A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
A jövő kezdete! Élő kommunikáció az interneten, iWowWe a kommunikáció új generációja Pénzcsinálási alapképzés.
Az új rendszer a CobraConto.NET.
Köszönöm Neked Szebenyi Judit.
The My Life - Az élet iskolája Önfejlesztő klub. Önfejlesztő klub képzései.
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Adatvédelmi elvek és gyakorlat – január Készítette: Dr. Detrekői Zsuzsa.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A direkt marketing fogalma
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR AUTO- SZŰRŐ FEJLESZTÉSE TÁBLÁZAT ALAPÚ JELENTÉSEK UTÓLAGOS, BÖNGÉSZŐN BELÜLI TOVÁBB- FELDOLGOZÁSÁRA.
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR KUTATÓK ÉJSZAKÁJA SZEPTEMBER 24. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS, OFFLINE.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 25. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS,
Parajdi István.
ADNS Attestation DataNet Service
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
? ? ? ? ? Bíró Judit. „MINI” Mobil Információ, Naprakész Irányítás Bíró Judit.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Halászat a globális adatóceánban – de mit tehetünk vele?
Az ERP bevezetés „művészete” – avagy hogyan csináljuk mi.
Albert Einstein idézetek.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Online 168óraonline hirdetés hirdetésszervezés Készítette: Harkai Gyula.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
OSI Modell.
Hogyan lehet több millió Ft-ra szert tenni befektetés nélkül ! Figyelem ! Az egész rendszer egy vásárlói közösségre van ráépítve ! Az azonnali jövedelem.
AIIR projekt Autósiskolai Integrált Információs Rendszer.
CRM Customer Relationship Management –
Albert Einstein idézetek.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 25. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS,
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
Az üzleti élet illuzionistái „Csak a cégemet figyeljék, mert csalok!” december 3. Dr. Csorbai Hajnalka – stratégiai igazgató, Opten Informatikai.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
2008. Április 8. Előadó: Schneider Henrik Online alkalmazások e-üzleti használhatósága a PC-s szoftverek kiváltásával.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Portálrendszerek és biztonság Bártházi András Első Magyarországi PHP Konferencia március 29. Copyright PHP Konferencia, 2003,
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Az iskoláskor küszöbén
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
A reklámtörvény és a hatályos adatkezelési szabályok III. Mfor Marketing Konferencia április 22.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Adatbázisok használata a tájékoztatási gyakorlatban Dr. Nagy Enikő Csomád,
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Dokumentumkezelő rendszer bevezetésének tapasztalatai
Az előadás témája: DIGITÁLIA: Ahogy egyre jobban öregszem...
Navigáció az Interneten:
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Előadás másolata:

A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József

2 Nyomtatott médiumok, hagyományos módszerek Kinyomtatjuk, terjesztjük - de még nem ismerjük az olvasót Nem tudunk róla eleget Olvasói felmérés – elvi korlátai, határai, pontossága Szinte semmit sem tudunk az adott hirdetés hatékonyságáról Szinte semmit sem tudunk a hirdetést „fogyasztó” kilétéről Bár voltak erre felmérések, kísérletek, vizsgálatok „Első generáció” „Első generáció”

3 Új vonás: közel 30 féle hirdetési lehetőség Minden mozdulat követhető A tartalom és a linkek „rávezetnek” a hirdetésre A 2. generáció továbbfejlesztése Már többet tudunk a befogadói hatékonyságról : CTR De még mindig nagyon keveset tudunk a fogyasztóról Vásárlói potenciál Érdeklődési kör Elérhetőség stb. Online média: tartalom és hirdetés az interneten „Második generáció” „Második generáció”

4 A név szerint ismert hirdető : a „LEAD” Minősítés: a lead értékét az adja, mennyit tudunk róla A módszer lényege : a minősített leadek begyűjtése Ez az új típusú hirdető-médium legfőbb vagyona Az „opt-in”: határai az erkölcs és az önuralom Célzottan a célba De csak azt, ami érdekli Speciális kampányok célzott és minősített leadek megszerzésére De még mindig nem követjük a begyűjtött partnerek és adatok kapcsolattörténetét relációit változásait Az új módszer: a célzott hirdetés „Harmadik generáció” „Harmadik generáció”

5 Nemcsak ismerjük a leadeket, de ismerjük egymáshoz való viszonyukat is Nemcsak ismerjük a leadeket, de rögzítjük a velünk való kapcsolatuk történetét is A teljes adatkezelés: adatok és relációk CRM adatbázisban „Negyedik generáció” „Negyedik generáció”

6 Egységes alapadat-bázisra épül CRM nem egyenlő a könyvelési rendszerrel CRM nem csak adatbázis CRM nem csak egy hírlevélküldő modul User specifikus Nem tartalmaz olyan funkciót, hogy „bármit, amit az ügyfél szeretne” Tartalmazzon viszont modulokat, amiket be vagy ki tud kapcsolni, de ne az „ügyfél hozzáértő embere”, hanem a fejlesztő, de ne plusz Ft-ért Nem szöveges alapon rögzíti az ügyfélkapcsolatokat. Könnyen tanulható, és paraméterezhető Nem „te vagy” az első felhasználó Van folyamatos oktatás, és terméktámogatás Milyen akkor a jó CRM? „avagy hogyan szereljünk a puskára távcsövet”

7 Ajánlatokat kérünk, de nem tudjuk mit akarunk Minden problémánk megoldását a CRM-ben látjuk Nem létező kommunikáció helyett nem jó a CRM Pontos struktúra és utasításrend kell a CRM jó működéséhez Ne mi specifikáljunk! Lássunk már működő rendszert, és ne mindent testre szabjunk, hanem alkalmazkodjunk is. Munkatársakat képezzük CRM bevezetés időt és energiát von el a direkt pénztermelő feladatoktól Legyen felelőse a CRM bevezetésnek Tudatosítsuk : CRM nem termel direkt hasznot. Milyen hibákat követhetünk el CRM bevezetéskor? Sikertelen projekt tanulságai „A vad becserkészése”

Köszönjük a figyelmüket Q & A