Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP 3.2.3. A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Önsegítő Angol Nyelvi Tanulókör
Advertisements

Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
1 A közoktatás az Új Magyarország Fejlesztési Tervben Oktatási és Kulturális Minisztérium Hámoriné Váczy Zsuzsa szakmai főtanácsadó, osztályvezető 2007.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
25 ÉV A TEHETSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG KONFERENCIÁJA PÉCS SZEPTEMBER KORMOS DÉNES A NEMZETI TEHETSÉGÜGYI KOORDINÁCIÓS.
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
HUMÁN-TÁR-HÁZ Mottó: A felnőttképzés a kultúra része.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Térségi tanoda hálózat BHIM RAO Egyesület
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
Az EFOP köznevelést érintő beavatkozásai
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
Integrált közösségi és szolgáltató terek Koncepció, megvalósulás, kilátások Beke Márton FVM-VKSZI, HROD Közösségi Társadalomfejlesztési Központ.
Információs nap Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért Támop /2 Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
A gyakorlatvezető mentor
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
Szakmai tanulási utak Előadás S truktúrák és folyamatok szekció SZABÓNÉ DR. BERKI ÉVA szakképzési és felnőttképzési szakértő VII. Nevelésügyi Konferencia.
A közművelődés és az egész életen át tartó tanulás Nevelésügyi Kongresszus Budapest, augusztus 26.
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Programról.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
MÁS-KÉPp 60 Esély a tanulásra – csatlakozás a jövőhöz Hatvanban Hatvan Város Önkormányzata Hatvan Városi Művelődési Központ és Könyvtár Grassalkovich Oktatási.
A JÓKAI MÓR MŰVELŐDÉSI KÖZPONT PROJEKTJE
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
1 A kompetencia alapú oktatás jövője a NFT II. tükrében Debrecen, Február 20. Hámoriné Váczy Zsuzsa, OKM.
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint kulcstevékenységeinek.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
TÁMOP /1/B Gyermekek és fiatalok integrációs programjai Csomópont - Ifjúsági Információs Pont kialakítás Álláskereső klub.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
„A szép tettek közösek…” Visszatekintés a projekt eddigi szakmai megvalósítására.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
HEFOP/2005/2.1.5 ˝HALMOZOTTAN HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓK INTEGRÁLT NEVELÉSE˝ ˝KARÖLTVE˝ TANULÓBARÁT ISKOLAI EGYÜTTMŰKÖDÉS KIALAKÍTÁSA ZALA MEGYÉBEN.
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Perspektíva és jövőkép Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Zárórendezvény Helye: Városi Művelődési Központ Ideje: január 31.
TÁMOP / A Megyei Művelődési és ifjúsági Központ szerepe a felnőttképzésben előadás.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
TÁMOP / „GYÖNGYÖSSOLYMOS ÖSSZEFOG A CSALÁDOKÉRT, A MUNKÁÉRT!”
Digitális kompetencia fejlesztés Digitális írástudással a munkaerő- piaci aktivitás elősegítéséért.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat Mobilitás bróker szerepben Mobilitás bróker szerepben Letenyei Mráz Márta Budapest december 09.
HUMÁN-TÁR-HÁZ Mottó: A felnőttképzés a kultúránk része Meyer törvénye: Társas helyzetekben a legnehezebb megoldás a helyes megoldás.
Barcsák Marianna - KPSZTI
„NŐ az esély” TÁMOP B-2-12/
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
„Együtt, eredményesen”
Cél: szövegértés fejlesztése – tanulás segítése
Lorem ipsum.
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában

Pályázati célok: A közoktatási rendszer hatékonyságának javítása a közművelődési intézmények bevonásával és eszközeivel A gyermek és ifjúsági korosztály bevonása a formális oktatást támogató és kiegészítő új tanulási formákba, programokba, szolgáltatásokba A hátrányos helyzetű csoportok bekapcsolása az egész életen át tartó tanulás folyamatába

A fejlesztés mindezt a közművelődési intézmények és szervezetek oktatás- nevelési szolgáltatásainak fejlesztése és támogatása révén valósítja meg Cél, az „alkalmassá” tétel, az új tanulási formák elterjesztése, látogatottság növelése Az iskola rendszeren kívüli szolgáltatások arányosan, területileg hasonlóan, minél teljesebb körben legyenek elérhetőek

Részcélok: Az egész életen át tartó tanulás formáinak, alkalmainak, tartalmainak bővítése, a hátrányos helyzetű csoportok bevonásával a résztvevői kör szélesítése A lakosság digitális és nyelvi kompetenciáinak fejlesztése A társadalmi tanulási folyamat és a demokratikus jogok gyakorlását segítő kompetenciák fejlesztése Megtartó képességet segítő helyi közösségi programok megvalósítása

Pályázati tevékenységek: Komponensek

Pályázati forrás megoszlása:

Partnerek, célcsoportok: Célcsoportok Partnerek A megvalósítás szakemberei: oktatási intézmények, civil szervezetek, munkaügyi szakemberek, egészségügyi szakemberek, gondozói hálózat, CKÖ, vállalatok, cégek

Partnerek: A megvalósítás szakemberei közművelődési szakemberek oktatási intézmények pedagógusai civil szervezetek munkaügyi szakemberek egészségügyi szakemberek gondozói hálózat CKÖ képzési vállalatok, cégek

Tevékenységtípusok, jellemzőik: Tanfolyamok Szakkörök Tréningek Táborok Találkozók

A megvalósítás folyamatának rendszere: Szervezeti felépítés Projektmenedzser – Szénási László Szakmai vezető – Janó Lajos Projektasszisztens – Szűcsné Nagy Zita Pénzügyi munkatárs – Szepesiné Monoki Katalin Szakmai lebonyolító - Monoki Annamária Önkormányzati összekötő - Fekete Aniella Programfelelősök Megvalósítók

Szabályozás felépítése: Projektmenedzsment felelőssége Programfelelősök, megvalósítók kapcsolata Dokumentációk készítése, vezetése Fotók kész anyagok, produktumok

Kommunikáció, nyilvánosság, elégedettség: Beépülés a köztudatba – eredményes információ áramlás Eredmények bemutatása – sikerek Partneri elégedettség mérése

Fenntarthatóság biztosítása Résztvevők tapasztalata, megerősödése sikerélmények Tevékenységek beépülése a közreműködő szervezetek programjába Felnőtt képzési rendszerek megjelenése a közművelődésben

Köszönöm figyelmüket !