Budapest turisztikai marketingje Készítette: Géra Gabriella.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
V. Oraszágos Tanácsadási Konferencia
Advertisements

HOL TARTUNK MOST? GÁRDONYI HELYI TDM TDM Szakmai Nap november 21.
A válság hatása a turisztikai piacokra, előrejelzések és intézkedések
A sport mint stratégiai ágazat az állami szerepvállalás tükrében
Szakpolitikai reflexiók a turizmusfejlesztés területi kohéziós szempontú értékeléséhez április 25. Dr. Nemes Andrea főosztályvezető NGM Turisztikai.
Jelentés a fizetési mérleg alakulásáról
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
QUO VADIS TURIZMUS? MSZP kormányzati ígéretei •Dr. Kiss Elemér Kancellária miniszter: „reálértékén megőrizzük a turisztikai támogatásokat…” május.
HAJDÚSZOBOSZLÓ ⁄ Hajdúszoboszló Közép-Európában, Magyarország keleti részén található. Európa híres pusztája, a Hortobágy és a mozgalmas nagyváros, Debrecen.
NYUGAT-DUNÁNTÚL, AZ ERŐT ADÓ RÉGIÓ
G AZDASÁGI FOLYAMATOK H ORVÁTH G ÁBOR K UTATÁSVEZETŐ GKI G AZDASÁGKUTATÓ Z RT. H ORVATH. GKI. HU N YOMDAIPARI MANAGER KONFERENCIA G.
Turizmus gazdaságtan 2..
Idegenforgalmi fejlesztési lehetőségek Pozsony környékén
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Magyar Turizmus ZRt. Újvári Ágnes nemzetközi igazgató Zánka február 22.
ÉMOP 1.Prioritás Versenyképes helyi gazdaság megteremtése A turisztikai pályázatok gazdaságélénkítő hatása az Észak-Magyarországi régióban.
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
Pécs turisztikai marketingje 2356/04 Készítette: Fröhlich Noémi.
Készítette: Grolyóné Szabó Éva május10.
2 A biztosítási piac 2013 első félévében 5,15%-ot nőtt (436 milliárdos díjbevétel)..
A TURIZMUS GAZDASÁGTANA A NEMZETKÖZI AGROTURISZTIKAI FESZTIVÁL gazdasági hatása Előadó:Pintérné Kanyó Judit október 29.
Idegenforgalmi statisztika
A Hódmezővásárhelyi kistérség turisztikai potenciáljainak feltérképezése Paksi Pauletta.
TDM Szakmai Nap november 21.
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
Szállodagazdálkodás és vezetés I
Minőség 2012 – minőségbiztosítás a jövő szállodáiban Dr. Juhász László PhD BGF – KVIFK – Turizmus Intézet - Docens 1 Reformok útján Magyar Tudomány Napja.
Szállodák eredmény kimutatásának mutatószámai
A GYÓGYTURIZMUS HELYZETE MAGYARORSZÁGON, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI (THE POSITION OF MEDICAL TOURISM IN HUNGARY AND ITS DEVELOPMENT OPPORTUNITIES) Készítette:
Turizmusstatisztika a KSH-ban Központi Statisztikai Hivatal
Az MNB hitelezési felmérésének aktuális eredményei IV. negyedév*
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
Budapest turisztikai marketingje
Budapest turisztikai Marketingje
Kultúra a turizmus fejlesztésében és promóciójában december 3. Dr. Kovács Miklós szakállamtitkár Önkormányzati Minisztérium.
HÚZ-E AZ ÁGAZAT? A MAGYAR TURIZMUS VERSENYKÉPESSÉGE
A BUDAPESTI SZÁLLODAIPAR AKTUÁLIS HELYZETE
Magyarország közlekedésbiztonsága első négy hónapjában.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Turizmus gazdaságtan 4.. Szálláshely-statisztikai megfigyelések Előny Helyettesítheti a határstatisztikai megfigyeléseket (részben) Legtöbb országban.
Nova Alpin Kft Rákóczi 2. sz. barlang rekonstrukció 2012.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Három kérdés Problémamegoldás.
turizmusért felelős helyettes államtitkár
turizmusért felelős helyettes államtitkár
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
VIDÉKI TURIZMUS, VÁLSÁG, KISTÉRSÉGI FEJLESZTÉS Borsodi-Mezőség – Tisza-tó Dr. Dávid Lóránt
A munkaerőpiac átalakulása a válságban
Csillag István. Folytatjuk…... Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyunk….(????) A fundamentumok a csúcson! -GDP: 3,6% (2014.I-III.negyedév)KSH.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Budapest Turisztikai Marketingje Készítette : Romolhatatlan Norbert.
A turizmus és a nemzetközi konferenciák alakulása között SZEKUNDER KUTATÁS DÁNIELNÉ GARAI ÁGNES LEV69128.
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Online foglalási rendszerek hatása a hazai turisztikai szolgáltatókra Dunder Krisztián Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusmarketingben Turizmus.
XXII. Országos Személyszállítási Szakmai Konferencia április 20. – drivingcamp Hungary (Zsámbék) BFTK BánTeodóra, ügyvezető igazgató Budapest, 2016.
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Turisztikai fejlesztési lehetőségek a programozási időszakban
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
Horváth Gergely vezérigazgató Magyar Turizmus Zrt.
A turizmus növekedésének és versenyképességének javítási lehetőségei
A turisztikai desztináció menedzsment rendszer Magyarországon
Közgazdászpalánta verseny
Előadás másolata:

Budapest turisztikai marketingje Készítette: Géra Gabriella

Tartalomjegyzék Budapest szerepe a turizmusban Budapest turizmusa – Hogyan tovább? konferencia 2012-es adatok 2013

A főváros Magyarország beutazó és belföldi turizmusában kiemelt helyet foglal el Budapest turizmusában a kereskedelmi szálláshelyeken belül a szállodák játsszák a legfontosabb szerepet

Budapest turizmusának válság utáni lehetőségeiről szólt a „Budapest turizmusa – Hogyan tovább?” elnevezésű konferencia A rendezvényen elhangzott: 2006 és 2010 között 13 százalékkal nőtt a fővárosban a szállodai kapacitás mértéke, a bevétel mégis 17 százalékkal csökkent.

A 2010-es adatok alapján az előző évhez képest a magyar szállodaipar a szobafoglalást tekintve 28 európai ország közül mindössze ötöt tudott megelőzni, míg Budapest 41 nagyvárosból csupán egyet – Prágát.

Válságálló ágazat a turizmus A 2012-es év a vártnál sikeresebben alakult a turizmusban, és tulajdonképpen rekordnak számít, hiszen a vendégek számában és a bevételekben is sikerült meghaladni a 2011-es évet és a válság előtti szintet

A külföldiek által itt töltött vendégéjszakák nagy része Budapesthez köthető. A külföldiek által eltöltött vendégéjszakák száma a kereskedelmi szálláshelyeken: 2012 I.negyedévI.félévI-III. negyedévI-IV.negyedév

2013. évi nemzeti turisztikai marketingterv 2013-ban kiemelt szerepet kap a bor és gasztronómiai turizmus, továbbra is alappilér marad az egészségturizmus, és remények szerint a Malév-leállás okozta sokk után ismét lendületbe fog jönni a hivatásturizmus is.

Köszönöm a figyelmet!