Web-grafika (VRML) 7. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Síkmértani szerkesztések
Advertisements

Egyismeretlenes lineáris egyenletek
TOLL, SZÍN ÉS VASTAGSÁG.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
Kirándulás. Szép időben maciék kirándulni mennek a szabadba.
Színformátumok és színmodellek
A színek számítógépes ábrázolásának elve
PowerPoint 6. Évfolyam Formázások. Mentés A feladatot mentsük el a saját mappánkba „ppt_6_1_SajátNév” néven (ahol a SajátNév a saját nevünk helyesen leírva,
Matematika II. 4. előadás Geodézia szakmérnöki szak 2010/2011. tanév Műszaki térinformatika ágazat tavaszi félév.
Készítette: Kecskés Imre
MATEMATIKA 100. ÓRA MAJOROS MÁRK.
A szürke vizszintes csikok nem egészen vizszintesek…
Windows alapok Fájlkezelés.
Gyakran előforduló táblák és jelzések vízen és vízparton
Grafika a programban Készítette: Pető László. Bevezetés Valójában nem a célobjektumra rajzolunk, hanem annak festővászon területére (canvas). Csak olyan.
MAGYARORSZÁG LEPKEFAJTÁI
Műszaki ábrázolás alapjai
az MSAccess programmal
Web-grafika (VRML) 6. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Web-grafika (VRML) 3. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Web-grafika (VRML) 10. gyakorlat Kereszty Gábor. Script típusok Elemi típusok: szám: egész vagy lebegőpontos – int / float – 1 / 1.1 string: ‘Hello World!’
Web-grafika (VRML) 8. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Web-grafika (VRML) 4. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Web-grafika II (SVG) 2. gyakorlat Kereszty Gábor.
„Országos” feladat. Feladat: Egy tetszőleges, színes országokat tartalmazó térképen akar eljutni egy kommandós csapat egy országból egy másikba. Viszont.
Mai számítógép perifériák
1. Szabály A játéktér. 1. Szabály – A játéktér A játéktér borítása A versenyA játéktér felületének simának, egyenletesnek kell lennie, érdes felület nem.
Rétegek használata GIMP képszerkesztő programban
Többdimenziós kockák síkbeli megjelenítése
Színes világban élünk.
Számítógépes Grafika 2. gyakorlat Programtervező informatikus (esti) 2011/2012 őszi félév.
Web-grafika (VRML) 1. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs.
Turbo Pascal 11..
Színek.
1 Kedves Kolléga, kérlek, hogy PowerPoint előadásaidhoz ezt a file-t használd fel alapként! a bemutatóban már van néhány, általunk összeállított dia, melyeket.
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
Monitorok.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
Előadó Karancsi Zoltán.  Egyszínű ecset  SolidColorBrush  Színátmenetes ecset  LinearGradientBrush  RadialGradientBrush.
Fogszín meghatározás 2008.
Web-grafika II (SVG) 3. gyakorlat Kereszty Gábor.
Web-grafika II (SVG) 1. gyakorlat
Web-grafika II (SVG) 8. gyakorlat Kereszty Gábor.
Web-grafika II (SVG) 6. gyakorlat Kereszty Gábor.
Web-grafika II (SVG) 7. gyakorlat Kereszty Gábor.
Web-grafika II (SVG) 9. gyakorlat Kereszty Gábor.
Web-grafika II (SVG) 5. gyakorlat Kereszty Gábor.
A háromszög középvonala
Szögek, háromszögek, négyszögek és egyéb sokszögek, kör és részei.
Logo feladatok – Optikai csalódások
Grafika alapfogalmak.
Web-grafika (VRML) 1. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Web-grafika (VRML) 5. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Szélességi bejárás Gráf-algoritmusok Algoritmusok és adatszerkezetek II. Gergály Gábor WZBNCH1.
Web-grafika (VRML) 2. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs.
„Három a Károly” Félmaraton egyéni A tavalyról már ismert három szakaszos váltóverseny útvonalát kiegészítettem egy 5,05 km-es oda-vissza szakasszal.
A színes képek ábrázolása. A szín A szín egy érzet, amely az agy reakciója a fényre. Az elektromágneses sugárzás emberi szem által látható tartományba.
Gráf csúcsainak színezése
Monitorok Készítette: Orosz Kristóf 6/b.
Nyomógombok szerkesztése
HÓDítsd meg a biteket! 2. sorozat
Árnyékszerkesztés alapjai
Hivatkozások beillesztése, animációk szerkesztése
Gyakorlati feladat példák
Készítette: Sinkovics Ferenc
téma közlemény SmartArt-ábra piros hátterű képekkel (Haladó)
Készítette: Sinkovics Ferenc
A piros sál a leghosszabb.
Mikor játszunk újra? Hurrá iskolás lettem!
Előadás másolata:

Web-grafika (VRML) 7. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor

Pontok PointSet {exposedFieldSFNodecolorNULL exposedFieldSFNodecoordNULL }

Pontok Coordinate {exposedFieldMFVec3fpoint[ ] } Color {exposedField MFColorcolor[ ] }

Pontok: Feladat Készítsük el egy 2 oldalhosszúságú négyzet csúcspontjait, és a középpontot. A szineket magad választhatod!

Vonal IndexedLineSet {exposedField SFNodecoord NULL field MFInt32coordIndex [ ] exposedField SFNodecolor NULL field MFInt32colorIndex [ ] field SFBoolcolorPerVertex TRUE eventIn MFInt32set_colorIndex eventIn MFInt32set_coordIndex }

Vonalak: Feladat Az előző négyzetnek rajzold meg az oldalait sárga színnel, az átlóit pedig zölddel! Az első feladatban elkészített pontokat kösd össze színátmenetes vonalakkal! Az ott alkalmazott szineket használhatod.

Felületek FelületFelület Rácsos felületRácsos felület Kihúzott felületKihúzott felület

Felület IndexedFaceSet { exposedField SFNodecoord NULL field MFInt32coordIndex [ ] field SFBoolccw TRUE field SFBoolsolid TRUE field SFBoolconvex TRUE field SFFloatcreaseAngle 0 exposedField SFNodecolor NULL field MFInt32colorIndex [ ] field SFBoolcolorPerVertex TRUE …

Felület exposedField SFNodenormal NULL exposedField SFNodetexCoord NULL field MFInt32texCoordIndex [ ] field MFInt32normalIndex [ ] field SFBoolnormalPerVertex TRUE eventIn MFInt32set_colorIndex eventIn MFInt32set_coordIndex eventIn MFInt32set_normalIndex eventIn MFInt32set_texCoordIndex }

Felület: Feladat Készítsd el az origóba egy 2 élhosszúságú kockának 3 lapját! Az alsó piros, a bal oldali zöld, a hátsó kék színű legyen! Csak a „belső” felületek legyenek láthatóak.

Felület: Feladat 2 Az előző kockát szinezd át úgy, hogy minden oldala színátmenetes legyen. A szineket magad választhatod meg. Most az oldalak mindkét oldalát rajzoltassuk ki!