AZ ÜGYFÉLKAPU ÉS AZ ÜGYFÉLKAPU REGISZTRÁCIÓ FOLYAMATA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Urbán Ferenc Ábel: A KIR megújítási lehetőségei
Advertisements

Meglévő előfizetés meghosszabbítása a Vodafone Online Shopban
Az elektronikus felvételi (e-felvételi) folyamata
Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK
EGov Tanácsadó Kft Budapest, Belgrád rkp Budapesti Ügyvédi Kamara e-Ügykezelő rendszer
Kormányzati Portál Iránytű a közérdekű információkhoz
Elektronikus Ügyfélkapu – kapcsolat az ügyfél és a közigazgatás között
Elektronikus ügyintézés
E-ügyintézés.
LEADER pályázat beadásának menete Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alap: a vidéki területekbe beruházó Európa.
AZ EMCS KKK2 KAPCSOLAT BEMUTATÁSA Február 22.
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
A 43/2013. (XII. 29.) MNB rendelet, a pénz- és hitelpiaci szervezetek által a Magyar Nemzeti Bank felügyeleti feladatai ellátása érdekében teljesítendő.
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
E-közigazgatás: lehetőségek és kockázatok
Magyarország sokáig lemaradt az elektronikus közigazgatás alkalmazásában, de ma már minden hatósági eljárást el lehet intézni az interneten. A hatóság.
Új szabályok, új fogalmak az elektronikus ügyintézésben dr
E-közigazgatás.
Az Ügyfélkapu TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása.
Hogyan működik az ügyfélkapu?
2007. március 28.Verseghy Ferenc Könyvtár1 E-polgár e-ügyei Mire jó az Ügyfélkapu?
Elektronikus kérelem benyújtás
AZ EMCS KKK-WEB ALKALMAZÁS LEHETŐSÉGEINEK BEMUTATÁSA Június 04.
Fodrász osztály. Vállalkozási ismeretek 3. tétel
EGYEKÉRT EGYESÜLET FÓRUMA
Integrált Kormányzati Ügyfélszolgálat működésének éves tapasztalatai,
A Ket. tervezett módosítása
A Veszprém megyei Kormányhivatal működésének tapasztalatai
A Virtuális Munkaerőpiac Portál bemutatása
Veszprém Megyei Államigazgatási Kollégium Ügyviteli-, informatikai és szervezetfejlesztési munkacsoport évi tevékenységének bemutatása Beitl.
Kormányzati portál, ügyfélkapu és az e-közszolgáltatások
HATÓSÁGI FOLYAMATOK A FIR INTÉZMÉNYTÖRZSÉBEN KÉPZÉSEK NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELE EKOP-1.A.1-08/C
Elektronikus adóbevallás
Előadó: Kocsik Zsuzsanna
Ügyintézés a XXI. azaz e-intézve!
A JÜB fogalma és funkciói
Tájékoztató az e-kifizetésről Molnár Balázs, projektmenedzser Völgy Vidék Közösség LEADER HACS Vál,
Önkormányzati WAP-os megoldások Fejre állított ügymenetek Tózsa István – Budai Balázs Benjámin Budapesti Corvinus Egyetem Közigazgatástudományi Kar Közigazgatás-Szervezési.
Az igénybevevői nyilvántartás
LEADER – 2013 pályázáshoz szükséges feltételek megteremtése Mezőföld Helyi Közösség Egyesület – LEADER HACS.
Kormányzati Portál Iránytű a közérdekű információkhoz
Védjegybejelentés elektronikus úton László Áron Márk.
Az elektronikus felvételi (e-felvételi) folyamata
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Kérelem elektronikus benyújtása a Szolgáltatói Nyilvántartásba
Web-alapú humán lekérdező rendszer
Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban
JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK A TOVÁBBKÉPZÉS TERÜLETÉN
Elektronikus jelentéstovábbító portál vagyonkezelő szervezet számára Ügyfélkapu használatával.
Készítette: Derecskei Nikolett
Közigazgatási Gyakornoki Program Készítette: Szekeres László humán kontroller Személyzetpolitikai, Továbbképzési és Kontrolling Főosztály szeptember.
Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK BM információs nap
ELEKTRONIKUS ADATFELDOLGOZÁS, ADMINISZTRÁCIÓ Az MLSZ ügyviteli rendszerének bemutatása, a regisztráció folyamata.
Web alapú humán lekérdező rendszer
Változások az építőiparban – 2013 Tájékoztató az építésüggyel kapcsolatos jogszabályok január 1-e óta hatályos kivitelezőket érintő rendelkezéseiről.
A szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi szolgáltatók, intézmények országos nyilvántartása publikus felületének bemutatása Balatonboglár, 2010.március.
Iskolai nevezési és monitoring rendszer
Általános tájékoztatás az építőipari regisztrációról Az építőipari kivitelező vállalkozások regisztrációjának gyakorlati tudnivalói Győr, december.
E-ügyintézés az adózásban 2006.
Szövegszerkesztési alapfogalmak
Elektronikus ügyintézés
Az Országos Környezetvédelmi Információs Rendszer fejlesztése – változások az adatszolgáltatás területén Kertész-Káldosi Zsuzsanna Hulladékgazdálkodási.
Segédlet a Főpolgármesteri Hivatal
EU Tájékoztató Szolgálat
A szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi szolgáltatók, intézmények országos nyilvántartása publikus felületének bemutatása Balatonboglár, 2010.március.
Web alapú humán lekérdező rendszer
Előadás másolata:

AZ ÜGYFÉLKAPU ÉS AZ ÜGYFÉLKAPU REGISZTRÁCIÓ FOLYAMATA 2017. április 4. AZ ÜGYFÉLKAPU ÉS AZ ÜGYFÉLKAPU REGISZTRÁCIÓ FOLYAMATA GYAKORLATI KÉRDÉSEK Összeállították: Csurgai Katalin, Nagy Orsolya, Zsurka Zsanett, Tarpai Zoltán E-közszolgáltatások Főosztálya

Az Ügyfélkapu regisztrációs folyamat gyakorlati bemutatása 2017. április 4. Tartalom rész Az Ügyfélkapu regisztrációs folyamat gyakorlati bemutatása Az alkalmazás általános ismertetése, a program indítása A képernyő általános bemutatása Funkció képernyők, ügyfélkapu regisztrációja Keresés az ügyfélkapu rendszerben Új regisztráció Regisztrációs nyugta nyomtatása

A Kormányzati Portál ügyfélkapu felületének ismertetése Tartalom II. rész A Kormányzati Portál ügyfélkapu felületének ismertetése 1. A felület ismertetése 2. Belépés az ügyfélkapun 3. Az ügyfélkapu funkciói Értesítési tárhely Dokumentum feltöltés Saját adatok

Back office tevékenység, Help Desk Tartalom III. rész Back office tevékenység, Help Desk Regisztrációs nyugták kezelése Jogosultságok kezelése Help Desk – ügyintézők részére Help Desk – ügyfelek részére

IV. rész Szituációs gyakorlatok Tartalom IV. rész Szituációs gyakorlatok

Az Ügyfélkapu regisztrációs folyamat gyakorlati bemutatása I. rész Az Ügyfélkapu regisztrációs folyamat gyakorlati bemutatása

Az alkalmazás általános ismertetése, a program indítása

A képernyő általános bemutatása

Funkció képernyők, ügyfélkapu regisztrációja

Funkció képernyők, ügyfélkapu regisztrációja II.

Keresés az ügyfélkapu rendszerben

Új regisztráció

Új regisztráció II.

Új regisztráció III.

Regisztrációs nyugta nyomtatása

Regisztrációs nyugta minta

Jelszóváltoztatás

I. rész I. RÉSZ VÉGE SZÜNET

A Kormányzati Portál ügyfélkapu felületének ismertetése II. rész A Kormányzati Portál ügyfélkapu felületének ismertetése

magyarorszag.hu felülete

magyarorszag.hu felülete II.

magyarorszag.hu felülete III.

Ügyfélkapu felhasználói felülete

Dokumentumfeltöltés

Saját adatok

Regisztrációs adatok módosítása Személyadatok frissítése

Jelszóváltás Ügyfélkapu megszűntetése

Elektronikusan intézhető ügyek

Elektronikusan intézhető ügyek II.

II. rész II. RÉSZ VÉGE SZÜNET

Back office tevékenység, Help Desk III. rész Back office tevékenység, Help Desk

Back office tevékenységek Regisztrációs nyugták kezelése  Az ügyintéző az ügyfélkapu regisztrációkat követően a kinyomtatott regisztrációs nyugtákat a helyben szokásos módon irattározza és tárolja

Back office tevékenység II. 2017. április 4. Back office tevékenység II. Felhasználói jogosultságok kezelése A rendszer használatához az ügyintézők a KEK KH Operatív Szolgáltatási Főosztályától igényelhetnek jogosultságot, valamint elfelejtett jelszó esetén kérhetik annak visszaállítását Az alábbi esetekben szükséges a jogosultság igénylő lapot kitöltve megküldeni a KEK KH részére: felhasználói jogosultság igénylés; névváltozás; elfelejtett jelszó esetén, a jelszó visszaállítása; a felhasználói jogosultság törlése, visszavonása.

Help Desk ügyintézők részére Az ügyintézési folyamatokkal, az alkalmazás működésével, az egykapus kapcsolódási pont KEK KH E-Közszolgáltatások Ügyfélközpontja +36 1 273 – 4800 ugyfelkozpont@mail.ahiv.hu www.nyilvantarto.hu; ww.ugyfelkozpont.hu

Help Desk ügyfelek részére 24 órás segítségnyújtás az ügyfelek részére Ügyfélvonal (helyi tarifával hívható kékszám) Külföldről: +36 1 452-3622 189@ugyfelvonal.hu 189

Az Ügyfélvonal feladata Az állampolgárok, vállalkozások és egyéb szervezetek egy központi telefonszámon keresztül történő bejelentkezésére, többcsatornás (szóban, e-mailben) tájékoztatás nyújtása közigazgatási ügyekben. A konkrét közigazgatási szervhez kapcsolódó probléma megfogalmazása esetén (amennyiben az Ügyfélvonal nem tud kimerítő tájékoztatást nyújtani, vagy konkrét közigazgatási ügyintézésről van szó) az ügyfélnek az illetékes szakhatóság kompetens munkatársához történő irányítása. A tájékoztatás nem jelenti konkrét közigazgatási ügy megoldását, jogszabály értelmezését, jogi segítségnyújtást.

III. rész III. RÉSZ VÉGE SZÜNET

IV. RÉSZ Szituációs gyakorlatok

1. szituáció Az Ügyfélszolgálaton megjelenik Tóth-Lukács Balázs és Tóth-Lukács Erzsébet és előadják, hogy az elmúlt hét folyamán házasságot kötöttek, melynek során felvették egymás családi nevét, ezért szeretnék lecserélni okmányaikat (SZIG, útlevél, VEN). Elmondják, hogy mindketten rendelkeznek Ügyfélkapuval. Mit tesz az ügyintéző?

2. szituáció Az Ügyfélszolgálaton megjelenik X. Y. amerikai állampolgár és előadja, hogy ügyfélkaput szeretne regisztrálni külföldi (amerikai) vezetői engedélyével. Mit tesz az ügyintéző?

3. szituáció X. Városban működő Ügyfélszolgálaton megjelent N. G. ügyfél és előadta, hogy kiskorú, 16 éves gyermeke jelenleg külföldön tartózkodik, ezért ügyvéd által ellenjegyzett meghatalmazással szeretne ügyfélkaput nyitni a részére, és ezt követően erkölcsi bizonyítványt igényelni elektronikus úton? Mit tehet az ügyintéző?

4. szituáció N. N ügyfél 10 nappal ezelőtt regisztrált ügyfélkaput, az aktiváló kód azonban nem érkezett a címére, ezért nem aktiválta regisztrációját. Mit tesz az ügyintéző?

IV. rész IV. RÉSZ VÉGE

2017. április 4. Kérdések

2017. április 4. Köszönöm a figyelmet!