Szakirány választás 2013. április. 29.. Pénzügy és számvitel szak Választható szakirányok Pénzügy szakirány Számvitel szakirány.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Alapképzések kreditjeinek elismerése a mesterképzésben - a TTK-s megfontolások Dr. Varga Zsuzsa OKT egyetemi docens SZTE-TTIK.
Advertisements

Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉSI SZAKÉRTŐK FELKÉSZÍTÉSE
Természettudományi kkk-k Erostyák J. (PTE) – Kiss F. (NYF) – Mezősi G. (SZTE) – Varga Zs. (SZTE)
„ÚTRAVALÓK” Molnár Mónika DUF. •Tuning Tervezési Formanyomtatvány –Modulprogram –Fejlesztendő kompetenciák –Tanulási eredmények –Oktatási-tanulási tevékenységek.
4 K 1 ÜZLETI INFORMATIKA SZAKIRÁNY SZÁMÍTÁSTUDOMÁNYI ÉS INFORMÁCIÓELMÉLETI TANSZÉK PÉNZÜGY ÉS SZÁMVITEL TANSZÉK IPARI MENEDZSMENT ÉS VÁLLALKOZÁSGAZDASÁGTAN.
Brüsszel milyen messze van
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
50 éves a szegedi informatika
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A bolognai folyamat – Párizs: Sorbonne-i Nyilatkozat Franciaország, Egyesült Királyság, Olaszország, Németország  hallgatói és oktatói mobilitás.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Anyagmérnöki Alapszak
Mesterképzés az EKF-en
A sikeres tréning jellemzői A képzés szükségessége  gazdasági igények  piaci viszonyok  a munkakör is más lesz  vezetői, munkatársi elvárások.
A projekttervezés első lépései
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A környezeti számvitel és könyvvizsgálat korlátai, lehetőségei és követelményei Dr. Pál Tibor.
Pázmány Péter Katolikus Egyetem Angol-Amerikai Intézet
1 A VAJDASÁGI PÁLYAKEZDŐ DIPLOMÁSOK MUNKÁBA ÁLLÁSI MODELLJE 7. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia Újvidék, november Jenei Ervin.
A kontrolling rendszer szervezeti és humán vonatkozásai
Tanulási eredmények – papír vagy valóság? Bánki Horváth Mihály
FRANCIA NYELV, IRODALOM ÉS KULTÚRA MESTERKÉPZÉSI SZAK.
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
Hiány-szakképesítések ösztöndíjrendszere
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
AGRÁRMÉRNÖKI SZAK (MSc.) NYME Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
Jankovits László egyetemi docens PTE BTK
Természettudományi KKK-k elemzésének tapasztalatai Erostyák J. (PTE) – Kiss F. (NYF) – Mezősi G. (SZTE) – Varga Zs. (SZTE)
Pedagógiai szempontok a szakmai vizsga során
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
TOVÁBBTANULÁSI TÁJÉKOZTATÓ. MATEMATIKA MIÉRT ÉRDEMES MATEMATIKÁT TANULNI? Hasznos Közismert tény, hogy a matematikus szakma a világon az egyik legjobb.
MIGRÁCIÓS SZAKIRÁNY Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Az egyéni és Szociális kompetenciák szerepe a karrierindításban
1 Üzleti szakfordító és tolmács SZAKIRÁNY Nyelvi és Készségfejlesztési Tanszék Vogelné Takács Gabriella tanszékvezető
Miért a Közgáz? Iskolai ágazatok: 1.Általános közgazdasági ágazat + 1 év nyelvi előkészítővel Az első évben heti 15 órában tanítjuk az idegen nyelvet.
Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézet
Visegrád, Könyvvizsgálat, Minőség-ellenőrzés és
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
A képzési és kimeneti követelmények kialakításának tapasztalatai az üzleti képzési ágban László Gyula április 27.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
A BKF tudástranszfer modellje a
Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Kar Nemzetközi Gazdálkodás Gulyásné Dr. Csekő Katalin egyetemi docens tanszékvezető.
Hiány-szakképesítések ösztöndíjrendszere Dr Baloghné Nagy Katalin pályaorientációs tanácsadó 2013 / 2014.
Környezettudomány mesterszak (MSc) Analitikai, Környezettudományi és Limnológiai Intézet Pannon Egyetem, Mérnöki Kar.
NYME KTK Nyílt nap Pénzügy és számviteli BA Pénzügyes modulok MA képzésben Pénzügyi szakügyintéző FSZ Számviteli szakügyintéző FSZ Banki szakügyintéző.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
VÁLLALKOZÓI KOMPETENCIA-FEJLESZTÉS ALPROGRAM ELÉRT EREDMÉNYEI TÁMOP F-14/1/KONV Gazdaságtudományi Kar, 1c alprogram Projektzáró rendezvény,
Kompetenciák tartalmi értékelése : A Természetvédelmi Mérnök és Környezetgazdálkodási Agrármérnök BSc szakok megítélése a munkaadók körében.
Emberi erőforrások FOKSZ. FOKSZ Felsőoktatási szakképzés 4 félév 2 szakirány: személyügyi és humánpolitikai 120 kredit  90 kredit, besorolási szakon.
Fiatal építészek Rostás Zoltán a felmérők felmérése fiatal építészek
Pályaválasztási tájékoztató szeptember. Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara Gazdaság képviselete Kapcsolattartás a kis- és középvállalkozások.
Szállítói számlakönyvelő Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
PANNON EGYETEM KÉMIA ALAPSZAK.
Belső ellenőrzési és pénzügyi menedzser
Motivációs kutatások kutatási kérdései
Nappali mesterszakjaink
Hiányzó kreditek (30-60) MBA és Számvitel mesterszak
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Faktválasztás Tájékoztató értekezlet április 10.
Szlovák – magyar határmenti vállalkozások együttműködési lehetőségei a magyar számviteli- és adójogszabályok tükrében Mucsné Tóth Mária.
Merre tovább a középiskola után?
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

Szakirány választás április. 29.

Pénzügy és számvitel szak Választható szakirányok Pénzügy szakirány Számvitel szakirány

Képzési cél: A számvitel szakirány olyan végzett hallgatókat bocsát ki, akik elsajátították:  A makrogazdaság elemeinek és működési mechanizmusának alapvető ismereteit,  a gazdasági szervezetek és intézmények működési rendszerének összefüggéseit és sajátosságait,

 Az üzemviteli, üzemgazdasági munkaterületen belül a gazdálkodás pénzügyi, számviteli, elemzési, ellenőrzési munkaterületeinek elméleti, módszertani és konkrét gyakorlati ismereteit,  Az előbbi konkrét ismeretek gyakorlati alkalmazását.

Alapvető követelmény Gyakorlat- orientáltság, megfelelés a munkaerő piac elvárásainak

Kinek ajánljuk a számviteli szakirányt? Azoknak a hallgatóknak, akik a diploma megszerzése után a számvitel, elemzés-ellenőrzés területén szeretnének elsősorban munkát vállalni!

Milyen tulajdonságok kellenek ehhez?  Pontosság,  Precíz munkavégzés,  Megbízhatóság,  Felelősségtudat,  Döntésképesség,  Az ok-okozati összefüggések felismerése, problémaelemzés,  Logikus gondolkodás,  Kreativitás,  Kapcsolatteremtő képesség,  Konfliktusmegoldó készség,  Meggyőző készség,  Teamben való működés

Mit tanítunk a számviteli szakirányon?  Teljesítmény és erőforrás elemzés  Könyvvizsgálat alapjai  Számviteli sajátosságok  Nemzetközi számviteli ismeretek (angol és magyar nyelven)  Vállalkozás és üzletértékelés  Választható tárgyak

Milyenek az elhelyezkedés lehetőségei? Regisztrált mérlegképes könyvelő Pénzügyminisztérium bejegyzéssel Feltétel: Mérlegképes könyvelői képesítés + szakmai gyakorlat

Továbblépés lehetőségei Továbbtanulás MESTERSZAKOKON OKLEVELES KÖNYVVIZSGÁLÓ KÉPZÉSBEN

Számvitel mesterszak Szakirányok: Könyvvizsgálat- ellenőrzés Vezetői számv itel Oklevél