Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Szabadidő szervezés! IGEN!. 6 ISKOLÁBAN? IGEN!? Célok, feladatok - szabadidős és kulturális igények felmérése - a pedagógiai programhoz kapcsolódó tanórán.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
TÁMOP Mozgáskorlátozottak interaktív honlapja.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Generációk - kultúrák : információszolgáltatás A - Z-ig
Az iskolai szociálismunka
Lobbizás az egészségügyben
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Professzionális iskolai kutatások
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Zalai Falvakért Egyesület Zala megyei Önkéntes Centrum.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Alap és járulékos szolgáltatások A dokumentumok és szolgáltatások rendelkezésre bocsátásának formái és eszközei.
A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar F ő iskola Hallgatói Önkormányzatának bemutatása Beregszász 2012 Készítette: Nagy Tibor.
MÚZEUMI KÖNYVTÁRAK A STATISZTIKA TÜKRÉBEN - FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK, IRÁNYOK Tóth Máté OSZK - Könyvtári Intézet.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
A Kommunikációs és Közkapcsolati Főosztály tevékenysége ***** Tiszteletbeli konzuli konferencia 2008.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Közönségkapcsolat (public relations)
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
A nevelési színterek „rendszertana”
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Reklámozás, Public Relations
tevékenység a könyvtárban
SZOLGÁLTATÁSOK A különféle könyvtár típusok
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Iskolai könyvtárak külföldön. Kezdetben közös fejlődés  USA és Európa – sz. közös fejlődés a közművelődési könyvtárakkal Németország, Dánia, Franciaország,
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
AZ ISKOLA.
A könyvtár, mint közösségi tér. Tények a VPG könyvtáráról A könyvtár állománya: dokumentum Tartós tankönyvek:4 000 Periodikák :
Cselekedni most és mindenkiért Kormányszóvivői tájékoztató Információs társadalom a javuló esélyekért Az Informatikai és Hírközlési Minisztérium 2002.
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
Az internet mindenkié! Kardos Ferenc, Halis István Városi Könyvtár, Nagykanizsa
„Sombereki Caritas Központ kialakítása” elnevezésű ROP mintaprojekt zárókonferenciája Somberek, június 12. Marketing szemlélet nonprofit szervezeteknél.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
„A madárbarát Magyarországért!” Ki/mi az Önkéntes? aki valamilyen közös cél elérésének érdekében, szabad akaratából hajlandó időt és energiát.
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
LÉPÉSELŐNY EGYESÜLET. LEGYEN JOB(B) A NŐKNEK! LEGYEN MUNKA A NŐKNEK !
Az iskolai közösségi szolgálat a koordinátor szemével
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Új információszerzési szokások az egészségügyben Felmérés az orvosi könyvtárak használóinak szokásairól dr. Kührner Éva Ph.D. Informatio Medicata 2007.
TÖBBCÉLÚ KÖZÖSSÉGI TEREK FEJLESZTÉSE –
SZÖM II. ÖNÉRTÉKELÉS TAPASZTALATAI
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Állampolgári és közösségi részvétel Részben elméleti megközelítések
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Hallássérültek a könyvtárban
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
2018/2019 tanév.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Együttműködés, partnerek, erőforrások
Előadás másolata:

Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban

Public relations  Bizalom, hírnév, megértettség  A szervezet kitartó törekedése a jó hírnevének kialakítására, fenntartására.  Pozitív image  „Dolgozz jól és beszélj róla!”  Kommunikációs csatornák kiépítése – üzenet közvetítése

Iskolai könyvtárban  Learning community relations  Célcsoportok: Iskola vezetése Tantestület Diákok Szülők Intézményen kívüli kapcsolatok (iskolai könyvtárak, KTE, MKE, közkönyvtár, helyi önkormányzat, pedagógiai intézetek)

Iskola vezetése  Informális és formális találkozások  Beszámolók, jelentések  Pályázatok, jogszabályok figyelése

Tantestület  Egyénre és munkaközösségekre szabott szolgáltatások – látogatás a munkaközésségi értekezleten  Új kollegák  Segítség a könyvtári és internetes keresésben  Személyes üzenetek

Diákok  Könyvtárhasználati órák  Kedvesség, segítőkészség  Kiskönyvtárosok  diákönkormányzat  Minél több szabadidős olvasmány

Az egész iskolai közössége  Állandó kiállítóhely  Az állomány elrendezése  Szolgáltatások  Intranet, internet  Közösségi élet központja  Speciális akciók  felmérések

Szülők  Honlap  Közös programok  Kapcsolat a szülői munkaközösséggel

Külső kapcsolatok  Egyesületi tagság  Helyi kulturális egyesületek  Helyi közkönyvtár  Rendezvényekre meghívók  Beszámoló az önkormányzatnak