A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
Kutatási eredmények Az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár ügyfelei között végzett telefonos közvéleménykutatásról 2008 Április.
Egyetemes értékek az egyetemen kutatás
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004 NGB_KM016_2. Fogadóóra Szorgalmi időszakban kedd óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Digitális világ A digitális reklám
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Kutatási terv bemutatása: diszkriminációtesztelés a gyakorlatban
A projekt eredményei, előnyök, változások (3) Dr. Kajdi FerencDr. Martin Polovka Dr. Schmidt RezsőGyőri Tibor Schiller OttíliaTeschner-Kovács Zsófia Dr.
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
Egy tervezett elektronikus agrár-piactér kérdőíves megkérdezésének tapasztalatai Szabó-Szentgróti Eszter – Csonka Arnold – Szabó-Szentgróti Gábor Kaposvári.
Az internet, a TV és társas támogatás összefüggései
Jogi szakokleveles közgazdász
Internet alapú önértékelés
A tanári munka sikerességének vizsgálata a pedagógiai attitűdök, a tanár-diák viszony és az iskolai élmények összefüggésrendszerében Indoklás.
ISKOLATÁSKÁBÓL RIDIKÜL, AVAGY OKTATÁS ÉS MUNKA KELETEN ÉS NYUGATON
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
A funkcionális élelmiszerek ismertségének vizsgálata
Civil szervezetek a munka világában
A magyar háztartások fizetési szokásai
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
Statisztika Érettségi feladatok
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
Tájékozódás az interneten az agyvérzés témakörében
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
Csecsemők táplálási szokásai Magyarországon
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
1 MER ellenőrzés ek egységes értelmezése Budapest, szeptember 5. Munkácsi Márta A Minőségellenőrzési Bizottság tagja.
1 XI. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés Budapest, szeptember 5. SZAKMAI AKTUALITÁSOK - KÉRDÉSEK Előadó: dr. Ladó Judit MKVK Szakmai alelnök.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból
IT mentor Digitális írástudás.
Nők egészsége - védőnők egészsége Nők egészsége – védőnők egészsége Bózsváriné Ferencz Irén és Cieslarné Nádasdi Katalin védőnő Kőbányai.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
A készpénz és más eszközök használata
Személyes gondoskodást végző személyek körében végzett igényfelmérő kutatás bemutatása Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban csütörtök óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Az olvasó hallgató Olvasásszociológiai felmérés a Debreceni Egyetemen Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem ONK 2010.
Tájékoztató LGM_ak002 LGM_ak004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban szerdán 9.40 és 11 óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Adatbázis-kezelés. Középszint: –1-2 tábla –SQL-nyelv és lekérdező-rács használata –Űrlap és jelentés készítés Emelt szint: –több tábla (kapcsolatok) –több.
Felmérés a MÚOSZ-tagok üdülési szokásairól, igényeiről Készítette: Bellai László, Horváth Zoltán – január 25.
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
E-larning és M-learning nemzetközi viszonylatban és Szerbiában (egy saját fejlesztésű oktatási keretrendszer bemutatása) Előadók: Kőrösi Gábor és Esztelecki.
Internet a családban Székely Levente –
Környezet-egészségügyi Információs Portál - a projekt bemutatása – Móra Veronika.
 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Új információszerzési szokások az egészségügyben Felmérés az orvosi könyvtárak használóinak szokásairól dr. Kührner Éva Ph.D. Informatio Medicata 2007.
– Letölthető változat –
Ami változott, és ami nem
Rendszeres szociális támogatás – Hallgatói visszajelzések
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
A kutatás a Nemzeti Együttműködési Alap támogatásával,
Kutatási terv bemutatása: diszkriminációtesztelés a gyakorlatban
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Közvélemény- és piackutatási igazgató
Előadás másolata:

A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István

Kutatásunk céljai: Általános borvásárlási szokások felmérése, szocio-demográfiai jellemzők vizsgálata Borinformációs rendszer megítélésének vizsgálata Internetes borvásárlás felmérése

A lekérdezés: Internetes kérdőív segítségével hirdetés az Interneten, en egyéni kitöltés, útmutató alapján összegyűjtés en, elektronikus formában

Az eredmények értékelése: Általános borvásárlási szokások felmérése, szocio-demográfiai jellemzők vizsgálata Borinformációs rendszer megítélésének vizsgálata Internetes borvásárlás felmérése

Általános borvásárlási szokások felmérése, szocio-demográfiai jellemzők vizsgálata (1): nők (53%) - férfiak (47%) 30 éven aluli korosztály 90 % felsőfokú végzettségű magas jövedelem

Általános borvásárlási szokások felmérése, szocio-demográfiai jellemzők vizsgálata (2): Csoportosítás: Laikus Érdeklődő Amatőr borszakértő Szakmabeli Milyen borfogyasztónak tartja magát?

Milyen gyakran vásárol…. Hány üveg bort vásárol évente…. Mennyit költ egy üveg borra…. Hol vásárol bort…. Milyen célból vásárol bort…. Milyen külső és belső tulajdonságokat vesz figyelembe a vásárláskor…. Általános borvásárlási szokások felmérése, szocio-demográfiai jellemzők vizsgálata (3):

A borinformációs rendszer megítélésének vizsgálata (1) : Jó ötletnek tartja, de nem fizetne érte: 68% Jó ötletnek tartja, fizetne is érte: 17% Hogyan viszonyul egy borinformációs rendszerhez?

A borinformációs rendszer megítélésének vizsgálata (2) : χ 2 =18,276 p =0.032 Hogyan viszonyul egy borinformációs rendszerhez?

A borinformációs rendszer megítélésének vizsgálata (3) : Milyen formában tudná elképzelni a borinformációs rendszert? Internet oldalakon

A borinformációs rendszer megítélésének vizsgálata (4) : érlelési mód palackozás időpontja termelő bemutatása szakemberek véleménye borversenyeken elért helyezések Milyen információkat tartana fontosnak?

Az Internetes borvásárlás felmérése (1) : Milyen gyakran használja az Internetet? NAPONTA Mit gondol az Internetes borvásárlásról? ESETLEG KIPRÓBÁLNÁ Milyen fizetési módot tud elképzelni? KÉSZPÉNZ

Az Internetes borvásárlás felmérése (2) : több információ árengedmények nagyobb választék Mi tenné vonzóbbá az Internetes borvásárlást?

Az Internetes borvásárlás felmérése (3) : Mi tenné vonzóbbá az Internetes borvásárlást?

Összefoglalás I. A kérdőívet kitöltő személyek: - felsőfokú végzettségűek - nagy fizetéssel rendelkeznek - rendszeresen használják az Internetet - főként a fajta, a típus és a borvidék alapján választanak - kevés szabad idővel rendelkeznek - szívesen vennék a vásárlást könnyítő információs rendszert Ft közötti borokat a keresnek

Összefoglalás II. - Jelentős célcsoportok: érdeklődők amatőr borszakértők - Fontos információk: termelő bemutatása/bemutatkozása a bor palackozásának éve borversenyeken elért helyezése szakemberek véleménye.

Köszönjük a figyelmet!