CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban
Mi a CRM? ● Miért kell CRM? ● Hogyan alakítottuk ki? ● Hogyan használjuk?
CRM az autófinanszírozásban Miért kell CRM? ● Piaci szaturáció ● Már nem kérdés kié az ügyfél ● Szemléletváltás
CRM az autófinanszírozásban Melyek az elérendő célok? ● költséghatékonyabb sales ● ügyfélmegtartás ● partner és ügyfél lojalitás növelése új versenyelőnyök növekvő hatékonyság növekvő jövedelmezőség
CRM az autófinanszírozásban Hogyan alakítottuk ki? ● adat+adat+adat = INFORMÁCIÓ? ● CRM adattárház ● CRM funkciók meghatározása
Az adattér felépítése CRM adattárház CRM funkció CallCenter Alaprendszer Adatok Adattisztítás CRM az autófinanszírozásban
Kialakított funkciók ● Elemzési módszertanok ● Ügyfélminősítés ● Lojalitás program ● Kampánykezelés ● Értékesítésösztönzés
CRM az autófinanszírozásban Eszköz az értékesítés kezében ● Partner lojalitás ● Partnerrel közös kampányok ● Incentive programok ● Tudatos akvizíció ● Hatékonyabb értékesítés
CRM az autófinanszírozásban Eszköz a marketing/termékfejlesztés kezében ● Ügyfélkutatás ● Adatbányászat ● Ügyfélminősítés ● Viselkedés modellezés ● Ügyfélmegtartás program ● Kedvezményrendszerek ● Kampánymenedzsment ● Marketing kommunikáció ● E-commerce
CRM az autófinanszírozásban Eszköz az ügyfélszolgálat kezében ● Telesales ● Kommunikáció elemzés ● Costumer Feedback Management (CFM) ● Ügyfélismeret, személyesség
CRM az autófinanszírozásban Mi a CRM? Egy új szemlélet: AZ ÜGYFÉL ÉRTÉK! Egy régi igazság revelációja: ADAT > INFORMÁCIÓ > TUDÁS
Köszönöm a figyelmet! Pintye János – MKB-Euroleasing Autóhitel Zrt.