A magyar vontatási piac helyzete és jövője

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

működtetési vezérigazgató-helyettes
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
Digitális világ A digitális reklám
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
Reklámeszközök, reklámhordozók
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
MARKETING.
DPR kommunikáció alapelvei
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
munkakör a tanirodai gyakorlatban
Social label – társadalmilag felelős munkáltató minősítés Garadnay Tea
Fordan Center Biliárdclub és Étterem
MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zrt. A mozdonyfedélzeti berendezések
Közönségkapcsolatok (PR)
MV- Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt őszi marketing kommunikációs kampánya Kovács Eszter Kommunikációs koordinátor augusztus 29.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Miért aktuális téma a Reklám és a PR hatásának vizsgálata egy autósiskola életében?
„TEtt – program az áldozatokért és tettesekért”
Marketingkommunikáció
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Közönségkapcsolatok (PR)
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
SZEMÉLYZETI MARKETING
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Reklámozás, Public Relations
A marketingkommunikáció
Marketing mix.
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
A MAGDOLNA-NEGYED SAJTÓELEMZÉSE A LBERT D ÓRA – Z ÁVECZ G ERGŐ Műhelyszeminárium,
Kérdések a második zh-hoz
„Forró témák” a környezetvédelmi médiában, avagy merre tart ma a szakmai közérdeklődés? - Szelektív hulladékgyűjtési kommunikációs szakmai nap – 2010.február.
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A kommunikáció A FORRÁS v. ADÓ, aki küldi az információt, aki pedig fogadja az a célszemély, a NYELŐ v. VEVŐ. Az üzenet  a kommunikáció tárgya ( amiről.
A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. gazdálkodási és elszámolási rendszere
MÁV-TRAKCIÓ Zrt. szerepe a vasúti piacon Budapest, május 3. Dr. Márkus Imre vezérigazgató 1.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
1 SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ MÁV-TRAKCIÓ Zrt december 6. (csütörtök), de. 10:30 óra Zsákay László György főigazgató MÁV Zrt. Gépészeti Üzletág.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Balaton régió turizmusában
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Pénzügyi-számviteli mutatók
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Meggyőzés, kommunikációs eszközök, elégedettségmérés Tóth Gyula Energia Klub PR, kommunikáció
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE Roadshow
A kommunikáció A FORRÁS v. ADÓ, aki küldi az információt, aki pedig fogadja az a célszemély, a NYELŐ v. VEVŐ. Az üzenet  a kommunikáció tárgya ( amiről.
Kérdések a második zh-hoz
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

A magyar vontatási piac helyzete és jövője Marketing kommunikációs terv MÁV-TRAKCIÓ Készítette: Borbély Eszter Gárván Kitti Huszár Dóra Magyari Nóra Völgyi Tímea

Feladat Készítsenek helyzetfelmérést (mit tudhat ma egy állampolgár a vasúti vontatásról?) a 2009-ben megjelent különböző szak-, illetve napi sajtó anyagokból a MÁV-TRAKCIÓ Zrt., illetve a magyar vontatási piac helyzete és jövője címmel. 2017.04.04.

Amiről szó lesz... Kutatómunka: sajtófigyelés és kérdőívek Hatékony kommunikáció kidolgozása Célközönség meghatározása Kommunikációs és marketing célok Az üzenet Promóciós mix Promóciós költségvetés Döntés a promóciós mixről, eredmények mérése, marketingkommunikáció irányítása 2017.04.04.

Sajtófigyelés 74 cikk szaksajtóban, informatív írások Magyar Közlekedés Mozdonyvezetők lapja Vasutas magazin 38 cikk, nem túl informatív írások Magyar Nemzet Népszabadság HVG Világgazdaság 2017.04.04.

Internetes kutatás Keresőprogramok Wikipédia, origo.hu, index.hu Honlap 2017.04.04.

ÖBB Honlap Veszteséges Adósságot halmoz fel Cégleírás Szolgáltatások Nincs publikációs rész Veszteséges Adósságot halmoz fel 1800 dolgozó elbocsátását tervezik ÖBB-ről pozitív a vélemény 2017.04.04.

Kérdőívek kiértékelése I. 2017.04.04.

Kérdőívek kiértékelése II. 2017.04.04.

A „termék” A MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zártkörűen Működő Részvénytársaság: személyszállítási és árufuvarozási célú vontatási, illetve tolatási tevékenység a mozdonyvezetői és a vontatási tevékenység szervezésében, kiszolgálásában és irányításában résztvevők foglalkoztatása 2017.04.04.

A célközönség elemzése Célközönség meghatározása: átlagpolgárok, az „utca embere” Imázselemzés: 2017.04.04.

Ismertségi-kedveltségi mátrix 2017.04.04.

Kommunikációs cél Legfőbb célok: a vállalat ismertségének növelése alapvető információk + új információk kommunikálása „Elkövetkezendő 1 év alatt a MÁV-TRAKCIÓ Zrt. ismertségét 18%-ról 50%-ra növelni. „ 2017.04.04.

Üzenet Célja Eszközeink Szlogen Szóvivő tudatosítás pozitív attitűd kialakítása Eszközeink racionális meggyőzés egyoldalú közlés Szlogen Szóvivő 2017.04.04.

Promóciós Mix Ismertség növelése Nagy publicitás Elsősorban tájékoztat A reklám A Public Relations Ismertség növelése Nagy publicitás Elsősorban tájékoztat Felhasznált eszközei: Újságok Televízió Internet Közterületi reklám Reprezentációs ajándékok Pozitív attitűd kialakítása A vállalat és tevékenységének bemutatása Felhasznált eszközei: Image-film/PR-film PR-cikk 2017.04.04.

A médiamix összeállítása I. Újság Hirdetések – HVG, METROPOL Televízió Napló című tényfeltáró riportmagazin Kupé című vasúti magazin Image –film Internet Saját honlap új design-ja Fórumok (a Web 2.0 adottságainak kihasználása) 2017.04.04.

A médiamix összeállítása II. Internetes hirdetések Youtube.com Mfor.hu -> Menedzsment Fórum Index.hu HVG Online + PR cikk Közterületi reklám Óriásplakát Szórólap Reprezentációs ajándékok Toll, öngyújtó, kártyanaptár 2017.04.04.

2017.04.04.

Költségcsomagok A teljes ismertetett médiamix 30.782.780 Ft Költséges Kevésbé költséges A teljes ismertetett médiamix 30.782.780 Ft A reprezentációs ajándékok kihagyása 5.282.780 Ft 2017.04.04.

Köszönjük megtisztelő figyelmüket! A készítők: Borbély Eszter Gárván kitti Huszár dóra Magyari nóra Völgyi tímea Hetesi J.: Vihar előtti csend (MOSZ)