Valódi foglalkoztatási alternatívát kínál a Call Center

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
IT Essentials I. IT Alapismeretek: PC Hardver és Szoftver v4
Advertisements

A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Bókay János Humán Szakközépiskola tanév
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Felnőttképzés az új OKJ rendszerében
Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
ECDL – Az elmúlt 15 év Várallyai László.
Szakmatanulás érettségi után a Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központban (BeTISZK) 1073 Budapest Dohány utca 65.
Sarkadi Zsolt, Sz-Sz-B Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Kamarai szerepvállalás a Regionális Fejlesztési és Képzési Bizottságok munkájában.
A regisztrált diplomás munkanélküliek helyzete a fővárosban Előadó: Vass István igazgató
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
S IROKI R OMA - M AGYAR E GYESÜLET. A Z EGYESÜLETRŐL ban alakult - Székhelye: a Közösségi Ház és Információs Központ (volt Tűzoltó szertár) Szervezeti.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT
1 A felnőttképzés aktuális jogi környezete Nagy Zsolt.
A komplex minősítés tapasztalatai az ORSZI Dél-dunántúli Regionális Igazgatóságánál előadó Dr. Benkovics László.
A kompetencia alapú moduláris szakképzés oktatási dokumentumai Tóth Lászlóné 2008.
FELNŐTTKÉPZÉS HELYZETE I.
1. Érettségi vizsga • Itt az iskolában kiosztott jelentkezési lapon • február 15-ig • Érettségi tárgyak: • magyar, matematika, történelem, idegen.
Data Explorer Kft. Tóth Nándor Ügyvezető.
A MAGYAR LOGISZTIKAI EGYESÜLET OKTATÁSI TEVÉKENYSÉGE
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
A távmunka fejlesztésének lehetőségei és eredményei Simon Gábor Távmunka Tanács elnöke Szociális és Munkaügyi Minisztérium államtitkára Szociális és Munkaügyi.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Az ÉRÁK felnőttképzési tevékenysége, a fejlesztés főbb irányai.
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei november 29. Előadó: Papp Gabriella, Felvételi Irodavezető ELTE IK Nyílt Nap.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI RT.
A FIZETÉSIMÉRLEG-STATISZTIKA ADATGYŰJTÉSI RENDSZERÉNEK ÁTALAKÍTÁSA Sándor György igazgató Piaci műveletek és statisztika június 21.
„ A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának.
Digitális tartalom előállítási képzés, alternatív foglalkoztatással mozgássérültek és megváltozott munkaképességűek számára HEFOP DAT Konferencia.
A rendészeti (rendőr) (szak)képzés jelene és jövője
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
EGYENLŐ ESÉLYEK Tapasztalatok, teendők, tervek Dr. Derera Mihály igazgató MEOSZ Oktatási, Továbbképző és Távmunka Intézet.
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
˝ FELSŐOKTATÁS 2007 Hiller István Oktatási és kulturális miniszter November 8.
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény A KONFERENCIA.
Szakképzési programok kidolgozása az FSZ szakképesítésekhez
dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ
Egységes, új szakmastruktúra, piacképes programok Budapest december 6.
Új paradigmák a FSZ képzés kereskedelmi szakmáiban Medvéné dr Szabad Katalin november 30.
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
Kompetencia alapú új moduláris képzés
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
Kormányszóvivői tájékoztató 1 Tanulni és versenyben maradni felnőttkorban is.
Az idegen nyelvi kompetenciák fejlesztése, valamint az intézményeken belüli implementáció és megyei szaktanácsadás. KOMPETENCIA-KONFERENCIA Debrecen, 2006.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
TISZK Tanácsadó Testülete. A tanácsadó testület véleményezi:A tanácsadó testület véleményezi: –az irányító szervezet működésének szabályait tartalmazó.
A kurzus céljai:  A szociális és foglalkozatási szakemberek közötti együttműködés fejlesztése.  Pedagógusok és foglalkozatási szakemberek közötti együttműködés.
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
V á rosi Intézményi Központ Remenyik Zsigmond Gimn á zium és Szakközépiskola Érettségi ut á ni szakképzések.
Péter Katalin December 2. Aszód.  Hol dolgozik?  Hogyan?  Kikkel?  Milyen tevékenységeket végez?  Milyen eszközöket használ?  Mit szeret csinálni?
Váradi Antal szakmai főtanácsadó E-közigazgatás és ágazati programok főosztály I Informatikai Sz Szakképzési K Konferencia 2006.
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Perspektíva és jövőkép Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
Elektronikus Munkaerőpiaci Adatbázis és Karrierpont Hálózat TÁMOP / ,,e-KARRIER” CSAT Egyesület Cím: 4025 Debrecen, Arany János utca.
A felnőttképzés, szakképzés fejlesztése és a gazdaság igényei november 21. DAT 2006 Konferencia S2 – Gazdaság vezérelt informatikai szakképzés Szociális.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
I NFORMATIKAI KÉPZÉSEK Informatikai rendszergazda Számítógép-szerelő, -karbantartó.
2008. június 16.foglalkozási rehabilitációs képzés1 Foglalkozási rehabilitációs képzés az ELTE GYFK-n ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar.
BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNY I EGYETEM MŰSZAKI MENEDZSER SZAK KIG Pályaválasztási Napok Papp Gabriella (KIG )
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Pápai Gazdasági Szakképző Iskola és Kollégium
Előadás másolata:

Valódi foglalkoztatási alternatívát kínál a Call Center Előadó: Tóth Éva Mária humánmenedzsment szakértő, kuratórium társelnöke

Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA „Az ügyfél a legfontosabb látogatónk, nem függ tőlünk, mi függünk tőle. Nem zavar bennünket, még ha néha úgy tűnik is. Nem kívülálló. Ő tesz nekünk szívességet azzal, hogy minket választott. Az ügyfelek jelentik munkánk és jövőnk biztonságának egyetlen forrását.” (Mahatma Gandhi) Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Mi is az a Call Center? A technika vívmánya, de mégis az emberről szól... Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Call center penetráció Magyarországon CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Kiből lehet profi call centeres? Aki kiváló hangi adottságokkal, kommunikációs készséggel rendelkezik Aki szeret és tud bánni az emberekkel Aki kiegyensúlyozott, derűs egyéniség Aki gyorsan és komplexen képes megérteni az embert és a problémáját Aki döntés és cselekvőképes Aki felhasználói szinten tud bánni a számítógéppel (Aki jól beszél idegen nyelveket) Aki bírja… Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Hogyan lesz / lett profi 2002-ig? Meglátott egy hirdetést és jelentkezett Kiválasztották Betanították Elkezdett dolgozni – segítették, ellenőrizték, értékelték Ösztönözték, fejlesztették, megbecsülték és mégis gyakran továbbáll(t)… A call centerek küldetése az, hogy tökéletesítsék a telefonos kommunikációt szervezeten belül és kívül. A call center a technika vívmánya, de mégis az emberről szól. A lelke, a motorja az a munkatárs, aki hangját, figyelmét, megértését és tudását adja az ügyfelekért. Az ő rátermettsége, felkészültsége, hozzáállása és pillanatnyi hangulata dönt arról, hogy a vonal másik végén lévő elégedetten, közömbösen vagy éppen megsértődve teszi-e le a telefont. Vegyük sorra, hogy mit tehetünk azért, hogy a telefonáló munkatársak jól végezzék munkájukat! Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

2002 júniusa óta: „Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért” Munkáltatók – Alapítók, támogatók… Szakközépiskolák Felsőoktatási intézmény: BGF Tanácsadók, szakértők, szakírók, szakemberek… Államigazgatási szervek: OM, FMM, NSZI, munkaügyi központok Szakmai, és társadalmi szervezetek, gazdasági kamarák… Legyen államilag elsimert, iskolapadban is tanulható szakma az ügyfelek szolgálata! A call centerek küldetése az, hogy tökéletesítsék a telefonos kommunikációt szervezeten belül és kívül. A call center a technika vívmánya, de mégis az emberről szól. A lelke, a motorja az a munkatárs, aki hangját, figyelmét, megértését és tudását adja az ügyfelekért. Az ő rátermettsége, felkészültsége, hozzáállása és pillanatnyi hangulata dönt arról, hogy a vonal másik végén lévő elégedetten, közömbösen vagy éppen megsértődve teszi-e le a telefont. Vegyük sorra, hogy mit tehetünk azért, hogy a telefonáló munkatársak jól végezzék munkájukat! Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Képzési koncepció 2002 Ügyfélkapcsolatok szakértő diploma 2008. Ügyfélkapcsolati vezető OKJ felsőfok 2006. Call center asszisztens OKJ középfok 2003. szeptember Ügyfélszolgálat asszisztens OKJ középfok 2003. szeptember Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Képzési koncepció 2006 Ügyfélkapcsolati - MA képzési ág Ügyfélkapcsolati - BSC képzési ág Idegennyelvi ügyfélkapcsolati szakügyintéző OKJ emelt szintű vagy akkreditált felsőfokú Ügyfélkapcsolati vezető OKJ emelt szintű vagy akkreditált felsőfokú Telefonos/elektronikus ügyfélkapcsolati asszisztens OKJ középfok Személyes ügyfélszolgálati asszisztens OKJ középfok Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Telefonos/elektronikus ügyfélkapcsolati asszisztens OKJ középfok (52) Rész-szakképesítésként definiáltuk: Számítógépes adatrögzítő (BackOffice) (31) Telefonkezelő (31) Telemarketing asszisztens (52) Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Esélyegyenlőség a Call Centerben! Mozgáskorlátozottak Vakok és gyengénlátók Egyéb megváltozott munkaképességűek Pályakezdő munkanélküliek GYES-ről visszatérő nők 45 év felett átképzésre kényszerülők Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Tervezett moduláris felépítés Telefonos / elektronikus ügyfélkapcsolati asszisztens (52, 600 óra) Rész-szakképesítésekben nem szereplő modulok: K6: Panaszt, reklamációt kezel K*9: Műszaki segítségnyújtás (IT helpdesk) K*12: Távközlés Számítógépes adatrögzítő (23, kb. 120 óra) Moduljai: A1: Iratokat, dokumentumokat kezel A2: Ügyviteltechnikai eszközöket, berendezéseket kezel A3: Adatbeviteli feladatot végez Telefonkezelő, ügyféltájékoztató (23, kb. 120 óra) Moduljai: A2: Ügyviteltechnikai eszközöket, berendezéseket kezel K4: Kapcsolatot létesít az ügyféllel K5: Ügyintéz, szakmai kompetenciái alapján szolgáltatást végez Telemarketing asszisztens (52, kb. 200 óra) Moduljai: K4: Kapcsolatot létesít az ügyféllel K7: Termékeket, szolgáltatásokat értékesít K8: Ügyfélkapcsolatokat aktivizál K*10: Hideghívás K*11: Call Center rendszerhasználat Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Idegennyelvi ügyfélkapcsolati vagy akkreditált felsőfokú (55) szakügyintéző OKJ emelt szintű (54) vagy akkreditált felsőfokú (55) Szakterületi specifikáció: IT, HelpDesk Távközlés Vállalati pénzügyek Emberi erőforrás Üzleti adminisztráció ? Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Ügyfélkapcsolati vezető OKJ emelt szintű (54) vagy akkreditált felsőfokú (55) Mire épülhet? Korábban megszerzett szakképesítésre Tapasztalati tanulás elismerésére Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Ügyfélkapcsolati - MA képzési ág Ügyfélkapcsolati - BSC képzési ág Pályaválasztási döntést generál Karriertervezést támogat Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA „Kinőttél már a gyerekkorból de felnőtt nem vagy még Megszoktad a játékaid és folytatni szeretnéd... Egész más, egész más ez a játék Ha beállsz a körbe és vállalod; hogy nem ér a neved, nem mondhatod „ Bródy János Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA

Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Távközlési alapismeretek Tankönyvpótló jegyzetek Call Center ismeretek Tankönyvpótló jegyzetek Cím: 1056 Budapest, Molnár u. 19. Tel.: 365-4312 mobil: 20/9643-062 www.hea.hu A Kuratórium elnöke: Dr. Csizmadia László főiskolai tanár ügyvezető társelnöke: Tóth Éva Mária humánmenedzsment szakértő irodavezető: Lép Annamária Call Center Club alapítva: 2003 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA