Az animáció nem más, mint egymás után levetített képkocka sorozat. Ezek a képkockák kis mértékben térnek el egymástól. Ezáltal az élettelen bábok, rajzok,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Csonkolt henger szerkesztése
Advertisements

Bemutató-készítés PowerPoint.
A bemutató készítés bemutatója
Készítette: Nagy Balázs
A május 26-i előadás összefoglalója
Bemutató-készítés PowerPoint.
Multimédia.
Gyermeked kérései
Minden amit tudni akartál de soha sem merted megkérdezni
Felkészítő tanár: Lámfalusi Réka
Stephen Edwin King Állattemető. A szerzőről •1947. szeptember 21-én született a maine-i Portland városában. •Amerikai író, a jelenkor egyik legolvasottabb.
A normalizálás az adatbázis-tervezés egyik módszere
Vizuális képességek fejlődése
Video.
Informatikai alapismeretek Hardver
Adatbázis kezelés Adatbázis tervezés.
Metszetek.
Készitette:Bota Tamás Czumbel István
Készítette: Szobonya Ferenc
Készítette: Sebestyén Dávid SEDRAAI.ELTE. Az adathordozók Ha nincs hálózatban a két számítógép, amik között adatot szeretnénk átvinni Vagy a digitálisan.
Periodikus mozgások A hang.
Prezentációkészítés Microsoft PowerPoint.
Multimédiás technikák 1. kérdés Melyik diszkrét médium? a)hang b)videó c)animáció d)kép.
A bemutató készítés bemutatója
Lyonel Feininger Vitorlások.
Samsung Galaxy S a továbbfejlesztett technológiák ütőképes ötvözetét kínálja, ezáltal olyan felhasználói élményt garantál, mellyel minden elődjét felülmúlja.
Animáció.
A művészetek születése Bevezetés az irodalomtörténetbe I.
Szabó Zénó Az animáció Szabó Zénó
Az anyag belső szerkezete
Sztereogram.
Készítette: Nagyváradi Norbert
Klikkelj az egérrel a következő képért... (A saját életed értékeli)
Mai számítógép perifériák
Panoráma Ahoz,hogy „szélesvásznú” vetítést kapjak a Fájlok- Oldalbeállításnál,a szélességet 12 hüvelykre,a magasságot 6.5-re állítottam be. Lehet nem is.
A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken.
Optika Fénytan.
Képek beillesztése. A beszúrandó képnek abban a mappában kell lennie, ahol a html oldalad forráskódja található! Először mindig a képet szúrjuk be, majd.
Készítette: Szabó Zénó Az animáció Szabó Zénó
1 Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II. Eszterházy Károly Főiskola Számítástudományi tsz.
Pixel műveletek, képek Szirmay-Kalos László.
III. Pál pápa két unokaöccsével
Kézmozdulat felismerő rendszer
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
7.Az elméleti redukció 1.A mechanizmus-vitalizmus vita –Szélesebb értelemben: redukálható-e a biológia a fizikára és a kémiára, vagy beszélhetünk-e autonóm.
Pálfi Szabolcs filmes „Alapvetően animációs filmekkel akartam foglalkozni, hamar rájöttem, hogy az animáció kreatív eszköz ahhoz, hogy egyedül vagy kevés.
II. foglalkozás.
Apache Ant 2. gyakorlat Alkalmazásfejlesztés /2 Gyakorlat Zalatnai Csongor.
Informatikai alapismeretek Hardver
Gimp – animációk (1. rész)
1. A FILM ELŐTÖRTÉNETE.
Ismerkedjünk tovább a számítógéppel
„Éhes vagy? Egyél pattogatot kukoricát” A moziban lepergő képkockák közé beraktak egyet, ami vásárlásra buzdít. A tudatalatti érzékelte, és lényegesen.
Készítette: Kiscsatári Nóra
Egyenes vonalú mozgások
Figyelem irányító ábrák
VáltozatokVáltozatok. A Tudós, Művész, Orvos, Tanító, Ezermester, Edző, Építész vezeti a manók városának építési munkáit.
Fejmozgás alapú gesztusok felismerése Bertók Kornél, Fazekas Attila Debreceni Egyetem, Informatikai Kar Debreceni Képfeldolgozó Csoport KÉPAF 2013, Bakonybél.
Informatika Oktató: Bock Ádám. Prezentáció készítés PowerPoint program segítségével.
Költséghatékony gyártások avagy hogyan és hol gyártsuk le a szükséges marketingkommunikációs anyagokat ár-érték arányban a legjobb megoldást használva.
Az állatok tanításának módszertana. Az állatok tanításának algoritmusa 1.Az állat neve – Magyar tudományos név – Szinoním nevek – Latin név (érdekességnek)
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
Optikai mérések műszeres analitikusok számára
EGYSZERŰ MOZGÁSOK Motorok vezérlése.
Windows Movie Maker.
Pályázati azonosító: NTP-MŰV
Optikai mérések műszeres analitikusok számára
A digitális kép bevezetés.
Játszunk telefonon Készítette: Homlok Dávid
Előadás másolata:

Az animáció nem más, mint egymás után levetített képkocka sorozat. Ezek a képkockák kis mértékben térnek el egymástól. Ezáltal az élettelen bábok, rajzok, ábrák mintha életre kelnének.

A képen egy animáció képkockái láthatóak.

Ahhoz, hogy valósnak érezzük, illetve látjuk a mozgást, legalább 16 képkockának kell lennie egyetlen másodpercben (frame/s). A 16 alatti frame/s szaggatott és élvezhetetlen lesz, nem kelti bennünk a mozgás élethű érzését. Manapság a használt sebesség 25 vagy 30 képkocka/mp.

A két kép egyforma képkockákat tartalmaz, csak a képkocka/másodperc tulajdonságuk eltérő. 2 képkocka/ms16 képkocka/ms

A legelterjedtebb animációs képállomány a gif.

Nagyon elterjedt műfaj, legtöbbször a filmiparban találkozhatunk vele, mint például az animációs filmek. Az animációs filmeknek számos változata létezik, közvetlenül a filmre rajzolástól kezdve a homokkal rajzoláson át az élő szereplőkkel együtt játszó rajzfigurákig. A mozifilmekben is egyre több alkalommal találkozhatunk animációval.

Köszönöm a figyelmet!