Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Web-grafika (VRML) 3. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Web-grafika (VRML) 3. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor."— Előadás másolata:

1 Web-grafika (VRML) 3. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor

2 Kinézet: Textúrák Shape { appearance Appearance {texture … { … } } geometry … }

3 Kinézet: Kép-textura ImageTexture { exposedField MFString url [ ] field SFBool repeatS TRUE field SFBool repeatT TRUE }

4 Kép-textura: Feladat Hozz létre egymás mellett egy kockát, egy gömböt és egy kúpot tetszőleges adatokkal. Mindegyik testre textúraként ugyanazt a képfájlt helyezd!

5 Kinézet: Mozi-textura MovieTexture { exposedField MFString url [ ] field SFBool repeatS TRUE field SFBool repeatT TRUE exposedField SFTime startTime 0 exposedField SFTime stopTime 0 exposedField SFBool loop FALSE exposedField SFFloat speed 1.0 eventOut SFTime duration_changed eventOut SFBool isActive }

6 Mozi-textura: Feladat Hozz létre egymás mellett egy kockát, egy gömböt és egy kúpot tetszőleges adatokkal. Most mindegyik testre egy mozi fájlt helyezz!

7 Kinézet: Pixel-textura Ezt majd egy kicsit később …..

8 Kinézet: Textúratranszformációk TextureTransform { exposedFieldSFVec2fcenter 0 0 exposedFieldSFFloatrotation 0 exposedFieldSFVec2fscale 1 1 exposedFieldSFVec2ftranslation 0 0 }

9 Textúratrafó: Feladat Hozz létre egy tetszőleges méretű kockát. Duplázd meg a képet x irányba! Duplázd meg y irányba is, és forgasd el a textúrát negatív irányba 45°-kal.

10 Hátterek Background{ eventInSFBoolset_bind exposedFieldMFFloatgroundAngle [ ] exposedFieldMFColorgroundColor [ ] exposedFieldMFStringbackUrl [ ] exposedFieldMFStringbottomUrl [ ] exposedFieldMFStringfrontUrl [ ] exposedFieldMFStringleftUrl [ ] exposedFieldMFStringrightUrl [ ] exposedFieldMFStringtopUrl [ ] exposedFieldMFFloatskyAngle [ ] exposedFieldMFColorskyColor [ ] eventOutSFBoolisBound }

11 Hátterek 2. Ezen az ábrán az égbolt 4, a talaj pedig 3 színből áll.

12 Hátterek: Feladat Hozd létre a következő hátteret a világodban: Az ég legyen sárga, sötétkék, világoskék, fehér színátmenetes (kb. 6, 63 és 89 fokos szögeknél bontva - 0.1, 1.1, 1.5 radián). A talaj pedig legyen világosszürke, sötétszürke majd fekete. (itt a határok: 82 és 85 foknál legyenek (1.45 és 1.5 radián).

13 Navigációs információk NavigationInfo { exposedField SFBoolheadlight TRUE exposedField SFFloatspeed 1.0 exposedField MFStringtype [„WALK”, „ANY”] exposedField MFFloatavatarSize [0.25, 1.6, 0.75] exposedField SFFloatvisibilityLimit 0.0 eventIn SFBoolset_bind eventOut SFBoolisBound }

14 VRML → HTML Anchor { exposedField MFStringurl [] exposedField SFStringdescription „” exposedField MFStringparameter [] exposedField MFNodechildren [] field SFVec3fbboxCenter 0 0 0 field SFVec3fbboxSize -1 -1 -1 eventIn MFNodeaddChildren eventIn MFNoderemoveChildren }

15 HTML → VRML … …

16 VRML → VRML Inline { exposedField MFStringurl [] field SFVec3fbboxCenter 0 0 0 field SFVec3fbboxSize -1 -1 -1 }

17 Köd Fog { exposedField SFColorcolor 1 1 1 exposedField SFStringfogType „LINEAR” exposedField SFFloatvisibilityRange 0.0 eventIn SFBoolset_bind eventOut SFBoolisBound }

18 Betűtípus FontStyle { field MFStringfamily „SERIF” field SFStringstyle „PLAIN” field SFBoolhorizontal TRUE field SFBoolleftToRight TRUE field SFBooltomToBottom TRUE field MFStringjustify „BEGIN” field SFStringlanguage „” field SFFloatsize 1.0 field SFFloatspacing 1.0 }


Letölteni ppt "Web-grafika (VRML) 3. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor."

Hasonló előadás


Google Hirdetések