Az eseménymarketing az egészségügyben Dr. Józsa László Széchenyi István Egyetem.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

 Felkészítések  Szakmai műhelyek  Módszerteni szakmai kiadványok összeállítása elkészítése  „Szín-Tér” klub-éjszakai-ping-pong  Készszégfejlesztő.
EXTERNÁLIÁK.
Munkáltató és a részvételi intézmények Kisgyörgy Sándor ÉTOSZ.
Marketing a kozmetikában
•Eger els ő magánszállodája a történelmi belváros legcsendesebb részén zöld övezetben található. A város törökkori emlékeivel, fürd ő kultúrájával,
KARÁCSONYI KONCERT as év rendezvényei BeeSmarter
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
Magyar ipari parkok kialakításának és működtetésének tapasztalatai Tóth János vezető főtanácsos Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium Üzleti Környezet.
Eladásösztönzés (Sales promotion)
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
2005. Operációkutatás Ferenczi Zoltán. Széchenyi István Egyetem Operációkutatás eredete •második világháború alatt alakult ki •különböző szakmájú emberekből.
Primer és szekunder kutatás
Információs irodák menedzsmentje Szegedi Tudományegyetem
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Ahol az üzletek köttetnek. A PP Klub célja A Piac & Profit elindítja a Piac & Profit Klubot, mely elsősorban a kkv-k üzleti kapcsolatainak építésére hivatott.
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
TÁMOP /A – RÉV projekt ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT III. ORSZÁGOS HÁLÓZATI TALÁLKOZÓ Budapest
A „TRUEFOOD” projektről  Az Integrált projekt teljes címe: Hagyományos európai élelmiszerek fejlesztése innovatív módszerekkel  Tematikus prioritás:
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Reklámozás, Public Relations
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing alapjai.
A marketing piac tartalma
Önkormányzatok turisztikai feladatai
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
8. Az eladásösztönzés.
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
VERSENY MINDEN HATÁRON TÚL: NAGYVÁROSOK KREATÍV FEJLESZTÉSE LUKOVICH TAMÁS, PhD.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
vidékfejlesztési szakmai igazgató Bükk-Térségi LEADER Egyesület
A MARKETING FOLYAMATA.
Családbarát szolgáltatások Tényleg jó üzlet? december 2.
Kastélyok és várak szerepe a turizmusban
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Sajtótájékoztató szervezése, lebonyolítása
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
II. A MARKETING ALAPVETŐ FOGALMAI
TÁMOP / IdőpontEsemény Diákbál Egészségnap Közlekedési ismeretek oktatása alsós
Vállalkozásmenedzsment I.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
A vásárok és kiállítások fogalma Speciális rendezvények Komplex marketingkommunikációs akciók (számos egyéb komm. elem)  PS; PR; SP; POP; DM is kapcsolódhat.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
Kárpáti Gábor Innováció Menedzsment Központ, Dunaújvárosi Főiskola Mit is gondoljunk az innovációról?
Gazellák Magyarországon A KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALATOK SZEREPE A FOGLALKOZTATÁSBAN Műhelykonferencia.
ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
ZALAI INNOVATÍV FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MEGVALÓSÍTÁSA TOP-5.1.1
A külső környezet elemzése
A határtérség.
Retailtainment.
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
OUTSOURCING Lehetőségek a vállalat építésben
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
1.1 Marketing előadás Az élmény szerepe a marketingtevékenységben
1. Stratégiai tervezés és marketing
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

Az eseménymarketing az egészségügyben Dr. Józsa László Széchenyi István Egyetem

A marketing fogalma A tervezésnek és a végrehajtásnak az a folyamata, amelynek során termékek, szolgáltatások, eszmék teremtése, árazása, elosztása és fogyasztásának ösztönzése megy végbe az egyéni és szervezeti célok kielégítése érdekében

Az eseménymarketing fogalma Olyan rendezvények szervezése, megvalósítása, amelyek célja a vállalat vagy márkájának összekapcsolása egy egyedi, kellemes és szórakoztató élménnyel A vállalkozás által szervezett, vagy megszerveztetett és megvalósított esemény, ahol különböző programokkal várják a célcsoportot

Előnyei KihívóProvokatív Hatékony figyelemfelkeltő InteraktívSzórakoztatóImázsjavító Esetleg közvetlen forgalomnövelő

Céljai IsmeretközlésSzórakoztatásÜgyfélteremtés Imázsjavítás, imázsteremtés Pozitív érzések keltése

Típusai I. Reprezentáció FogadásokPartik Tematikus “bulik” BálokTréningek Színház, koncert Klub

Típusai II. Bemutatók Termék- szolgáltatás bemutatók KiállításokVásárok Üzem- gyárlátogatások

Típusai III. Konferenciák Üzleti konferenciák SzimpóziumokTájékoztatókKépzések

Típusai IV. Nyílt fogyasztói rendezvények Nyílt cégnapok Családi napok FesztiválokSportprogramok Nyilvános szakmai programok KoncertekRoadshow

Típusai V. Sajtóprogramok Sajtókonferencia Sajtó beszélgetés Sajtókirándulás

Célcsoportjai: belső célcsoportok Menedzsment Alkalmazottak és családtagjaik Speciális alkalmazottak (kitüntetettek, stb) Tulajdonosok

Célcsoportjai: külső célcsoportok MegbízókDöntéshozókLakosságBeszállítókAlvállalkozók Hivatali, kormányzati szektor “Bárki”

A szervezés kulcselemei: A program A helyszín Az időpont

A program: Forgatókönyv az elejétől a végéig Forgatókönyv az elejétől a végéig Ki mit tesz és mikor? Szokatlan, meglepő eseményeket és személyeket!!! A lerágott csont itt sem jön be!

A helyszín: Konferenciaközpont Konferenciaközpont Egyéb zárt szállodai, vagy gyárrész Speciális helyszínek pl.: uszoda, bánya Fedett szabad tér pl. sátor Nyílt tér

A helyszín legyen: Megközelíthető Kommunálisan felszerelt Kellően nagy Gépkocsi lerekóhellyel rendelkező Díszíthető Elkülöníthető, őrizhető Kullancs és egyéb betegséghordozó mentes

Az időpont Ne ütközzön! Visszatérően állandó Alkalomhoz illő

A megvalósító: “Csináld magad” “Csináld magad” Rendezvényszervező = ? Élményszervező

A jó eseménymarketing: Színes és figyelemfelkeltő, mint a paradicsommadár, Színes és figyelemfelkeltő, mint a paradicsommadár, Élménydús, mint a színvonalas szex Adrenalinnövelő, mint a foci VB döntője

Köszönöm a figyelmet!