Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Milyen folyamatok zajlanak a Direkt Marketingben? Hivatal Péter Direkt Marketing Szövetség elnöke.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Hálózati és Internet ismeretek
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
A direkt marketing fogalma
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Sales támogató kutatások a gyógyszeriparban Előadó: Malonyai Katalin
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Egészségügy Intézmények Kontrollingja
Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Hogyan segítheti a telematika az egészségügy fejlesztését? Dr. Csurgó B. Mária SOTE Családorvosi Tanszék Egészségügyi információs rendszerek, távegészségügyi.
BEVEZETÉS A HUMÁN ERŐFORRÁS MENEDZSMENTBE
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
Marketingkommunikáció
Választási protokollok. Tartalom Hagyományos választások Elvárások A választások résztvevői Kommunikációs csatornák Elektronikus szavazás alapsémája Sématípusok.
A kommunikációs mix elemei
Közönségkapcsolatok (PR)
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
SZEMÉLYZETI MARKETING
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Az orvoslátogatás szerepe a gyógyszer-értékesítésben
A BETEGEK BIZTONSÁGA ELKERÜLHETŐK-E A HIBÁK?
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Sponsorare necesse est
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Hol tart ma a gyógyszeripari marketing? – Az orvosok megmondják
Kulturális tevékenységet folytató civil szervezetek képzése a Dél-dunántúli régióban AZ ÉLETHOSSZIG TARTÓ TANULÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE - AZ EU ELVÁRÁSOK MEGISMERÉSE.
Többlépcsős, interaktív esetmegoldások
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Mit tehet a beteg a jó orvos- beteg viszonyért?. A sikeres együttműködés alapköve a kölcsönös bizalom és tisztelet.
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Leletrendező, betegtámogató applikáció Szász Levente – Laborom
Valódi gyógyulás virtuális térben? Információs technológiák és lelki egészség Purebl György Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet.
Jogi informatika1 INFORMATIKA III. alkalom szeptember ELŐADÓ.
Készítette: Somorjai Kristóf.  Az internet olyan globális számítógépes hálózat, ami az internet protokoll révén felhasználók milliárdjait kapcsolja össze.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
A minőségi és hatékony gyógyszerrendelés ösztönzéséről szóló kormányrendelet (B-súly rendelet) módosításának aktualitásai Komáromi Tamás (Healthware.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

Bevezetés

FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások tapasztalata Brand Image ORVOSLÁTOGATÁS Beteg Saját tapasztalat Konferencia Szabályozás Protokoll Internet Nyomtatott hirdetések

SZÁMOLJUNK MEGÉR(O)I? 1.100.000.000 HUF 10000 HUF / LÁTOGATÁS / 100 LÁTOGATÓ / 5 LÁTOGATÁS / NAP BÉRKÖLTSÉGEK ÁTADOTT ANYAGOK MUNKAESZKÖZÖK REGISZTRÁCIÓS DÍJ KIVÁLASZTÁS TOBORZÁS

SZÁMOLJUNK MÁSHOGY

ORVOSLÁTOGATÓ MILYEN INFO ALAPJÁN VÁLASZT? SZAKMAI RENDEZVÉNYEK, KONGRESSZUSOK KOLLÉGÁK TAPASZTALATA SZAKMAI FOLYÓIRATOK HIRDETÉSEI SZAKMAI CIKKEK SZERINT INTERNET SAJÁT TAPASZTALAT CHOOSE

A jelenlegi állapotot értékelik? TÚK, VAGY TYOJÁS? A jelenlegi állapotot értékelik? Egy belső, abszolút szükségletet fejeznek ki? USA≈ 8 REP/ ORVOS HUN≈ 16 REP /ORVOS INTERNET ORVOSLÁTOGATÓ

! INTERNET JELENLEG E-MAIL = SPAM NEM INTERAKTÍV, SZEMÉLYTELEN NEM UP-TO-DATE INFORMÁCIÓK NAGY A „ZAJ” ORVOSLÁTOGATÓN KERESZTÜL ISMERT, MÁR NEM RELEVÁNS IDŐIGÉNYES, AKTIVITÁST IGÉNYEL AZ ORVOSTÓL TÚL DIREKT ÜZENETEK ! ORVOSI PORTÁLOK FELKERESÉSE: 52% HETENTE 1X 12% NAPONTA 16% SOHA

LÁTOGATÓ JELENLEG INTERAKTÍV = LEHET UGRANI ÉS CÉLZOTTAN KÉRDEZNI GYORS SZEMÉLYES STÍLUSHOZ IGAZODIK RÖVID IDŐKÉNYSZER = RENDELÉSI IDŐBEN FESZÜLTSÉG NEM FELKÉSZÜLT REP NEM MEGFELELŐ SZEMÉLYISÉGŰ REP

E-detailing

E-DETAILING E-DETAILING Portálon keresztül Strukturált látogatás Virtuális élő kapcsolat paradigmaváltás bevezetésre külön stratégia választási opciók beleegyezési rendszer időhöz kötetlenség hangsúlyozása kutatáson alapuló tervezés absztrakt-teljes anyag rendszer dedikált személy irányításával szakirány-indikáció-hatóanyag-brand struktúra megfelelő incentívek meghatározása

E-DETAILING

E-DETAILING

E-DETAILING

Mire számítanak az orvosok a jövőben?

ORVOS ÉS LÁTOGATÓ KAPCSOLATÁNAK VÁLTOZÁSAI a személyes kontaktus ritkul, a látogatókkal is Interneten kommunikálnak majd az orvoslátogatók képzettsége változik, több nem orvos végzettségű lesz a jobban megszűrik az látogatandó orvosokat a változások nem fognak csökkenést előidézni sem az információ mennyiségében, sem minőségében az eddig kialakult bizalmi kapcsolatok hígulni fognak

ORVOS ÉS BETEG KAPCSOLATÁNAK VÁLTOZÁSAI az orvoslátogatás elmaradásával több időt tudnak a betegekre fordítani több készítményt ismerhetnek meg több készítmény ismeretében, javulhat a terápia hatékonysága a szakorvosokkal történő kommunikáció egyszerűsödhet a betegekkel való kommunikáció egy része is áttevődhet erre a csatornára