Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Weblap szerkesztés HTML oldal felépítése Nyitó tag Záró tag Nyitó tag Záró tag oldalfej tözs.
Facebook az osztályban Cseh Gabriella Budapest 2013 Szeptember 27.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június.
Internet ismeretek II..
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Játék, letöltés... Van –e élet a neten ezeken túl?
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Mellár János 5. óra Március 12. v
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Mérés és adatgyűjtés Kincses Zoltán, Mingesz Róbert, Vadai Gergely 10. Óra MA-DAQ – Műszer vezérlése November 12., 15. v
Tűrések, illesztések Áll: 34 diából.
{ Közösségi spammelés felismerése és eliminálása Kivonat – Pletser József.
Darupályák tervezésének alapjai
Közösségi portálok ajánlott használata
Hogyan lehet használni a keresőprogramokat? Készítette: Tankó Csongor Felkészítő tanár: András Izabella Gábor Áron Iskolaközpont Szentegyháza.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Mitől jó a céges weboldal?
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Vonatok ütközése Tárnok, március 14. Rózsa János
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Közösségi oldalak használata
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
Matematikai alapok és valószínűségszámítás
szakmérnök hallgatók számára
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Készítette: Gocsál Ákos, Gocsál Klára, Fehér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Internet az oktatásban – taneszközök.

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
A Facebook marketing trendjei
REMARKETING STRATÉGIÁK
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Partnerség és együttműködés
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten. Hogyan használható a Facebook és a Linkedin, illetve más közösségi oldalak kapcsolatépítésre? A honlap és az üzleti partnerrel való kommunikáció. Héjj Szilárd MarketingArc www.facebook.com/marketingarc

Piackutatás

Cél Célcsoport

Milyen egy jó céges honlap? Keresőoptimalizált, ne legyen flash alapú Átláthatóság, a strukturáltság Elérhetőség Táblagép és okos telefon kompatibilis Összhatás letisztult, egyszerű Egységes céges arculat Helyesírás Többnyelvűség Facebook

Facebook statisztikai adatok Több mint 1 milliárd facebookozó Több mint 4 millió magyar felhasználó Magyar facebook használok 52%-a nő, 48%-a pedig férfi Magyar felhasználók kor szerinti eloszlása %-ban:

Mire használható a céges Facebook oldalunk? Termékek/szolgáltatások értékesítésének támogatása és növelése Márkaépítés Megismerhetjük a célcsoportjainkat Egyszerűbb ügyfélszolgálat Válságkezelés Új potenciális ügyfelek és vásárlók találhatnak ránk

Mire figyeljünk céges Facebook oldal létrehozásakor? Céges oldalt hozzunk létre ne pedig személyes profilt! Kitöltött információs mezők! A cég arculatába illő borítókép! Kft. és egyéb cégformákat hagyjuk ki a névből! Facebook szabályok betartása!

Rajongó szerzés Weboldalunkon kiemelt helyen kell kommunikálni, hogy elindult a Facebook oldalunk Minden más egyéb kommunikációnkban (printben is) is el kell helyezzük a Facebook oldalunk linkjét Vírusként terjedő alkalmazásokkal (kvíz, egyéb játékkal) Facebook hirdetés: CPC: kattintás után fizet a hirdető CPM: megjelenések száma után fizet a hirdető

Hogyan posztoljunk? Naponta legalább 2-3 poszt Vegyesen posztoljunk képet, videót, és szöveget Posztjaink között teljen el legalább 2-3 óra Használjunk smileykat Folyamatosan nézzük a statisztikákat Kérdezzük a rajongóinkat a cégünk termékeiről, szolgáltatásairól Reagáljunk rajongóink kommentjeire, üzeneteire Használjuk ki a Timeline nyújtotta lehetőségeket

Mit ne csináljunk a céges Facebook kommunikációnkban?! Ne tegyük tele a falat direkt marketing üzenetekkel! Ne legyünk túl érzékenyek, viseljük jól a kritikát! Ne hagyjuk az alpári hangnemet! Ne politizáljunk! Ne legyünk lájk vadászok!

Facebook statisztikai mérőszámok Talking about This (TAT) Virality Reach Hide

JAJ! EZT NE!

EZEKET SE!

„Szeretnék egy Taco Bell-es úszónadrágot!”

Ilyen szenzációs is lehet egy borítókép!

Díjazzuk a rajongóinkat!

Ha kell, legyünk extrémek!

Használjuk Timeline-t!

Utánozhatatlan!

Hogyan kommunikáljunk egy FB csoportban? Belépéskor mutatkozzunk be! Beszéljünk cégünkről és magunkról is! Érdeklődés! Aktivitás! Hozzászólás! Saját vélemény! Ha valaki problémával fordul a csoporthoz, próbáljunk meg neki segíteni! Szakmai publikációnk megosztása! Bizalom építés!

Facebook személyes kommunikáció! „Szalonképes” képek! Minden adatot töltsünk ki! Beállításaink, adatvédelem! Lehetőleg ne politizáljunk! Üzletemberek vagyunk  Magánéletünkkel ne terheljük az ismerőseinket! Vigyázat a Google listázza a kommenteket! Ne árasszuk el az üzenőfalat a posztjainkkal!

Linkedin statisztikai adatok Összesen 200 millió felhasználó Naponta 172 ezer új regisztráló 283 ezer magyar felhasználó Leggyorsabb ütemben, Törökország, Kolumbia és Indonézia Linkedin felhasználói száma növekszik Román Linkedin használok száma, majdnem 700 ezer fő!

Mire használható a Linkedin? Kapcsolatépítésre Munkaerő keresésre Álláskeresésre Tanulásra (legjobb szakértőktől tanulhatunk ingyen) Személyes márkaépítésre Céges kommunikációra

Tippek a Linkedinhez! Nevünk alatti második sorban ne az legyen, hogy tulajdonos vagy cégvezető, hanem, hogy mi mivel foglalkozunk

Tippek a Linkedinhez! 2. Linkedin url-ünket tegyük egyedivé! Summary kitöltése! Max. 2000 karakter lehet, de kevesebb is elég! Kulcsszavak! Recommendations – Ajánlások- Pozitív PR! Skills & Expertise - Pozitív PR! Publications Használjuk a Linkedin hírfolyamát!

Linkedin Csoportok

Linkedin céges oldal, Home aloldal

Linkedin céges oldal, Careers aloldal

Linkedin céges oldal, Products aloldal 1.

Linkedin céges aloldal, Products II.

Linkedin céges aloldal, Products III.

Linkedin céges aloldal, Insights

Youtube statisztikai adatok 60 órányi videót töltenek fel minden percben! 4 milliárdszor használják egy nap alatt a Youtubeot a userek! 800 millió felhasználó havonta! Több mint 3 milliárd órányi videót néznek meg havonta a Youtube-on forrás:http://www.inquisitr.com

Blog, Blogolás

Összefoglalás Ne féljünk a közösségi médiától! Vágjunk bele! Ha nem tudunk el boldogulni, kérjük szakember segítségét! Content is the king! Értékes, minőségi tartalmat adjunk! Bizalomépítés! Fontos, hogy bizalmat adjunk és akkor bizalmat kapunk!

Köszönöm a figyelmüket! Készítsék elő az okos telefonjaikat és a QR kód segítségével lépjenek velem kapcsolatba! 