Közösségi portálok ajánlott használata

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bemutatjuk Önnek SlidePlayer.hu oldalt
Advertisements

Republikon Tolerancia-kutatások
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
Balatonlelle, Gyártott volumen változása Megrendelések számának változása Miért döntöttünk ERP rendszer bevezetése mellett ? Jelentősen.
Hülber László SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola
Valósidejű fenyegetések a virtuális térben Symantec Kiberbűnözési felmérés Teasdale Harold szeptember 26.
Digitális világ A digitális reklám
Közösségi oldalak használata
Adatvédelmi elvek és gyakorlat – január Készítette: Dr. Detrekői Zsuzsa.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
 Jób 30:9 És most ezek gúnyolódnak rajtam, ezek fecsegnek rólam.  Zsolt 1:1 Boldog ember az, aki nem jár a bűnösök tanácsa szerint, nem áll a vétkesek.
Közösségi portálok használata
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Játék, letöltés... Van –e élet a neten ezeken túl?
A Kék Vonal Internet Helpline tapasztalatai
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Közösségi portálok használata (Etikett, veszélyek..)
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
Felhasználói tartalmak A kötöttségek nélküli publikálási lehetőségek kinyíltak Web2.0-ás technológia: Tovább bővült a lehetőségek tárháza Egyszerű publikációs.
{ Közösségi spammelés felismerése és eliminálása Kivonat – Pletser József.
Közösségi portálok használata
Közösségi portálok Készítette : Várszegi Enikő Felkészítő tanár: Nagy Éva Tátra Téri Általános Iskola 1204 Budapest, Tátra tér 1.
Közösségi portálok használata (Etikett, veszélyek..)
Közösségi portálok használata
Kereskedelmi és Vendéglátóipari Tagintézménye
Informatika verseny január 25. Hunyadi János Gimnázium
Közösségi portálok használata
Nevem: Tóth Nándor Témám: Közösségi portálok használata
Közösségi portálok használata
Közösségi portálok használata, avagy útmutató a helyes alkalmazáshoz
Közösségi oldalak Készítette: Tóth Petra Felkészítő tanár:
Közösségi portálok használata (etikett,veszélyei)
A közösségi portálok használata. (Etikett,veszélyek…)
Közösségi portálok használata
Közösségi portálok használata
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
A sütemény.
Online közösségi hálózatok: új eszköz az innováció terjedésének és rendszereinek feltérképezésére új eszköz az innováció terjedésének és rendszereinek.
Közösségi oldalak használata
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
1 Gyermekek adatainak védelme az internet világában Adatvédelmi Biztos Irodája Balatonalmádi szeptember 26.
Gyermekek a Facebookon Cseh Gabriella Budapest Szeptember 25.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Közösségi portálok használata
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
„A jól képzett szakemberekért.”
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
1 A MUNKA VILÁGA Sepsiszentgyörgy 2011 Szakmai fórum M.SZ.T.HÁROMSZÉKI TAGOZAT.
Közösségi portálok használata Tepszis Barbara 8/A Salamon Róza (felkészítő tanár) Dr. Török Béla Óvoda, Általános Iskola, Speciális Szakiskola,Egységes.
A böngészőprogram használata. A böngészők értelmezik a html nyelvet, a javascript kódokat és a php kódokat is. Majd ezeket lefuttatja, és azok alapján.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
TÁMOP /1-2F Modern informatikai eszközök Közösségek az interneten Papp Szabolcs 2009.
A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Wekerle.
Közösségi oldalak az oktatásban gyakorlati szemszögből Uher Bertalan zenetanár Csermák Antal AMI, Veszprém Öveges József Szakképzőiskola, Gimnázium és.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Számítógépes bűnözés.
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
Közösségi oldalak használata
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
Előadás másolata:

Közösségi portálok ajánlott használata Készítette: Györke Zsófia Felkészítette: Beszeda Beáta Iskola: BÉKSZI Zwack József Kereskedelmi és Vendéglátóipari Tagiskolája 5600 Békéscsaba, Gyulai út 32.

Közösségi portálok Ezeket az oldalakat általában ismerkedésre, reklámozásra, információ gyűjtésre és kapcsolattartásra használják. Egy ilyen oldalon az emberek közösséget alkotnak – amely többféle lehet, pl. léteznek kisebb, bizonyos közösség számára készült portálok is, és nagyobb, tömegeket átfogó, sok helyen ismert, „egyszerű” portálok is. Rengeteg fajta létezik a világon, rengeteg lehetőséggel, de veszéllyel is. Ezért jól meg kell gondolnunk hová regelünk (regisztrálunk).

A portálok általános jellemzői: saját profilt hozhatunk létre képeket tehetünk közzé információkat közölhetünk és szerezhetünk videókat oszthatunk meg ismerősöket gyűjthetünk reklámozhatunk

IWIW, a magyar közösségi portál Az IWIW egy magyar készítmény. Sok érv született az oldal mellett vagy éppen ellene. Hallani lehet, hogy elkezdett hasonlítani a Facebookra és ez egyeseknek tetszik, egyeseknek nem. Vélemények szerint minőségileg gyengébb, de meglepő módon még mindig az IWIW a vezető közösségi portál Magyarországon.

Facebook A Facebook hirtelen vált nagyon híressé. Az elmúlt időben több millióan vették igénybe. Ez persze köszönhető volt számos előnyének. Közvélemény kutatás szerint sokan szeretik a nemzetközi chat-et, amivel könnyen tarthatjuk a kapcsolatot külföldi ismerőseinkkel. Ezen kívül millió aprónyi dologgal foglalkozik és így rengeteg embert le tud foglalni – talán túlságosan is. Az IWIW-el ellentétben engedi cégek regisztrálását és reklámozását, ezért az online kommunikációban és internetmarketingben nagyon hasznos, költséghatékony módszer.

Twitter Ez az oldal még nem olyan híres hazánkban. Hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, mint a Facebook. Kicsit egyszerűbb, viszont ezáltal sokkal pörgősebb, gyorsabban lehet hasznos információkhoz jutni és persze pletykálni is.

MySpace A myspace-t többnyire zene és videómegosztásra használják.Főleg együttesek alakítanak ki kisebb honlapokat, rajongói közösségeket az oldalon.

Veszélyek: Személyes adatok hamisítása és a velük való visszaélés: ezt legkönnyebben úgy lehet elkerülni, hogy nem adunk meg magunkról semmilyen komolyabb információt, elérhetőségeket Kéretlen reklámokat: Spam-ok (körlevelek) küldését viszont el lehet kerülni – általában az oldalon van egy letiltó lehetőség. Zaklatás, vagy egyéb sértés érhet minket: Ilyenkor jobb nem belekeveredni a vitákba és egyéb konfliktusokba. Semmit nem tudunk a másikról… Még ha úgy is hisszük hazugság lehet, amit mondott nekünk.

„A Facebook olyan, mint egy börtön „A Facebook olyan, mint egy börtön. Csak üldögélsz, vesztegeted az időd, lesz egy profilképed, írogatsz a falra, és közben megböködnek olyan fickók, akiket nem is ismersz igazán.”

Forrás: Közösségi portálok: www.iwiw.hu, www.facebook.com, www.twitter.com, www.myspace.com http://www.standard-team.hu/kozossegi-portal-szotar.html Képek: http://meago.deviantart.com/gallery/