségviselők és képviselők képzésének új lehetőségei
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Előadás másolata:

Nagy Zoltán: A reform emberei Értékteremtés érték a dolgokban rejlő lehetőség EU-s projektek lehetőségei hasznosság értékek átadása adott embereknek adott körülmények között projektek eredménye hatékonyság növelés? HR funkciók összekapcsolása rugalmas alkalmazkodás a változásokhoz paradigmaváltás

Nagy Zoltán: A reform emberei Változások Kiválasztási folyamat kozigallas.gov.hu versenyvizsga vezetői kiválasztási folyamat legjobbak kiválasztása jelentkező Továbbképzés: vezetők, felső vezetők rendszeres képzése értékteremtés, értékátadás, fejlesztés IT támogatás az oktatás az IT második legnagyobb piaca lesz KSZSZR

Nagy Zoltán: A reform emberei Közigazgatási Vezető Akadémia vezetővé képzés 2008-ban 120 fő 2009-ben 408 fő senior vezetők továbbképzése 2008-ban 72 fő, 2009-ben 240 fő állami és közigazgatási felsővezetők elit képzése EMPA (Executive Master in Public Administration)

Nagy Zoltán: A reform emberei E-learning E-tananyag ~28 e-tananyag – elérhető tudás szereplők „ellenállása” - változás E-tanítás infrastruktúra E-tanárok E-tanulás E-learning-es nyelvi képzés TÉR képzés ~ kb fő önkormányzatok Ket képzés

Nagy Zoltán: A reform emberei Versenyvizsga Tananyagok hagyományos tananyag e-tananyag vizsgakérdések IT támogatás A teljes folyamat a számítógépen

Nagy Zoltán: A reform emberei Továbbképzés tervezés Jellemzők Kompetencia – tudás interpretálása moduláris – pl: versenyvizsga fejlesztési igény Teljesítményértékelés szervezeti igények egyén igényei IT támogatás Minősítés >Tervezés > Képzés- vizsga tervezés > Monitoring