Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Web-grafika (VRML) 2. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Web-grafika (VRML) 2. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs."— Előadás másolata:

1 Web-grafika (VRML) 2. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs

2 Hátterek Background{ eventInSFBoolset_bind exposedFieldMFFloatgroundAngle [ ] exposedFieldMFColorgroundColor [ ] exposedFieldMFStringbackUrl [ ] exposedFieldMFStringbottomUrl [ ] exposedFieldMFStringfrontUrl [ ] exposedFieldMFStringleftUrl [ ] exposedFieldMFStringrightUrl [ ] exposedFieldMFStringtopUrl [ ] exposedFieldMFFloatskyAngle [ ] exposedFieldMFColorskyColor [ ] eventOutSFBoolisBound }

3 Hátterek 2. Ezen az ábrán az égbolt 4, a talaj pedig 3 színből áll.

4 Hátterek: Feladat Hozd létre a következő hátteret a világodban: Az ég legyen sárga, sötétkék, világoskék, fehér színátmenetes (kb. 6, 63 és 89 fokos szögeknél bontva - 0.1, 1.1, 1.5 radián). A talaj pedig legyen világosszürke, sötétszürke majd fekete. (itt a határok: 82 és 85 foknál legyenek (1.45 és 1.5 radián).

5 Kinézet: Anyagjellemzők Shape { appearance Appearance {material Material { … } } geometry … }

6 Kinézet: Anyagjellemzők 2. Material { exposedField SFColordiffuseColor 1 1 1 exposedField SFColoremissiveColor 0 0 0 exposedField SFColorspecularColor 0 0 0 exposedField SFFloatshininess 0.2 exposedField SFFloatambientIntensity 0.2 exposedField SFFloattransparency 0 }

7 Anyagjellemzők: Feladatok Készíts három egységsugarú gömböt a -4 0 0, a 0 0 0 és a 4 0 0 pontba. A színük legyen piros, sárga és zöld. A fenti gömböknél állítsd be a gömbök anyagának fényességét 0.05-re, 0.2-re és 1-re. (A fényes felületek színe legyen 1.)

8 Anyagjellemzők: Feladatok 2. Készíts öt zöld 2 egység oldalú kockát és mindegyik belsejébe egy 0.5 sugarú piros gömböt a következő pontokba: (-6 0 0), (-3 0 0), (0 0 0), (3 0 0), (6 0 0). A kockák anyagának az átlátszósága legyen sorrendben a következő: 0, 0.25, 0.5, 0.75, 1!

9 Kinézet: Textúrák Shape { appearance Appearance {texture … { … } } geometry … }

10 Kinézet: Kép-textura ImageTexture { exposedField MFString url [ ] field SFBool repeatS TRUE field SFBool repeatT TRUE }

11 Kép-textura: Feladat Hozz létre egymás mellett egy kockát, egy gömböt és egy kúpot tetszőleges adatokkal. Mindegyik testre textúraként ugyanazt a képfájlt helyezd!

12 Kinézet: Mozi-textura MovieTexture { exposedField MFString url [ ] field SFBool repeatS TRUE field SFBool repeatT TRUE exposedField SFTime startTime 0 exposedField SFTime stopTime 0 exposedField SFBool loop FALSE exposedField SFFloat speed 1.0 eventOut SFTime duration_changed eventOut SFBool isActive }

13 Mozi-textura: Feladat Hozz létre egymás mellett egy kockát, egy gömböt és egy kúpot tetszőleges adatokkal. Most mindegyik testre egy mozi fájlt helyezz!

14 Kinézet: Pixel-textura Ezt majd egy kicsit később …..


Letölteni ppt "Web-grafika (VRML) 2. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs."

Hasonló előadás


Google Hirdetések