DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, 2010. április 15.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

ALTERNAIV Nagybajom Város Önkormányzata TÁMOP / Pirka Mátyás Ifjúsági referens
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
 Információs társadalom – a fogalom és ami mögötte van  Másvilág – fiatalok az információs társadalomban  Útikalauz stopposoknak – ifjúsági munka virtuális.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
TÁMOP / Dr. Katona György Projektmenedzser HÁLÓZATOS EGYETEMI SZOLGÁLTATÁS-INNOVÁCIÓ A NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEMEN.
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
Keresőmarketing stratégiák
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Marketingkommunikáció
Márton Sándor: A Campus-lét online-survey válaszadóinak szocio-kulturális jellemzői „CAMPUS-LÉT” A DEBRECENI EGYETEMEN: CSOPORTOK ÉS CSOPORTKULTÚRÁK Műhelykonferencia.
A kommunikációs mix elemei
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
GERILLA-MARKETING.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
DPR kommunikáció lehetőségei
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Az eseményszervezés formái, eszközei
Kovács Zsolt 1 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány.
A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
A sajtókommunikáció lehetőségei, főbb eszközök
REMARKETING STRATÉGIÁK
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
"Számvetés a 24. hónap után": a központi DPR program eredményei Horváth Tamás Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási igazgató június 10. TÁMOP
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
A Szegedi Tudományegyetem DPR programjának eredményei és tapasztalatai.
 Információs társadalom – a fogalom és ami mögötte van  Másvilág – fiatalok az információs társadalomban  Útikalauz stopposoknak – ifjúsági munka virtuális.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
– Letölthető változat –
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Előadás másolata:

DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.

Kommunikációs céljaink Közvetlen célcsoport: hallgatók, végzettek 1. A DPR kutatásban való részvétel aktív motivációja a hallgatók, a végzettek körében 2. A DPR eredményeinek nyilvánossága, természetesen a hallgatók felé is… Más célcsoportok, más eszközök és megoldások…

Marketingpszichológia Figyelemfelkeltést segítő ingerfaktorok:  Méret  Intenzitás  Kontraszt  Újdonság  Mozgás  Zene Szimbólumok A lényeg: érzékelés - észlelés

Fórumok, színterek  Online: internetes és média lehetőségek és  Offline megoldások: eseményszervezés, nyomtatott anyagok Kombinációk  élménymarketing gerillamarketing Alternatív lehetőségek mindenütt vannak…

Online akciók 1. kérdés: Mivel? Eszközök: E-hírlevél, ek: VÍRUS MARKETING Banner Pop-up vagy pop-under hirdetések Layerek Keresők 2. kérdés: Hol? Helyek: Coospace, Neptun, ETR Közösségi oldalak: iwiw, facebook és társai hírportálok

Alternatív online? Mitől lesz alternatív? Hiszen az eszközök, a helyek adottak… Attól, hogy: Mit, hogyan, kitől, kinek, mikor, mennyit, miért, milyen formában és kombinációban kommunikálok. Egy hagyományos is hatékony lehet, ha… személyes üzenete van és kapcsolati háló alapú.

Offline akciók Események, kitelepülések:  „hálózati csapda” – kikerülhetetlen kommunikációs kapuk  Játék – mézesmadzag, sorsolás  Tesztek – „játék kérdőívek”  Csapatjáték – csapatfotó  FLASHMOB – akciók – avagy fagyjuk meg?  Szóbeszéd, szájreklám – BUZZ MARKETING Tényleg ezt mondták a buszon?

Gerillamarketing  Újszerű, szokatlan, meghökkentő módszer az üzenetek célba juttatásához, egy fajta indirekt befolyásolási módszer.  1990-es évektől indult, már hazánkban is van/volt rá példa. Pl.: Balaton kampány (szemtelen, meglepő, szókimondó)  „feszegeti” a megengedhetetlent… aktív reklámkerülőkkel szembeni hatékony eljárás

Mi kell hozzá? TERVEZÉS, GONDOS ELŐKÉSZÍTÉS  A célcsoport precíz meghatározása  Jó üzenet / ötlet  Eszközök kombinációja /pl.: szószólók!  HR háttér  Költségterv, időterv  A kommunikáció kommunikációja

Minden kommunikálható Üzenetet lehet generálni… de üzenetté válni, az a valódi élmény. Két gerillamarketing példa: Heineken - Olaszország T-Mobile - Anglia

Hajrá!Hajrá!