A KÖZPONT MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA
Szabvány Ismétlődő műszaki, gazdasági és más feladatok optimális megoldásának MINTÁJA
Szabvány a természetben
Műszaki szabvány
Szabvány a művészetben
Minőségirányítási szabványok MSZ EN ISO 9000:2005 MIR Alapok és szótár MSZ EN ISO 9001:2009 MIR Követelmények MSZ EN ISO 9004:2010 MIR A szervezet tartós sikerének irányítása
Alapelvek Partnerközpontúság Folyamatközpontúság Vezetés Munkatársak bevonása Rendszerszemlélet Folyamatos fejlesztés Döntés tények alapján Kölcsönös előnyök
Rendszer Minőségbiztosítási rendszer A vezetőség felelősségi köre Gazdálkodás az erőforrásokkal Szolgáltatásnyújtás Mérés, elemzés és fejlesztés Minőségpolitika és minőségcélok Minőségirányítási kézikönyv Dokumentált eljárások Szabályzatok Feljegyzések
Bevezetés és működés A minőségpolitika áttekintése Minőségcélok kitűzése A munkatársak képzése A folyamatok ellenőrzése A dokumentáció korrekciója Belső audit Vezetőségi átvizsgálás
Logo
További feladatok A rendszer fenntartása A rendszer fejlesztése Felügyeleti auditok
Köszönöm a figyelmet!