Készítette: Kovács Andrea Nao szimulációs futball játék fejlesztése Bevezetés a Nao világába
Készítette: Kovács Andrea A RoboCup 1993 szeptemberében az első alapszabályok letétele 1995 Montreal: az első verseny előkészületei 1996-ban az első előverseny 1997-ben az első hivatalos RoboCup
Készítette: Kovács Andrea A RoboCup Ligái Simulation League
Készítette: Kovács Andrea A RoboCup Ligái Small Size League
Készítette: Kovács Andrea A RoboCup Ligái Middle Size League
Készítette: Kovács Andrea A RoboCup Ligái Standard Platform League
Készítette: Kovács Andrea A RoboCup Ligái Humanoid League
Készítette: Kovács Andrea A RobotStadium Egész évben játszható Helyszíne az Internet A Standard Platform Liga játékait szimulálja Költségkímélőbb
Készítette: Kovács Andrea A Nao Robot 2005-ben indult a projekt Francia cég, az Aldebaran Robotics tervezte 2008-ban lett a Standard Platform Liga hivatalos robotja
Készítette: Kovács Andrea A Nao Robot
Készítette: Kovács Andrea A RoboCup 3D-s Szimulációs Játék szabályai A rendező bizottság A játék formája Problémakezelés Bíróság
Készítette: Kovács Andrea Példák Szabálysértésekre A labda kézzel való érintése Veszélyeztetni, vagy visszatartani az ellenfelet A labda akadályozása Védekezés A labda körbeállása Mozdulatlanság
Készítette: Kovács Andrea Bevezetés a nao világába Köszönöm a figyelmüket!