Titokzatos vásárlók.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Szervezetfejlesztési Program
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Az üzleti terv.
A tervezés mint menedzsment funkció
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Új flotta előfizetés rendelése a Vodafone Online Shopban
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Benchmarking.
Helyzetfelmérés Helyzetfelmérés elemzése, értékelése
Készítette: Magyar Orsolya
5. A mellékelt kép(ek)en egy üzlet elárusítóterét látja. Ön szerint milyen megfigyeléseket végezhetnénk itt el? Milyen módszerekkel egészítené ki az információszerzésnek.
Teljesítményértékelés a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Teljesítménymérés és értékelés
Zalayné Kovács Éva: Minőség és könyvtár
Családi vállalkozás.
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
Könyvtári teljesítménymérés
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Szervezetfejlesztési Program
Szervezetfejlesztési Program
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Tájékoztató a Vidékfejlesztési Albizottság i üléséről Finta István Ph.D.
1 MER ellenőrzés ek egységes értelmezése Budapest, szeptember 5. Munkácsi Márta A Minőségellenőrzési Bizottság tagja.
1 XI. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés Budapest, szeptember 5. SZAKMAI AKTUALITÁSOK - KÉRDÉSEK Előadó: dr. Ladó Judit MKVK Szakmai alelnök.
A könyvvizsgálói szakma kihívásai a válság tükrében dr
Margitay – Mérnöketika KENŐPÉNZ ÉS KORRUPCIÓ 12. óra.
Külső instruktorok felkészítése Érintett területek A hátrányos helyzetűekkel történő foglalkozás kérdései Minőségbiztosítási elvárások, előírások.
Algoritmus. Folyamatábrák
A HR respektusa Energin Kft. Energin Kft. Megismerés Hasznosság Felhatalmazás Szakértelem Hitelesség Egyensúly.
Folyamatos Fejlesztés Cél: Önálló fejlesztési képesség kialakítása intézményi és egyéni szinten.
III. A termelés és értékesítés alakulásának elemzése
Szakkönyvtári teljesítménymérés Hegyközi Ilona - Fazokas Eszter Székesfehérvár május 8.
III.4. A VEZETŐ SZEREPE ”... tudomásunk szerint minden sikeres minőségi forradalom a felső menedzsment részvételével történt EGYETLEN KIVÉTELT sem ismerünk.”
3.2. A program készítés folyamata Adatelemzés, adatszerkezetek felépítése Típus, változó, konstans fogalma, szerepe, deklarációja.
TÉRÍTÉSES INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK = TISZ. JÓ TUDNI… 1. Miért működtetjük a TISZ-t? 2. Miért számítunk fel költségeket?
Teljesítménymérés és értékelés
A teljesítménymérés helye és szerepe a minőségmenedzsmentben
Mérjük, ne mérjük? Merjük, ne merjük? n Elektronikus források használatának mérése. Európai tapasztalatok és tervek. n Gödöllő, Október 15. n Billédiné.
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
A piackutatás alapjai E-Learning.
Házi dolgozat szolgáltatásmarketing mystery shopping máv
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
Titokzatos vásárlók.
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 1. szakasz: Piaci verseny.
CMMI 1.3 – Verifikáció Készítette: Kis Gergely. Bevezetés A specifikációt, követelményt vetjük össze a kész/készülő termékkel Itt nem vizsgáljuk, hogy.
Munkakörelemés és –tervezés röviden
Minőségköltségek.
Az IKR zrt által forgalmazott II
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
A TITOKZATOS OLVASÓ : Juhász Éva Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár INFORMATIO MEDICATA Budapest, 2007.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
1 XIV. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés MER ellenőrzések módszertana Siófok, Munkácsi Márta A Minőségellenőrzési Bizottság tagja.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
A pénzügyi kimutatások könyvvizsgálatának tervezése 300
Munkanapló – Beiratkozási napló
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
Erősségek gyengeségek.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
Egészségügyi ellátás tárgyi és humán erőforrás feltételeinek szabályozása.
KÖNYVVIZSGÁLÓI KÖZFELÜGYELET
Az SZMBK Intézményi Modell
A teljesítménymenedzsment stratégiai kérdései
OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014
Előadás másolata:

Titokzatos vásárlók

Mystery shopping Mi is ez?

Mi is ez? Kreatív piackutatás, amelynek során valódi vásárlónak tűnő személyek értékelik egy-egy termék, szolgáltatás minőségét, a vizsgált személyek munkamorálját szakértelmét Kémkedés (?!)

Tervezés és végrehajtás Relevancia megteremtése Hitelesség megteremtése Időpontok kiválasztása Kérdőívek megtervezése Rövid, érthető – emlékezetből töltik ki Tényekre összpontosító kérdések tárgyilagosság

A felhasználás okai A folyamat fejlesztése A személyzet viselkedésének javítása Hasonló intézményekkel való összehasonlítás A gyakorlatban keveredés

Mit keres a könyvtárakban?

Miért is van rá szükség? 1. Van mit javítani a személyzet viselkedésén. A szolgáltatás folyamatában Jó tudni, mi történik máshol

Miért is van rá szükség? 2. ha a szolgáltatásnál vmilyen probléma van ha panasz merül fel a szolgáltatással kapcsolatban minőségi problémák kiszűrése – ‘elégedetlen felhasználó legalább 5 felhasználót elriaszt újabb felhasználók szerzése elősegíteni a szolgáltatás színvonalának emelését

Megbízó könyvtár vezetés v. fenntartó

Mennyire elégedett a vásárló függ Kemény tényezők – nyitva tartás, kényelem, büfé, ruhatár, weblap Puha tényezők- munkatársak figyelmessége, segítőkészsége, rugalmassága, panaszkezelés

Alkalmazható módszerek személyes igénybe vétel reklamál telefonon érdeklődik e-mailben érdeklődik értékelés a megadott szempontok szerint - pl.weblap

Lépések ki kell választani a megfelelő személyeket – céget megbízni? konkrét vizsgálati célt kitűzni, forgatókönyv készítése a vásárló felkészítése megkérni, hogy töltse ki a kérdőívet, értékelje tapasztalatait Feldolgozni az eredményeket

Etikai kérdések ne okozzon kellemetlenséget – hacsak nem ez a feladata ne fedje fel magát bizalmasan kezelni az adatokat

Lehetséges vizsgálati szempontok eligazodás az épületben, tájékozató táblák hogyan használjuk a katalógust hogyan használjuk az adatbázisokat referensz kérdés a könyvtároshoz

Milyen kérdésekre kaphatunk választ még? mennyire figyelmesek és udvariasak a munkatársaink mennyire magabiztosak szakmai kérdésekben milyen minőségi problémák merülnek fel, hogyan hárítják el azokat megfelelő volt-e a munkatársunk oktatása, továbbképzése tudják-e alkalmazni a tanultakat mennyire aktívak a szolgáltatások teljesítések

Célja Javítani a hibákon Motiválni a személyzetet Elégedett, visszatérő felhasználók