Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Az információs társadalom helyzete Magyarországon
Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
okostelefon alkalmazások a turizmusban
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
THE BUSINESS AUTOMATION COMPANY Alsópáhok,2012. február 12. Új média Magyar Kolping Szövetség titkári továbbképzés.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
AZ INTERNET ADTA LEHETŐSÉGEK AZ ALKOTÓKÖZÖSSÉGEK KAPCSOLATÉPÍTÉSÉNEK TÜKRÉBEN Dóri Éva MMIKL képzőművészeti szakreferens október 1.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
Az egészséget támogató kommunikáció lehetőségei és eszközei
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
„A Honlapod a Holnapod” online marketingkommunikációs workshop december 3. Varga István
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
DPR kommunikáció alapelvei
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
a Nyugat-dunántúli Operatív Program
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
Fiatalok Lendületben Program Előzmények: Fiatalok Európáért, Ifjúság Program Időtartam: Költségvetés: € – 2,5.
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Közönségkapcsolatok (PR)
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Tájékoztatás az ÚMVP TS keret felhasználásáról Szarvas, december 11.
Barát Tamás: Hogyan használható az e-pr, a közösségi média az egészségügyben? 1 Hogyan használható az e-pr, a közösségi média az egészségügyben?
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
„Beszélgessünk Európáról” programsorozat MeH EU Kommunikációs Főosztály Dániel Anna Békés, március 18.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Utazáselőtt.hu – Utazási betegségek online kommunikációja a keresőmotorok segítségével Szilágyi Monika (GSK)
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában Egészségügyi kutatások, adatok közzététele.
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
Hol tart ma a gyógyszeripari marketing? – Az orvosok megmondják
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Az élelmiszeripari versenyképesség és innováció egyes kérdései
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban 1 TAGSZERVEZÉS – TAGLÉTSZÁM CSÖKKENÉS HATÁSAI.
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
EU Tájékoztató Szolgálat
Előadás másolata:

Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában Eszközbeszerzések támogatása

Egyre növekvő igények és elvárások Betegutak ismeretének hiánya Bizalmi deficit Képzési lehetőségek szűkülése Folyamatosan növekvő orvos és szakdolgozó hiány

Megnövekedett lakossági információs igény Hagyományos tömegmédia üzenetek kerülése Interaktív világ Médiaközpontú kommunikációs szemlélet Média ingerküszöbének áttörése Nincs interaktív PR

“A public relations arra szolgál, hogy segítse a szervezet és célközönsége közötti kölcsönös elfogadást.” * * PRSA 1982 National Assembly

A FOLYAMAT ELKEZDŐDÖTT LEHETŐSÉG A PÁRBESZÉDRE KÖLTSÉGHATÉKONY MEGOLDÁS

Az embereknek az számít, hogy mit mond nekik a Google és a barátaik

50% -os internetpenetráció Hetente internetezők: 57% A betegek információforrása: 73% 10/9 orvos elérhető a világhálón keresztül Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 15+ belföldi közönségben – Forrás: USA - Egészségügyi Újmédia Konferencia adatai alapján Forrás: Szinapszis Kft., ősz, 300 háziorvos és 1000 szakorvos megkérdezésével

Lehetőség a párbeszédre

Internetes összes felhasználó 67% -a Internetezéssel töltött idő 10% -a Internetezők 85% -a / hó - 3,4 millió felhasználó Videómegosztók: 68% - 2,8 millió felhasználó Blogok: 55% - 2,2 millió felhasználó Forrás:Nielson Online Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, – (15+ belföldi közönség) Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, – (15+ belföldi közönség) Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, – (15+ belföldi közönség) Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, – (15+ belföldi közönség)

Láthatóvá válás Interaktív Hiteles Nagy tömegű kontaktus Rövidebb út az ellátás folyamatában Szakmai háttér

A közösségi média alkalmazása költséghatékony megoldás

Naprakészség Ígéretek teljesítése Folyamatos információcsere Non-profit „barát” Nem igényel jelentős ráfordítást

Hogyan működtethető a közösségi média az egészségügyi kommunikációban?

Henry Ford Hospital Twitteren közvetített egy vese műtétet, ezzel fölhívva a média figyelmét, valamint az ágazati szereplők és a betegek figyelmét is. Saratosa Memorial Hospital 2009 márciusában használta a Twittert arra, hogy 1900 érdeklődő kérdéseire adjon válaszokat egy aktuális agyműtéttel kapcsolatban. Twitter / Magyarországon 2010 márciusára 1500%-os növekedés Turulcsirip / 2010 márciusában 34 ezer felhasználó Forrás: Ipsos – Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, és (15+ belföldi közönség)

Lehetőséget ad a képzésben résztvevők számára, hogy kérdéseket tegyenek fel Az előadók számára azonnali visszacsatolást ad Lehetővé teszi online prezentációk közzétételét

Havi aktív felhasználók száma: Let's Raise a Million Dollars for TPRF on our Own! = 10M Ft = $

Kommunikációs eszköztár „ÉRTHETŐEN módra”

PR közlemények Érthetően weboldal, SEO, SEM Hírlevél Érthetően Magazin Érthetően blog / vlog YouTube / Videa / Indavideo Érthetően Facebook oldal Érthetően Twitter oldal

Igény Interaktivitás Közösségi média Költséghatékony Információcsere Párbeszéd Csatorna Non-profit „barát”

A közösségi média nem csodaszer: interaktív + kommunikációs csatorna + költséghatékony

Varga – Tarr Sándor Kommunikációs vezető