Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztóvédelmi tevékenysége dr. Grimm Krisztina október 21.
A Turizmus sajátosságai a marketingben
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Kovács Dóra PHD, business director
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Eladásösztönzés (Sales promotion)
A direkt marketing fogalma
Reklámkutatás: túl a racionális modelleken
Reklámeszközök, reklámhordozók
Marketing-kommunikáció
10. Tétel Sikeresen működő üzletét az igényeknek megfelelően bővíteni szeretné. Ehhez szüksége van egy üzleti terv elkészítésére. Foglalja össze, hogy.
DPR kommunikáció alapelvei
REKLÁMKAMPROGRAM KIDOLGOZÁSA ÉS MENEDZSELÉSE
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Reklám.
Közönségkapcsolatok (PR)
Civilek a kommunikációs fronton Hatvan, Október 4.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Miért aktuális téma a Reklám és a PR hatásának vizsgálata egy autósiskola életében?
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Reklám etika.
Marketingkommunikáció
Vásárlásösztönzés (sales promotion)
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Készítette: Csaja Katalin ISZM 2/14
Marketingkommunikáció
Reklám etika.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Reklámozás, Public Relations
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketingkommunikáció
A marketing piac tartalma
Kérdések a második zh-hoz
Kalandorok kíméljenek! Július 29.. A címadás indoka Reklám céljai: –Termékeladás –Márkanév ismertsége –Márkakép kialakítása –Márkahűség kialakítása.
Reklámtervezés és reklámhatékonyság 12. szeminárium
Termékpolitika Termékpiaci műveletek A termék piaci életgörbéje
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
8. Az eladásösztönzés.
Kommunikáció és tömegkommunikáció
SIKERES KAMPÁNYSTRATÉGIÁK KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK SZÁMÁRA REKLÁMOK ÉS PSZICHOLÓGIA Kincsesné Vajda Beáta Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Mérések.
Kereslet-rugalmassági számítások
VIII. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Az egészség dimenziói a táplálkozásmarketingben Zamárdi, május 24. P INTÉR A TTILA, T ÓTH L ILLA.
Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Családbarát szolgáltatások Tényleg jó üzlet? december 2.
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Az audiovizuális szolgáltatások szabályozásának új útjai A médiaszabályozás reformja az Európai Unióban dr. Zachar Balázs Miniszterelnöki Hivatal.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
A reklám centruma.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Magyar Mária - BME MVT Marketing II. – 5. előadás.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Integrált marketingkommunikáció Prof. Dr. Józsa László.
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
2/18/2018 Marketingterv Név.
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
A kutatási program leírása
Kérdések a második zh-hoz
Reklám etika.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés A reklámtervezés folyamata 5 M Mission A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés Emlékeztetés

5 M Money A reklámtervezés folyamata A reklámköltségek meghatározása pl árbevétel százalékában A költségvetést meghatározza a termék piaci életgörbéje és a versenyhelyzet

Message 5 M Racionális - észérvek a fogyasztók meggyőzésére A reklámtervezés folyamata 5 M Message A reklámüzenet Racionális - észérvek a fogyasztók meggyőzésére Emocionális – érzelmekre ható üzenetek Morális – pl társadalmi célú reklámok

Media 5 M A reklámtervezés folyamata A reklámeszköz kiválasztása információkat továbbító kommunikációs csatornák alapeszközök kiegészítő eszközök

Measurement 5 M A reklámtervezés folyamata A reklámhatékonyság mérése előtesztelés – várható fogadtatás utótesztelés forgalmi hatáskutatás

Reklámkampány Globális reklámozás Adaptáció Burkolt reklámn A hirdetési eszközök időben koncentrált, ütemezett és nagyméretű alkalmazása Globális reklámozás Adaptáció Burkolt reklámn