Jól nézel ki, vagy jól kinéznek?!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
Advertisements

Csonka Dóra Deák Katalin Dér Noémi Donauer Zoltán Donáth Anna
Körös Volán Zrt évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012.
Kövér titkárnő kerestetik?
Kelet-nyugati Átjáró A világzene és az interkulturális kommunikáció kapcsolata a pécsi Balkán Világzenei Fesztivál vizsgálata alapján Készítette: Halász.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Kutatási terv bemutatása: diszkriminációtesztelés a gyakorlatban
Készítette: Dr. Szabó Péter Főosztályvezető
A legKISEBBSÉG is számít!
A honvédtisztjelöltek lelkiállapotának vizsgálata
Egy ház felépítése 3 és fél hónap alatt a Serbán Bau kft-vel
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
Kutatási terv.
Igazoltatás, avagy rendőröké a világ? Kutatási terv diszkriminációtesztelésre Hetyési Krisztina Horváth Gergely Horváth Nóra Huszár András Márton Kajtár.
Dombai Borbála Harmath Eszter Szeverényi Noémi
Piackutatás (teszt).
Képességszintek.
Megértési értelmezési folyamatok
A kutatási program rövid bemutatása
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
A PEDAGÓGIAI KUTATÁS FOLYAMATA
Projektértékelő kutatások alprojekt, reintegrációs adatbázis „TEtt - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 15. Siófok.
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
A kutatás terve Kutatási célok Elemzési egységek Idődimenzió
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
A kisgyermekes nők munkaerő-piaci helyzete Készítette: Ferenczi András Fülöp István Garda Anetta.
A Szent István Társulat marketingtervének előkészítése Készítette: Orbán Eszter Konzulens: Dr. Pitlik László egyetemi docens.
A szociálpszichológia módszerei
A kitelepítés, kimenekítés, befogadás, visszatelepítés általános és speciális feladatai Magyarországon „Hallgatók a tudomány szolgálatában” Tudományos.
Döntéselőkészítés, döntéstámogatás
Hagyományos és internetes társadalmi mozgalmak a taxisblokád és az augusztus 20-i tűzijátékról lemondók Facebook csoportja alapján Országos Tudományos.
Hajléktalanok és társadalom Hajléktalanok és média Szántó Tamás.
„20 éves a HSZOSZ Országos HR szakmai klubhálózata, avagy az új gondolatok vonzzák az új nemzedéket – Szegedi Klub” Készült a ICF Magyar Tagozata, a Humán.
SZAKDOLGOZAT CÍME szakdolgozat
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Environmental Compliance Inspection Course Helyszíni tevékenységek Helyszíni tevékenységek.
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
Rendezett cink-oxid nanorudak Készítette: Harmat Zita, Kodály Zoltán Magyar Kórusiskola – Budapest Mentorok: Erdélyi.
Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
Szakdolgozat védés A társadalmi felelősség megjelenése a vállalati döntésekben és gyakorlatban Készítette: Harmati Andrea.
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
BISEL Biotikus Index a Középiskolai Oktatásban.
KUTATÓ KERESTETIK című projekt a Pro Scientia Aranyérmesek Társasága szervezésében, a Nemzeti Tehetség Program támogatásával "A tehetséggondozás területén.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Franciaország bemutatása szekunder kutatás alapján
,,Szent László”Római Katólikus Gimnázium Készitette:Kurucz Brigitta Kállai Dóra Kállai Dóra Mateoc Teodor-Dávid Mateoc Teodor-Dávid 2011 Február 16.
Szanálási tervek, szanálhatósági vizsgálatok
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
Filmezés alapjai, ötlet-forgatókönyv 6. témakör. A forgatókönyv játékfilmek és dokumentumfilmek írásban rögzített anyaga. Hasonló a szövegkönyv, amely.
„Hatásvizsgálat” c. tanulmány szennyvíz és hulladék témakörben szerzett tapasztalatai „Fenntartható települések” workshop Tokaj, július Csillag.
Zsigmond Király Főiskola január Szakdolgozat prezentációja Zsigmond Király Főiskola január A szerző neve A SZAKDOLGOZAT CÍME.
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
Nemzeti Tehetség Program Tehetségútlevél Program „NTP-TÚP ” FIATALOKAT ÉRINTŐ GAZDASÁGI-SZOCIÁLIS VÁLTOZÁSOK ÉS PROBLÉMÁK -A legújabb generációk.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Önértékelési projektterv
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Instrukciók a szakdolgozat prezentáció elkészítéséhez
A legKISEBBSÉG is számít!
Kutatási terv bemutatása: diszkriminációtesztelés a gyakorlatban
Instrukciók a szakdolgozat prezentáció elkészítéséhez
„Kutatónak lenni azt is jelenti, hogy te vagy az első, aki megért valamit. Ez egy fantasztikus érzés, amit ha soha nem éreztél, nehéz megérteni.” (Forrás:
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

Jól nézel ki, vagy jól kinéznek?! Diszkrimináció-tesztelési terv Jól nézel ki, vagy jól kinéznek?! – avagy – Bárki vagyok, fontos vagyok? Készítette: Végh Anikó Végh Melinda Hederics Nikoletta A/114

Diszkriminációtesztelés Diszkrimináció-tesztelési terv Tartalom Probléma bemutatása A tesztelés helyszíne Benchmarking Teszthelyzet A tapasztalatok rögzítése A tesztszemélyek felkészítése Általánosíthatóság A kutatás utóélete A/114 Diszkriminációtesztelés

Diszkriminációtesztelés Probléma bemutatása Diszkrimináció a drogériában Miért pont drogéria? Célközönség Hipotéziseink Indoklás A/114 Diszkriminációtesztelés

Diszkriminációtesztelés A tesztelés helyszíne DM  image-kutatás: Profilja Szlogen: „Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein.” „Mert itt érzem, hogy fontos vagyok.” Története: 1973. Karlsruhe, Götz Werner 1976. Linz 1993. július 8. Magyarország A/114 Diszkriminációtesztelés

A DM drogériák városszintű eloszlása Diszkrimináció-tesztelési terv A DM drogériák városszintű eloszlása A/114 Diszkriminációtesztelés

Diszkriminációtesztelés Benchmarking Helyszín kiválasztása Pécs, Ybl M. u. 12. Fókuszpontok Események Következtetések Benchmarking 2.  Hipotéziseink alátámasztása A/114 Diszkriminációtesztelés

Diszkriminációtesztelés Teszthelyzet Tesztszemélyek: - roma, ápolt megjelenésű nő - nem roma, szegényes külsejű nő - roma, szegényes külsejű nő Homogenizáció: nem, életkor (30-35 év) Kontrollszemélyek: - 3 kontrollszemély - hasonló külső tulajdonságok A/114 Diszkriminációtesztelés

Diszkriminációtesztelés Teszthelyzet 2. A szituáció: - érkezési sorrend: 1. ápolt, nem szegény, roma + kontrollszemély1 2. szegény, ápolatlan megjelenésű, nem roma + kontrollszemély2 3. szegény, ápolatlan, roma + kontrollszemély3 - homogenizált viselkedés: segítségkérés  közvetlen kontaktus - pluszötlet: párosával érkező tesztszemélyek A/114 Diszkriminációtesztelés

Tapasztalatok rögzítése Kérdőív vs. Interjú Utólagos interjú a tesztszemélyekkel - fogadtatás - érzelmek - benyomások Interjú az eladókkal - tesztelés előtt - tesztelés után A/114 Diszkriminációtesztelés

A tesztszemélyek felkészítése Tesztelőtréning szervezése - kutatási cél ismertetése - felkészítés, előkészületek - instrukciók - helyzetgyakorlat Éles bevetés a tesztelés előtt A/114 Diszkriminációtesztelés

Diszkriminációtesztelés Általánosíthatóság Országos szintű vizsgálat  régiónként 1 DM (egyszerű rétegzett mintavétel)  7 DM drogéria tesztelése Más típusú üzletekben is így van? A/114 Diszkriminációtesztelés

Diszkriminációtesztelés A kutatás utóélete Lelki sérülések kiküszöbölése: - monitorozás - utólagos beszélgetés (szakember bevonása) Felhasználhatóság A/114 Diszkriminációtesztelés

Diszkriminációtesztelés Köszönjük a figyelmet! Forrás: www.dm-drogeriemarkt.hu - Képek: www.netbaby.hu/images/articleimages/200704/smink_1.jpg www.universitas.hu/images/job_images/125120 www.insitespanel.com/01/MyImages/focus2.jpg www.dm-drogeriemarkt.hu/images/1-dmhome.jpg www.hoxa.hu/pic/cikk_kepek/0000001138i.jpg www.dm-drogeriemarkt.hu/terkep_uzletek.gif A/114 Diszkriminációtesztelés