CRM Summit Hungary 2008. május 28. CRM az autófinanszírozásban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr. Radnai Tamás, Hungary.Network Zrt.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Global Distribution System
Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
A direkt marketing fogalma
CRM (Customer Relationship Management)
A RÓNA-JUH Klaszter a JUHINNOV Platform haszonélvezője Monori István RJK elnök Budapest.
Az ügyfélkapcsolatok kezelése a 21. században
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Társadalmi haszon az adatok mélyén Surján László, gazdasági igazgató, IQSYS Sipos Ferenc, BI ágazatvezető, IQSYS.
Competitive NanoMedicines for the Global Market ITDH, 2009, Január 21. A projektgenerálás módszertana a klaszterekben Name:Lisziewicz Zsolt, PhD Position:Chief.
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
KVN OP 1.1. – TEAM – Képzés a közigazgatás hatékonyabbá tételének érdekében.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Data Explorer Kft. Tóth Nándor Ügyvezető.
QUALIFORUM - NYERGES ATTILA GYORSJELENTÉS A GÉMOSZ ANKÉTRÓL (ROAD-SHOW A KÉPZÉSRŐL) május 26. Galyatető.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Szűcs Imre CRM elemző GE Consumer Finance Budapest Bank Rt.
 A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás.
A tervezés mint menedzsment funkció
„HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE szeptember 26.
Engedélyköteles tevékenységek szétválasutása az E
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
2010. november Balatonfüred
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Adatvagyon gazdálkodás
Elemzés.
Termékterv március 13..
Korszerű eszközök a vállalati információ- és tudásmenedzsmentben
A kommunikációs mix elemei
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
Üzleti intelligencia Kecskemét 2007 ősz. BI Business Intelligence Üzleti Intelligencia Bevételnövelő és költségcsökkentő lehetőségek feltárása, döntéstámogatás.
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
CRM: fejlesztés avagy fejlődés. Dr
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Távhőszolgáltatási konferencia, Eger
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Magyar Controlling Egyesület Szeged, 2007 november MCE Konferencia Szeged A controlling gyakorlata Házigazda: Nemesdy Ervin.
Az aktuális autófinanszírozási piaci folyamatok elemzése Mészáros György alelnök Magyar Lízingszövetség.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Üdvözöljük az IIR Konferencia résztvevőit! IIR Konferencia 2001.
Körmendi György SPSS Hungary 2007 november 6. Magyar nyelvű szöveganalitika.
III. SPSS Adatelemzési Konferencia Az adatbányászati piac trendjei Hogyan használjuk ki lehetőségeinket? Szirmai Ákos Partner, szakmai igazgató április.
Válság és megújulás? Lehetőség vagy krízis?
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor
Fordulópont? Növekvő bizonytalanság és romló üzleti helyzet Az MKIK GVI 2003 áprilisi vállalati konjunktúra felvétel eredményei MKIK GVI Magyar.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hatékony energia-értékesítési folyamatok a Magyar Telekomnál Ortenszky Loránd.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
1 Tudásmenedzsment piactér KKV-nak (az „Okos Vállalkozás” koncepciója) Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Kérdések a második zh-hoz
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Partnerség és együttműködés
CRM: Ügyfélkapcsolat-menedzsment
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Előadás másolata:

CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban

Mi a CRM? ● Miért kell CRM? ● Hogyan alakítottuk ki? ● Hogyan használjuk?

CRM az autófinanszírozásban Miért kell CRM? ● Piaci szaturáció ● Már nem kérdés kié az ügyfél ● Szemléletváltás

CRM az autófinanszírozásban Melyek az elérendő célok? ● költséghatékonyabb sales ● ügyfélmegtartás ● partner és ügyfél lojalitás növelése új versenyelőnyök növekvő hatékonyság növekvő jövedelmezőség

CRM az autófinanszírozásban Hogyan alakítottuk ki? ● adat+adat+adat = INFORMÁCIÓ? ● CRM adattárház ● CRM funkciók meghatározása

Az adattér felépítése CRM adattárház CRM funkció CallCenter Alaprendszer Adatok Adattisztítás CRM az autófinanszírozásban

Kialakított funkciók ● Elemzési módszertanok ● Ügyfélminősítés ● Lojalitás program ● Kampánykezelés ● Értékesítésösztönzés

CRM az autófinanszírozásban Eszköz az értékesítés kezében ● Partner lojalitás ● Partnerrel közös kampányok ● Incentive programok ● Tudatos akvizíció ● Hatékonyabb értékesítés

CRM az autófinanszírozásban Eszköz a marketing/termékfejlesztés kezében ● Ügyfélkutatás ● Adatbányászat ● Ügyfélminősítés ● Viselkedés modellezés ● Ügyfélmegtartás program ● Kedvezményrendszerek ● Kampánymenedzsment ● Marketing kommunikáció ● E-commerce

CRM az autófinanszírozásban Eszköz az ügyfélszolgálat kezében ● Telesales ● Kommunikáció elemzés ● Costumer Feedback Management (CFM) ● Ügyfélismeret, személyesség

CRM az autófinanszírozásban Mi a CRM? Egy új szemlélet: AZ ÜGYFÉL ÉRTÉK! Egy régi igazság revelációja: ADAT > INFORMÁCIÓ > TUDÁS

Köszönöm a figyelmet! Pintye János – MKB-Euroleasing Autóhitel Zrt.