Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Elektronikusan támogatott folyamatok az ELTE-n Köblös István ELTE Oktatási Igazgatóság 2007. január 25.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Elektronikusan támogatott folyamatok az ELTE-n Köblös István ELTE Oktatási Igazgatóság 2007. január 25."— Előadás másolata:

1 Elektronikusan támogatott folyamatok az ELTE-n Köblös István ELTE Oktatási Igazgatóság 2007. január 25.

2 Bevezetés •HKR írása jó alkalom volt a folyamatok újragondolására •Elindult egy folyamat az elektronikus hallgatói ügyintézés felé •Történtek informatikai fejlesztések •Az átalakulás folyamatos, még 1-2 év, mire a jelenleg kitűzött célokat elérjük

3 Célok •A régi ügymenet átalakítása •A hallgató csak annyiszor menjen a TO-ra, ahányszor elkerülhetetlen •A TO lehetőleg ne dolgozzon fel papíron levő információkat •Naprakész, pontos adatok Szemlélet váltás

4 Alapvető változtatások •Weben a hallgató tevékenységének korlátozása –„Fontos teendők” –Személyes adatok ellenőrzése –Pénzügyi nyilatkozat –Regisztráció –Kurzusfelvétel –Vizsgajelentkezés

5 Alapvető változtatások •Nyomtatható adatlapok –Egységes formátum, olvasható írás •Az adatlap tartalma megvan az adatbázisban •A cél az adatlap azonosítása, nem a nyomtatott tartalom feldolgozása •A hallgatónak szánt dokumentumok postai küldeményként (SZTE)

6 Index nyomtatás •Az index tartalmát a TO nyomtatja •Etiketten ragasztja be a megfelelő oldalra –a kitöltés pontos –a sorrend ugyanaz, mint az ETR-ben –egyszerű etikettre, normál lézernyomtatóval •Feltételei –kurzusfelvétel mindenhol elektronikus –egységes határidők

7 Index nyomtatás - előkészületek •ETR pillanatképe alapján készül •Milyen kurzusok kerülnek az indexbe? (többszakos hallgatóknak több indexe van) •Háromféle index van forgalomban •Milyen adatokat nyomtatunk? –hosszú kurzuscím –több oktató •Karonként egy munkaállomás •Alapképzés nappali tagozatra koncentráltunk

8 Index nyomtatás - statisztika •29.000 indexből 20.000-t nyomtattunk ki (69%) •36% egy oldalas, 60% két oldalas, •a listavezető egy ÁJTK-s hallgató 61 kurzussal (7 old.), majd három 42 kurzusos (5 old.) következik •több mint 700 régi (nem kredites index) •a legtöbb kar 2-3 nap alatt végzett, a TTK-n egy hét alatt ragasztották be

9 Index nyomtatás - eredmények •nem kellett még egyszer felvenni az indexet •olvasható és pontos a beírt információ •nem kell egyeztetni az ETR és az index adatait •a beírt jegyek ellenőrzése lényegesen gyorsabb

10 Regisztráció •Egyoldalú nyilatkozat •Vannak feltételei –nincs tartozása –személyes adatok helyesek –kari speciális feltételek (eps) •Feltétele a kurzusfelvételnek (az előzetesnek is!) •A TO később törli a szakot, ha a HKR feltételeit nem teljesíti (clist-ek)

11 Regisztráció - eredmények •PhD képzésen, szakirányú továbbképzésen nem alkalmaztuk •Gyakorlatilag minden hallgató tudta használni 29.500-an elektronikusan, 2.500-at a TO regisztrált •Rengeteg régi tartozás rendeződött

12

13 Köszönöm figyelmüket! Köblös István email: koblos.istvan@etr.elte.hu telefon: (1) 381-2354


Letölteni ppt "Elektronikusan támogatott folyamatok az ELTE-n Köblös István ELTE Oktatási Igazgatóság 2007. január 25."

Hasonló előadás


Google Hirdetések