X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a GVH eljárásaiban
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Veszélyes cégek Hogyan szúrd ki azt a céget, akihez nem szabad elmenni dolgozni? Savanya Erzsébet HR Igazgató
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Önkéntes oktatói tapasztalatok.
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Miért kell a néző? … azért, mert belőle élünk. Nem kell… •A nézővel csak probléma van –Ülni akar –Állni akar –Meccset akar nézni –Enni, inni, pisilni.
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
ÖKO-Pack rendezvénysorozat a Mobilitási Héten Hankó Gergely ÖKO-Pack Nonprofit Kft. PR és Marketing Vezető december 2. Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
munkakör a tanirodai gyakorlatban
A partnerközpontú intézmények plusz anyagi forrásai a kompetencia alapú oktatás vonatkozásában Előadó: Danyi Gyula.
Közönségkapcsolatok (PR)
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
A vállalkozások környezete
Marketingkommunikáció
Közönségkapcsolat (public relations)
Közönségkapcsolatok (PR)
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
GOLDEN GLOBE Kft. Bearanyozzuk az életét! Szeptemberében vettük át a már jól bejáratott és megfelel ő vev ő körrel rendelkez ő céget a Golden Globe.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
Magyar szakértők és tudásexport az EU szolgálatában - magyar cégek regionális terjeszkedésének lehetőségei Dobozi Sándor, vezérigazgató XXI. Vezérigazgatói.
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
Szakmai kihívások mazohista PR-esek számára, avagy az egészségügyi magánvállalkozások kommunikációjának realitásai Kurucz Beáta ügyvezető igazgató Humán.
Reklámozás, Public Relations
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
A marketingkommunikáció
Marketing mix.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
„Forró témák” a környezetvédelmi médiában, avagy merre tart ma a szakmai közérdeklődés? - Szelektív hulladékgyűjtési kommunikációs szakmai nap – 2010.február.
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
Sponsorare necesse est
A marketingkörnyezet elemzése
Az üzleti vállalkozás kialakulása, fogalma, a vállalkozás környezete
Kulturális tevékenységet folytató civil szervezetek képzése a Dél-dunántúli régióban AZ ÉLETHOSSZIG TARTÓ TANULÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE - AZ EU ELVÁRÁSOK MEGISMERÉSE.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Avagy mire is emlékezem…
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
Az eredményesség kulcsa egy önkormányzati gazdaságfejlesztési projekt esetében The keys of success in case of an economic development project implemented.
A PALAGÁZ ÉS A TXM KFT A MAGYAR TÁRSADALMI KÖRNYEZETBEN OKTÓBER 30.
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
ügyviteli, irodatechnikai, kommunikációs ismeretek
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
A befektetők nem maguktól jönnek, és nem is az autópálya hozza őket! Egy jó hír, és ami abból következik Márkaépítés 2015 Konferencia Budapest,
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Rapid Action Group Ltd Üdvözli Magyarországot az Alihankintán!
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Európai újságírók találkozója
Előadás másolata:

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember „Any phenomenon about which a report is distributed becomes news, when distribution is made to the mass of the population, it becomes mass news!”

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Okok, miért ne költsünk PR-ra Túl kicsik vagyunk, nincs hozzáértő munkatársunk Elég nagyok vagyunk, megoldjuk belső erőforrásból Hallgatni amúgy is arany A média csak a rossz hírre vevő ↓ Úri huncutság, ami sok pénzbe kerül

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Az információt inkább mi szállítsuk, mielőtt mások elkezdenének spekulálni!

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember A tudatos PR tevékenységet folytató cégeket 2 típusba sorolhatjuk: Azért kommunikálok, mert sokat van szó rólam a médiában és azt kontrollálni akarom Nem vett észre a média, szeretném vizibilitásomat növelni

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember F ő kommunikációs irányok: Funkcionális/gazdasági (vevő, szállító, hatósági, stb.) A bizalom építést szolgálja. Szakmai (szövetségek, egyesületek, kutatási és oktatási intézmények, stb.) A vállalat „minősítését” befolyásolja. Társadalmi (helyi környezet társadalmi érdekcsoportok) A működés közvetlen környezetének befolyásolása. Külföldi, nemzetközi kapcsolatok Tömegkommunikációs kapcsolatok

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Mi is tulajdonképpen a PR? Jó értelemben vett magamutogatás, amely arra szolgál, hogy saját érdekeket és speciális ismereteket információkon keresztül bemutathassunk.

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Mi az újságírás? Bemutatás, amely arra szolgál, hogy a közérdeket és az általános ismereteket feltárja a közvélemény számára.

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Három ember egy csónakban Cég PR ügynökség Média Még az egymásra mutogatás fázisában járunk.

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember PR tevékenység kontrollálja a médiát! Német kutatások szerint a sajtóban megjelenő anyagok kétharmada sajtóközlemények és sajtótájékoztatók következménye. Ez az arány Magyarországon sem nézhet nagyon másképp ki, de az üzleti életről szóló anyagokban csak megkötésekkel alkalmazható ez a formula.

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Miért nem szeretik a magyar újságírók a céges témákat? Kevés adat, információ Nem elég transzparens Reklámízű kommunikáció Ad hoc jellegű kapcsolatfelvétel A cégek azonnal cikket akarnak Forrás: Eurolex kutatás

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Miért nem szeretik a cégek az újságírókat?..

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember ROSSZ PRJÓ PR INKOMPETENSKOMPETENS ESETIFOLYAMATOS PRESSZIONÁLÓPARTNERI ÁLTALÁNOSSPECIFIKUS ÚTHENGER (MENNYISÉGI)SZISZTEMATIKUS (MINŐSÉGI) ÖNCÉLÚ ÉRTÉKESÍTÉS, MARKETING Milyen legyen a PR?

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember PR a túláradó információ korában! Act/react Tartsd magadnál a kezdeményezést!

X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember YOUR BEST COMMUNICATION PARTNER