AVIR – intézményi adatmodell oktatás szekció 2010. február 2.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Intézményi adatküldés – tapasztalatok október 18. Fejérvári Bence.
Advertisements

EUROSTUDENT V A felsőoktatás szociális dimenziója Kiss László Educatio Nonprofit Kft.
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
Adattárház alapú vezetői információs rendszer
AVIR – intézményi adatmodell Csulyák Gábor Informatikai igazgató Educatio Nonprofit Kft február 2.
EURÓPAI UNIÓ - VÍZÜGYI KERETDIREKTÍVÁK Bemutató Általánosan a VKI-ről és Magyarország helyzetéről 2005 április.
A felsőoktatás (hozzáadott) értéke
Tanfolyam megszervezése Képzés módszerei SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet 2009/2010. I. félév Szeged.
V. ETR konferencia április Fogalomrendszer: ETR & ETN Kodácsy Tamás etn at kodasoft.hu.
A NEPTUN.NET (a hallgatói felület) KEZELÉSE
AVIR – intézményi adatmodell ingatlan szekció február 2.
„Alacsony státusú szakok” – Kísérlet a diplomák munkaerő-piaci értékkülönbségeinek alternatív magyarázatára Kiss László Projekt megnevezése: Felsőoktatási.
A nemzetközi hallgatói mobilitást befolyásoló társadalmi és felsőoktatási tényezők Kiss László.
ELTE Bologna Szeminárium február 7.. „A”- szekció kérdései I. 1. Hogy értendő a mesterképzés 35%-os hallgatói létszáma? Minek a 35%-a ez, illetve.
Andragógia MA Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományok Intézete.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Változások a felvételi eljárásban Előadó: Németh Péter hivatalvezető.
FELVÉTELI Előadó: Németh Péter igazgató. NEM VÁLTOZIK… …a pontos rendszer (emelt szintűért 50 többletpont, ha min 45%-os az eredmény), a.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Vezetői Információs Rendszer felépítése
TÁMOP / „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban ” A Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése 5. pillér – MKKR és a közoktatás.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer Bángi-Magyar Attila és Fejérvári Bence Educatio Nkft. Nyitórendezvény október 18. Projekt megnevezése:
Felsőoktatási szakok részletes bemutatása tanulható tantárgyak, választható specializációk, elsajátítható kompetenciák FELVÉTELI TÁJOLÓ 2009.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Kerekes Gábor ügyvezető Educatio Kht január 21. TÁMOP – Felsőoktatási szolgáltatások rendszer.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR)
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) - intézményi interfész adattartalom validálás március 18.
Új eszköz a tényeken alapuló oktatáspolitikában - AVIR Központi Adattár működése február 24.
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Központi program (online) szolgáltatásai az intézményeknek december 8. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató.
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Az adatküldés aktuális kérdései szeptember 14. Fejérvári Bence.
AVIR – intézményi adatmodell K+F+I szekció február 2.
AVIR – intézményi adatmodell gazdálkodási szekció február 2.
AVIR – intézményi adatmodell HR szekció február 2.
E gységes T anulmányi R endszer ®. A rendszerhez történő hozzáférés  A felhasználói nevet és a jelszót a Tanulmányi Osztály adja  Az ETR Internetes.
IDŐMÉRLEG Grábics Ágnes
Távmunka tanácsadói képzés a BME-n
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
5. Integratív oktatási modul. PhD Tudományos Napok 2011 április absztakt/poszterbemutató  7 előadás szekció  4 poszter szekció 14 előadás/poszter.
Dr. Veres Pál PhD szakmai tanácsadó Felsőoktatási helyzetjelentés Oktáv Ráció Munkakultúra – szakképzési modellek Hajdúszoboszló február 3-5.
Vélemények az Egészségügyi Szociális Munka mesterképzésről
A kompetenciák funkciója és tartalma  március 9.  Falus Iván.
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
László Gyula1 Szakmai gyakorlat Szakdolgozat Záróvizsga Tájékoztató a BA III.-IV. évfolyamnak.
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
AVIR – intézményi interfész február 18.. Mai program Célja – bemutassa az AVIR interfész tartalmát – véleményeket kapjunk a logikai felépítésről.
Fogalomtár, avagy hogyan beszéljünk egy nyelvet
LOGO Közgyűlés.
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) Főkedvezményezett: Educatio Társadalmi.
Tanári mesterképzés Tájékoztató Dr. Szabó Antal
A képzési és kimeneti követelmények kialakításának tapasztalatai az üzleti képzési ágban László Gyula április 27.
Javaslatok a látogató bizottságok munkájához Temesi József LB-elnök, P18.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Fejérvári Bence március 26.
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Intézményi adatmodell Interfész leírás december 8. Fejérvári Bence informatikai folyamatmenedzser.
Adatellenőrzési szabályok OSAP statisztika FIR optimalizáció
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM JOG- ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR PÉNZÜGYI ÉS SZÁMVITELI TANSZÉK Biztosítás és kockázatkezelés (oktatás – kutatás) dr. Farkas Szilveszter.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
HEINNOVATE OECD-EU partnerségi projekt Magyarország részvételével, 2016 Kovács István Vilmos, ELTE PPK Felsőoktatási és innovációkutató csoport.
ÉRETTSÉGI VIZSGA A XÁNTUSBAN A XÁNTUSBAN Fehérvizi Judit közismereti igazgató helyettes.
Fejlesztő mérnök A MOM Zrt. duális képzés keretében hirdet felvételt olyan elsőéves hallgatók részére, akik képzésüket a Nyíregyházi Egyetem gépészmérnöki.
Önértékelési projektterv
Felvételi előkészítő ! Újra indítjuk rajz felvételi előkészítő tanfolyamunkat A tanfolyam helye : A Céh székhelye Szeged, Szél u. 3. (térkép a honlapon)
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Szűcs Máté Tud. munkatárs
Hatékony és pontos munkavégzés
A felvételi eljárás elemei
Nappali mesterszakjaink
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
A hallgatók szociális helyzetének vizsgálata
Hatékony és pontos munkavégzés
Merre tovább a középiskola után?
KOMPLEX VIZSGA Tájékoztató
Előadás másolata:

AVIR – intézményi adatmodell oktatás szekció február 2.

Menetrend Mai célok tisztázása Témakör határai Kapcsolódás más témákhoz Fogalmak tisztázása Főbb objektumok Kockák végignézése Kérdések

Mai célok közös munka legyen kérdésekre adjon választ – kimaradt-e fontos terület – az al-témák fontosságának meghatározása – hiányzik-e fontos mérőszám, dimenzió segítse a modell megértését

Témakör határai Oktatási és vizsga férőhely illetve ingatlan kapacitások Ingatlan témakör HR kapacitásokHR témakör Részletes pénzügyi adatokGazdálkodási témakör Hallgatói térítések és juttatásokOktatási témakör

Fogalmak tantárgy csoport tantárgy kurzus-szak megfeleltetés kurzus szak tanfolyam

Főbb objektumok szak hallgató képzése hallgató kurzusvizsga felvételi jelentkezés végzettség

granularitás alap mérőszámok – konkrét fejlesztés során számos képzett mérőszám lesz még dimenziók – konkrét fejlesztés során nem kell minden dimenzió, és nem ilyen mélységig Adattár fogalmak

Aggregált szint Lássuk…