Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető
A Nyíregyházi Főiskola, az ország legnagyobb vidéki felsőoktatási intézménye január 1-jén jött létre a Bessenyei György Tanárképző Főiskola2000január 1-jén
és a Gödöllői Agrártudományi Egyetem - Nyíregyházi Mezőgazdasági Főiskolai Karának fúziójával.
Az integrált intézményben 10 képzési területen folyik képzés –alapszakok (35) –mesterképzések (4 szak, 13 tanári szakképzettség) –felsőfokú szakképzések –szakirányú továbbképzések
A Nyíregyházi Főiskola hallgatói létszáma az utóbbi három évben 9000 fő körül stabilizálódott. A hallgatók ügyintézését - a hallgatók kari besorolásának függvényében – a Tanulmányi és Felvételi Osztály előadói végzik öt csoportban
Változások a hallgatói létszám alakulásának tükrében
Az ügyintézés Régen –Papíralapú Vizsgajelentkezés Órarendkészítés Befizetések nyilvántartása
Most –Elektronikus ügyintézés Egységes tanulmányi rendszer kötelező bevezetése(Neptun) –Órarendkészítés, Befizetések nyilvántartása, Vizsgajelentkezés Kreditrendszer bevezetése –Tanulmányi ügyintézés »Hallgatói »Oktatói Elektronikus kollégiumi jelentkezés, de papír alapú elbírálás
Fejlesztés alatt: –Rövidesen megvalósul Elektronikus kollégiumi jelentkezési lap –Automatikus pontszámítás,rangsorolás,automatikus elbírálás, döntés azonnali megtekintése Elektronikus szociális támogatási kérelem –Automatikus pontszámítás,rangsorolás,automatikus elbírálás
Az elektronikus ügyintézés előnyei : –Gyors kérelmezés –Gyors elbírálás –Kevesebb papír –Költséghatékony –Nem igényel személyes megjelenést –Bárhonnan megvalósítható
–Közeli jövő (2012-ig) Teljesen elektronikus tanulmányi ügyekre vonatkozó ügyintézés –„TB” kérelmek –Hallgatói Jogorvoslati Bizottság kérelmek –Költségtérítés mérséklés, részletfizetés kérelmezése A legjobb elérhető technológia (BAT) alkalmazása az ügyfélszolgálatban
A Nyíregyházi Főiskola honlapjának akadálymentesítése - Hallgatói Adminisztrációs és Képzésszervezési Főosztályhoz tartozó honlapok akadálymentesítése Neptun Felvételizőknek Tanulmányi és Felvételi Osztály Képzésszervezési Osztály –„Vakbarát” NEPTUN modul tesztelése és bevezetése –hangos könyv szolgáltatás kialakítása a „GYIK” menüpontnál –a fastruktúra kialakításának egyszerűsítése, átláthatóbbá tétele –aktuális információk kontrasztos megjelenítése –naprakész információk
Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Elérhetőség: Tel: /2033