FELVI Média 2007. A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

A felsőoktatási intézmények felvételi eljárása
Eurosport Média ajánlat 2010.
TTK 2008 akkreditációs tájékoztató Jedlik Oktatási Stúdió.
Új költségviselési formák a felsőoktatásban Dr. Bakos Károly felsőoktatási szakértő.
OfflineXtrMag a magyar extrém sport - és életmód magazin Médiaajánlat – 2009.
Educatio Kht. Országos Felsőoktatási Információs Központ Felsőoktatási Felvételi 2008.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Hirdetési termékek – Display
ÉRETTSÉGI UTÁN TANÉV.
Eurosport Média ajánlat 2014.
5 éves a Diákhitel „Ötről a hatra” fotó és novella pályázat avagy A Diákhitel ma már a felsőoktatás szerves része.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Educatio Média Az oktatás napjainkban •A 2006/2007. tanévben 2 millió 244 ezren részesültek óvodai nevelésben, iskolai rendszerű oktatásban,
A bolognai folyamat 2006 Magyar Bálint oktatási miniszter december 14.
Felvételi tájékoztató 2011 Felvételi Felvételi tájékoztató 2011 A döntést segítő kiadványok •Felsőoktatási felvételi tájékoztató szeptemberben.
. Az általános felsőoktatási felvételi eljárás 2012-ben Stéger Csilla főosztályvezető Oktatási Hivatal - Felsőoktatási Főosztály Pécs, december 5.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
OFIK Országos Felsőoktatási Információs Központ Educatio Társadalmi Szolgáltató Kht. Kerekes Gábor 2007, Budapest.
Aktualitások a felsőoktatási felvételiben
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei november 29. Előadó: Papp Gabriella, Felvételi Irodavezető ELTE IK Nyílt Nap.
Kiadványaink Országos Felsőoktatási Információs Központ.
A felsőoktatási intézmények felvételi eljárása A 237/2006. (XI. 27.) Kormányrendelet alapján.
Érettségi és felvételi tájékoztató november 10. Koncz Levente ”Olyan.
A kommunikációs mix elemei
Változások a felvételi eljárásban Előadó: Németh Péter hivatalvezető.
FELVÉTELI Előadó: Németh Péter igazgató. NEM VÁLTOZIK… …a pontos rendszer (emelt szintűért 50 többletpont, ha min 45%-os az eredmény), a.
Pótfelvételi 2013 Általános információk NYME SEK SZOMBATHELY augusztus 1. Előadó: Németh Péter.
A mesterképzések lehetőségei a Bologna- rendszerben.
Országos Felsőoktatási Információs Központ Felsőoktatási Felvételi 2006.
Az online reklám esete a joggal
Felsőoktatási szakok részletes bemutatása tanulható tantárgyak, választható specializációk, elsajátítható kompetenciák FELVÉTELI TÁJOLÓ 2009.
Társadalmi háttér és mobilitás Educatio – DPR Február 8. Budapest.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
ROP 3.1.2Tájékoztató 1 Regionális Fejlesztés Operatív Program intézkedés 2. komponens A területfejlesztésben érintett intézmények valamint a civil.
„Beszélgessünk Európáról” programsorozat MeH EU Kommunikációs Főosztály Dániel Anna Békés, március 18.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
TÁMOP A-12/ Innováció a szakképzésben, új irány - új iránymutatás a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetéséhez NYITÓRENDEZVÉNY.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
A felsőoktatási fejlesztési részhozzájárulásról (képzési hozzájárulás) október 19. dr. Halász Zsolt.
Az érettségi utáni továbbtanulást meghatározó tényezők
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
A diplomás pályakövetés lehetséges céljai és intézményi szolgáltatások kialakítása: INNOVÁCIÓ vagy IRRITÁCIÓ? Volume 2 Andrási Monika – Majó Zoltán 2009.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ 2015
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Tájékoztató 10. osztályosoknak Az érettségi vizsga Kötelező tárgyak: magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv + 1 választott tárgy.
Országos Felsőoktatási Információs Központ Kerekes Gábor.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Felvételivel kapcsolatos információk Hrabacsik Mihály.
A felsőoktatási felvételi eljárás Dr. Bakos Károly szakmai főtanácsadó Oktatási és Kulturális Minisztérium.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
A felsőoktatási felvételi eljárás
Merre tovább a középiskola után?
Előadás másolata:

FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!

Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok reklámcélú felhasználása is Legnagyobb hirdetőink 8 számjegyű összeget költöttek idén 2007-ben rendezvényt is szervezünk a felvételizőknek

Célcsoportunk „elsődlegesen a szülők társadalmi helyzete… befolyásolja a bejutási esélyeket” 1 Az átlagnál iskolázottabb, jellemzően AB társadalmi státuszú családok gyermekei, akik maguk is jellemzően AB státuszúak lesznek 1 Oktatáskutató Intézet: A felsőoktatás új pályán oldal

Célcsoportunk 2006-ban jelentkező Középiskolások, érettségizők, felvételizők, szülők, tanárok FIR → hallgatók is

Az FELVI Média elemei Nyomtatott Online Adatbázisokra épülő média Rendezvények Egyéb médiumok

FELVI Print a könyvesboltokban 2006 őszén több mint példány dbFelsőoktatási felvételi tájékoztató dbFelvételi tájoló dbÉrettségi követelmények dbSzakirányú továbbképzések Az adott időszakban eladási listavezetők

FELVI Print az iskolákban és az újságosoknál Felvi magazin –Ingyenes hírlevél –Ebben a tanévben hatszor – példány/alkalom FELVI Rangsorok a HVG különszámban (Diploma 2007) –Idén először – példány

FELVI Print lehetséges hirdetési formák Hagyományos hirdetés PR cikk Rovatszponzorálás Könyvjelző Behúzás Kuponok Más kreatív megoldások

FELVI Online A felsőoktatási felvételi eljárás hivatalos honlapja 5 csatorna a könnyebb navigáció érdekében

FELVI Online havi látogatószám 2006.II-2007.IX.

FELVI Online havi letöltés 2006.II-2007.IX.

FELVI Online lehetséges hirdetési formák Standard banner (468x60 pixel) Layer (max. 300x300 pixel, heti 1 letöltés/UV)

FELVI Online lehetséges hirdetési formák Skybox (120x240) - sticky - beágyazva Magnum (728x90)

FELVI Online további hirdetési lehetőségek Skyscraper (max. 160x400 pixel) Szolgáltatás-szponzorálás (pl. eljárási díj kalkulátor, pontszámkalkulátor) Interstitial (330x247 pixel, cikkeknél a lead alatt) Fel nem sorolt típusokat is megjelentetünk, amennyiben nem ütköznek az Általános Szerződési Feltételeinkbe (ÁSzF)

FELVI Adatbázisok 2 témában kérünk hozzájárulást: –Sikertelen felvételi esetén oktatási ajánlatok küldéséhez –Kedvezményes ajánlatok küldéséhez (a felvétel tényétől függetlenül) A hozzájárulások alapján az OFIK küldhet, de az adatbázist nem adhatjuk át Minden üzenetben szerepel a leiratkozás lehetősége

FELVI Adatbázisok lehetséges csatornák A jelentkezők megadott elérhetőségeire tudunk reklámüzeneteket küldeni ElérhetőségMédium Postai cím - Postai DM - Nyomtatott kiadvány cím- e-DM Mobiltelefonszám- Reklám SMS

FELVI Adatbázisok lehetséges ismérvek Minden olyan adat, ami a jelentkezési lapon szerepel, vagy a felvételi eljárás során keletkezik. Például: –Életkor –Lakóhely –Nem –Nyelvvizsgák száma –Hová vették fel? –…

FELVI Adatbázisok néhány példa Médium Ajánlat típusa Lakóhely, székhely Képzési területÉletkor Postai DM ( db) keresked elmi Magyarország (lakóhely) DM (895 db) SMS (859 db) e-DM (665 db) oktatási- Költségtérítéses gazdasági vagy társadalomtud.-i képzésre jelentkezett - e-DM ( db) keresked elmi Budapest (székhely) Minden, kivéve: orvos- és sporttud., jogi, művészeti képzések <25

FELVI Rendezvények „Vonalhúzó” buli –időpont: július 25. este –helyszín: Budapest –célcsoport: 2007-ben felvételizők Tanároknak továbbképzés a Bologna folyamatról 2006-ban Felsőoktatás döntéshozóinak, a tanulmányi osztályok munkatársainak konferencia

Eredményeink számokban postai DM e-DM db SMS 49 kiemelt hirdető Több mint → több mint 58 millió PI idénwww.felvi.hu –február 14. → PI, –július 26. → PI volt (

Hirdetők TOP 5 OTP Bank Diákhitel Központ T-Mobile Magyarország K&H Bank International House (Euro Nyelvvizsga Központ) 2007-ben 100 milliós nagyságrendű hirdetési bevételt tervezünk, amit egészében a szolgáltatásaink fejlesztésére fordítunk.

Kérem, hogy ha kérdésük van, ne habozzanak feltenni! Köszönöm figyelmüket! Szepesi Ferenc 20/