Bevezetés
FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások tapasztalata Brand Image ORVOSLÁTOGATÁS Beteg Saját tapasztalat Konferencia Szabályozás Protokoll Internet Nyomtatott hirdetések
SZÁMOLJUNK MEGÉR(O)I? 1.100.000.000 HUF 10000 HUF / LÁTOGATÁS / 100 LÁTOGATÓ / 5 LÁTOGATÁS / NAP BÉRKÖLTSÉGEK ÁTADOTT ANYAGOK MUNKAESZKÖZÖK REGISZTRÁCIÓS DÍJ KIVÁLASZTÁS TOBORZÁS
SZÁMOLJUNK MÁSHOGY
ORVOSLÁTOGATÓ MILYEN INFO ALAPJÁN VÁLASZT? SZAKMAI RENDEZVÉNYEK, KONGRESSZUSOK KOLLÉGÁK TAPASZTALATA SZAKMAI FOLYÓIRATOK HIRDETÉSEI SZAKMAI CIKKEK SZERINT INTERNET SAJÁT TAPASZTALAT CHOOSE
A jelenlegi állapotot értékelik? TÚK, VAGY TYOJÁS? A jelenlegi állapotot értékelik? Egy belső, abszolút szükségletet fejeznek ki? USA≈ 8 REP/ ORVOS HUN≈ 16 REP /ORVOS INTERNET ORVOSLÁTOGATÓ
! INTERNET JELENLEG E-MAIL = SPAM NEM INTERAKTÍV, SZEMÉLYTELEN NEM UP-TO-DATE INFORMÁCIÓK NAGY A „ZAJ” ORVOSLÁTOGATÓN KERESZTÜL ISMERT, MÁR NEM RELEVÁNS IDŐIGÉNYES, AKTIVITÁST IGÉNYEL AZ ORVOSTÓL TÚL DIREKT ÜZENETEK ! ORVOSI PORTÁLOK FELKERESÉSE: 52% HETENTE 1X 12% NAPONTA 16% SOHA
LÁTOGATÓ JELENLEG INTERAKTÍV = LEHET UGRANI ÉS CÉLZOTTAN KÉRDEZNI GYORS SZEMÉLYES STÍLUSHOZ IGAZODIK RÖVID IDŐKÉNYSZER = RENDELÉSI IDŐBEN FESZÜLTSÉG NEM FELKÉSZÜLT REP NEM MEGFELELŐ SZEMÉLYISÉGŰ REP
E-detailing
E-DETAILING E-DETAILING Portálon keresztül Strukturált látogatás Virtuális élő kapcsolat paradigmaváltás bevezetésre külön stratégia választási opciók beleegyezési rendszer időhöz kötetlenség hangsúlyozása kutatáson alapuló tervezés absztrakt-teljes anyag rendszer dedikált személy irányításával szakirány-indikáció-hatóanyag-brand struktúra megfelelő incentívek meghatározása
E-DETAILING
E-DETAILING
E-DETAILING
Mire számítanak az orvosok a jövőben?
ORVOS ÉS LÁTOGATÓ KAPCSOLATÁNAK VÁLTOZÁSAI a személyes kontaktus ritkul, a látogatókkal is Interneten kommunikálnak majd az orvoslátogatók képzettsége változik, több nem orvos végzettségű lesz a jobban megszűrik az látogatandó orvosokat a változások nem fognak csökkenést előidézni sem az információ mennyiségében, sem minőségében az eddig kialakult bizalmi kapcsolatok hígulni fognak
ORVOS ÉS BETEG KAPCSOLATÁNAK VÁLTOZÁSAI az orvoslátogatás elmaradásával több időt tudnak a betegekre fordítani több készítményt ismerhetnek meg több készítmény ismeretében, javulhat a terápia hatékonysága a szakorvosokkal történő kommunikáció egyszerűsödhet a betegekkel való kommunikáció egy része is áttevődhet erre a csatornára