FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!
Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok reklámcélú felhasználása is Legnagyobb hirdetőink 8 számjegyű összeget költöttek idén 2007-ben rendezvényt is szervezünk a felvételizőknek
Célcsoportunk „elsődlegesen a szülők társadalmi helyzete… befolyásolja a bejutási esélyeket” 1 Az átlagnál iskolázottabb, jellemzően AB társadalmi státuszú családok gyermekei, akik maguk is jellemzően AB státuszúak lesznek 1 Oktatáskutató Intézet: A felsőoktatás új pályán oldal
Célcsoportunk 2006-ban jelentkező Középiskolások, érettségizők, felvételizők, szülők, tanárok FIR → hallgatók is
Az FELVI Média elemei Nyomtatott Online Adatbázisokra épülő média Rendezvények Egyéb médiumok
FELVI Print a könyvesboltokban 2006 őszén több mint példány dbFelsőoktatási felvételi tájékoztató dbFelvételi tájoló dbÉrettségi követelmények dbSzakirányú továbbképzések Az adott időszakban eladási listavezetők
FELVI Print az iskolákban és az újságosoknál Felvi magazin –Ingyenes hírlevél –Ebben a tanévben hatszor – példány/alkalom FELVI Rangsorok a HVG különszámban (Diploma 2007) –Idén először – példány
FELVI Print lehetséges hirdetési formák Hagyományos hirdetés PR cikk Rovatszponzorálás Könyvjelző Behúzás Kuponok Más kreatív megoldások
FELVI Online A felsőoktatási felvételi eljárás hivatalos honlapja 5 csatorna a könnyebb navigáció érdekében
FELVI Online havi látogatószám 2006.II-2007.IX.
FELVI Online havi letöltés 2006.II-2007.IX.
FELVI Online lehetséges hirdetési formák Standard banner (468x60 pixel) Layer (max. 300x300 pixel, heti 1 letöltés/UV)
FELVI Online lehetséges hirdetési formák Skybox (120x240) - sticky - beágyazva Magnum (728x90)
FELVI Online további hirdetési lehetőségek Skyscraper (max. 160x400 pixel) Szolgáltatás-szponzorálás (pl. eljárási díj kalkulátor, pontszámkalkulátor) Interstitial (330x247 pixel, cikkeknél a lead alatt) Fel nem sorolt típusokat is megjelentetünk, amennyiben nem ütköznek az Általános Szerződési Feltételeinkbe (ÁSzF)
FELVI Adatbázisok 2 témában kérünk hozzájárulást: –Sikertelen felvételi esetén oktatási ajánlatok küldéséhez –Kedvezményes ajánlatok küldéséhez (a felvétel tényétől függetlenül) A hozzájárulások alapján az OFIK küldhet, de az adatbázist nem adhatjuk át Minden üzenetben szerepel a leiratkozás lehetősége
FELVI Adatbázisok lehetséges csatornák A jelentkezők megadott elérhetőségeire tudunk reklámüzeneteket küldeni ElérhetőségMédium Postai cím - Postai DM - Nyomtatott kiadvány cím- e-DM Mobiltelefonszám- Reklám SMS
FELVI Adatbázisok lehetséges ismérvek Minden olyan adat, ami a jelentkezési lapon szerepel, vagy a felvételi eljárás során keletkezik. Például: –Életkor –Lakóhely –Nem –Nyelvvizsgák száma –Hová vették fel? –…
FELVI Adatbázisok néhány példa Médium Ajánlat típusa Lakóhely, székhely Képzési területÉletkor Postai DM ( db) keresked elmi Magyarország (lakóhely) DM (895 db) SMS (859 db) e-DM (665 db) oktatási- Költségtérítéses gazdasági vagy társadalomtud.-i képzésre jelentkezett - e-DM ( db) keresked elmi Budapest (székhely) Minden, kivéve: orvos- és sporttud., jogi, művészeti képzések <25
FELVI Rendezvények „Vonalhúzó” buli –időpont: július 25. este –helyszín: Budapest –célcsoport: 2007-ben felvételizők Tanároknak továbbképzés a Bologna folyamatról 2006-ban Felsőoktatás döntéshozóinak, a tanulmányi osztályok munkatársainak konferencia
Eredményeink számokban postai DM e-DM db SMS 49 kiemelt hirdető Több mint → több mint 58 millió PI idénwww.felvi.hu –február 14. → PI, –július 26. → PI volt (
Hirdetők TOP 5 OTP Bank Diákhitel Központ T-Mobile Magyarország K&H Bank International House (Euro Nyelvvizsga Központ) 2007-ben 100 milliós nagyságrendű hirdetési bevételt tervezünk, amit egészében a szolgáltatásaink fejlesztésére fordítunk.
Kérem, hogy ha kérdésük van, ne habozzanak feltenni! Köszönöm figyelmüket! Szepesi Ferenc 20/