Az intézmények közötti tudástranszfer humán problémái „Ha egy generálisnak megparancsolnám, hogy változzék tengeri madárrá, és a generális nem engedelmeskednék:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ó JAJ!” hátul is van ám szemem! SZUPER EZ A ZENE, CSAK NE LENNÉK ILYEN FÁRADT… NEM TALÁLOM A TÉMÁT, HOL LEHET, AZ ABLAK MELYIK SARKÁBAN? JA,
Advertisements

Hogyan tanuljunk? ….és egyáltalán miért?
„ Ezt mondom az Úrnak: Én Uram vagy te; feletted való jóm nincsen.”
Szubliminális üzenetek
7 nap 7 hónap 7 év.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
A fogyatékosok szakképzése, a szakképzés fogyatékossága.
19 July 2014 © 2007 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice HP PPM Center HP Projekt.
A partnerközpontú intézmények plusz anyagi forrásai a kompetencia alapú oktatás vonatkozásában Előadó: Danyi Gyula.
Az ökoiskola kritériumrendszer megújítása Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója Budapest 2009 OKM OFI Szontagh Pál.
4. Kreatív döntéshozatal
Menedzser Lecke - 1 Hirtelen feltűnt egy tigris, ráugrott a nyúlra
SZÜLŐI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztési keretében között kitöltött szülői kérdőívek kiértékelése (A kérdőív kitöltésére.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Japán írásjegyhálózatok vizuális ábrázolása. Első ábra.
Gyerekek a szerelemről, családról
A különleges bánásmódot igénylő gyerekek 2.
A művészetek születése Bevezetés az irodalomtörténetbe I.
ÉLETBÖLCSESSÉGEK Picasso illusztrációkkal.
Albert Einstein idézetek.
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Dr. Pálhegyi Ferenc alapján
„ AZ” ESZKÖZ az iWowWe. Használni akarod? /mint az aranyásók a lapátot?/ Vagy Pénzt akarsz vele csinálni? / mint azok, akik a lapátot árulták?/
BARACSKAI FILMKLUB Üzenetek Kisvakond kalandjai.
Tudástranszfer egyetemi városokban
A locke-i azonosságkoncepció értelmezésének problémái Szívós Eszter.
Pólya György és én Tusnády Gábor Békéscsaba, november 19.
Date: in 12 pts Krémó Anita, DG EAC A.3 anita.kremo(at)ec.europa.eu Lifelong learning programme Nemzeti képesítési keretrendszerek NKKR szint 10 NKKR szint.
E-learning Kovácspál Eszter.
GOND ÉS KIHÍVÁS Tanulási, magatartási problémák az iskolákban
Ki is az elemző közgazdász?
Tudásmegosztás az üzleti döntések új korszakában
Konfliktuskezelés - mediációval
Nagy Zoltán: A reform emberei Értékteremtés érték a dolgokban rejlő lehetőség EU-s projektek lehetőségei hasznosság értékek átadása adott embereknek adott.
Külső instruktorok felkészítése Érintett területek A hátrányos helyzetűekkel történő foglalkozás kérdései Minőségbiztosítási elvárások, előírások.
Adminisztrációs modul Bátyai Krisztián NetAcademia Oktatóközpont oktató, fejlesztő MCT, MCPD 3.5.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
A közművelődés és az egész életen át tartó tanulás Nevelésügyi Kongresszus Budapest, augusztus 26.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
 mesterséges intelligencián alapuló szoftver rendszer  a felhasználó által szolgáltatott adatok alapján képes viszonylag bonyolult problémákat megoldani,
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Esélyek teremtése gödrén
A nevelés értelmezése – célja – feladatrendszere
A nevelés értelmezése - célja –feladatrendszere
(Iskolán belüli elmozdulások)
Társadalomtudomány szak
HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása.
Valami ilyesminek? vagy … Ilyennek? Esetleg ilyennek?
Gondolatok a munkahelyen Mottó: „Ez nem egy iroda
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Így szólt hozzám a dédapám.
A védett ismeret (know-how) "terjedésének" magánjogi aspektusai Dr
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Sapientino A minket körülvevő tér Miket találsz Aladdin szőnyegén? Kattints a megfelelőkre! Rajta van …
Iskolai számítógépes hálózat bővítése Készítette Tóth László Ferenc.
Pedagógus értékelési rendszer
Idősek és ifjak a jövőért
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
“Tudásprofil változása” Németh Gergely Szervezetpszichológus COVΛ - BKF.
SZAKMAI GYAKORLAT BERLIN 2015.JÚLIUS 1-AUGUSZTUS 2.
Informatikai alapfogalmak
Egy HR könyv margójára Dr. Poór József egyetemi tanár HSZOSZ elnöke
Óvodai és iskolai szociális segítés
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
TÁMOP / „Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”
Előadás másolata:

Az intézmények közötti tudástranszfer humán problémái „Ha egy generálisnak megparancsolnám, hogy változzék tengeri madárrá, és a generális nem engedelmeskednék: ebben nem ő lenne a hibás. Én lennék a hibás miatta.” (Kisherceg) Baracskai Zoltán Velencei Jolán

Csak humán akadályok vannak? a tanárok kibekkelték a 20-as években a filmet a 60-as években a TV-t az ezredfordulón a PC-t a lakberendező nem engedi a gyerek íróasztalát az ablak alá ha kint érdekesebb dolgok vannak, mint a ppt, a doc és a pdf az Ilias3-ban és a Moodle-ban

Aranyásók nem leszünk Persze, maflák, persze, hogy egy lufi az egész! De nem értitek a lényeget! – mondta, az egészet az aranylázhoz hasonlította akkoriban jobb üzlet volt Levi’s nadrágot, csákányt, ásót, lapátot és szállást eladni az aranyásóknak, mint aranyásónak lenni Hamarosan az oktatás az IT második legnagyobb piaca lesz Csináljatok a második legnagyobb üzletnek lapátot, vagyis az IT-seknek koncepciót.

Fő és epizódszereplők

Az üzleti-tudás transzfer modellje tudás tények Mérés szabályai Deterministikus folyamatok Interpretálás szabályai Heurisztikus folyamatok ügyesség Kommunikáció szabályai A kommunikáció folyamata intuició instruktor trénercoach Üzleti iskola Zavarelhárítás Értéknövelés iskolán kívüli tudásfrissítés tanácsadás