Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés A reklámtervezés folyamata 5 M Mission A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés Emlékeztetés
5 M Money A reklámtervezés folyamata A reklámköltségek meghatározása pl árbevétel százalékában A költségvetést meghatározza a termék piaci életgörbéje és a versenyhelyzet
Message 5 M Racionális - észérvek a fogyasztók meggyőzésére A reklámtervezés folyamata 5 M Message A reklámüzenet Racionális - észérvek a fogyasztók meggyőzésére Emocionális – érzelmekre ható üzenetek Morális – pl társadalmi célú reklámok
Media 5 M A reklámtervezés folyamata A reklámeszköz kiválasztása információkat továbbító kommunikációs csatornák alapeszközök kiegészítő eszközök
Measurement 5 M A reklámtervezés folyamata A reklámhatékonyság mérése előtesztelés – várható fogadtatás utótesztelés forgalmi hatáskutatás
Reklámkampány Globális reklámozás Adaptáció Burkolt reklámn A hirdetési eszközök időben koncentrált, ütemezett és nagyméretű alkalmazása Globális reklámozás Adaptáció Burkolt reklámn