1 Dánszentmiklós
2
3 Útikalauz Tartalom - Menü Súgó - Útikalauz Előző dia Következő dia Első dia Utolsó dia Előzőleg megtekintett dia
4 Tartalom - Menü Kikért és miért vagyunk?Kikért és miért vagyunk? Hogyan tesszük a dolgunkat?Hogyan tesszük a dolgunkat? Milyennek látszunk kívülről?Milyennek látszunk kívülről? … és belülről?… és belülről? Felismerhetőek vagyunk?Felismerhetőek vagyunk? Honnan szerezhetnek információt rólunk jelenlegi és leendő partnereink?Honnan szerezhetnek információt rólunk jelenlegi és leendő partnereink Összkép
5 Kikért és miért vagyunk? 8 évfolyammal működő nappali tagozatos általános iskola, iskola, napközi otthonnal Alapfokú művészetoktatás művészetoktatás 12 évfolyammal Gyógypedagógiai oktatás, nevelés Tevékenységünk
6 Kikért és miért vagyunk? TankötelesTanköteles korú általános iskolai tanulók ÁltalánosÁltalános és középiskolás művészti iskolás növendékek SajátosSajátos nevelési igényű és tanulási, magatartási, beilleszkedési zavarral küzdő gyermekek Pedagógiai Pedagógiai program Célközönségünk
7 Hogyan tesszük a dolgunkat? Küldetésnyilatkozatunk Mottó: „Mindenki annyit ér, ahogy Betölti hivatását.” (Arany János) Szervezeti kultúra és filozófia
8 AlkalmazkodunkAlkalmazkodunk apartnerek igényeihez VállajukVállajuk az EU-konform oktatást; oktatást; szilárd alapműveltség, alapműveltség, biztos alapkészségek alapkészségek nyújtását FontosnakFontosnak tartjuk a tehetséges tanulók képességeinek kibontakoztatását FelelősségetFelelősséget érzünk a sajátos nevelési igényű és hátrányos helyzetű tanulók tanulók esélyegynlőségének megteremtéséért Minőségirányítási Minőségirányítási program Szervezeti kultúra és filozófia
9 Az intézmény dolgozóinak különleges esetekben való viselkedésére vonatkozó írott szabályok nincsenek. E Egyéb tekintetben mindenkinek tartania kell magát az intézményi Házirendben, Szervezeti és működési szabályzatban és a Minőségirányítási programban foglaltakhoz. Szervezeti magatartás
10 Milyennek látszunk kívülről? Elegáns cégtábla Az EU és Magyarország zászlaja a bejáratnál Külső megjelenés
11 Az intézmény udvara parkosított Külső megjelenés Az udvari játékok biztonságosak, az előírásoknak megfelelőek
12 Külső megjelenés Az 1950-es ‘60-as években épített épületeinket folyamatosan felújítjuk, modernizáljuk Új tetők Térkőburkolat Megújított főbejárat
13 Külső megjelenés A intézmény udvara játszó-, pihenő- és emlékhely is egyben
14 Milyennek látszunk belülről? Belső megjelenés Az intézménybe érkezőket az iskolaügyeletes tanuló fogadja
15 Belépéskor a névadóra emlékezünk Az osztálytermeket saját készítésű eligazító táblák, az irodákat a hagyományos feliratok jelzik Belső megjelenés
16 Belső megjelenés Fények, színek, textíliák
17 Felismerhetők vagyunk? Akusztikus jelek Az egyetlen akusztikus jelünk a csengetés, melyet csengetőóra vezérel.
18 Vizuális jelek, logo, színek, formák, szlogen Fentiek egyikével sem rendelkezik intézményünk, intézményünk, a logo tervezése folyamatban van.
19 Honnan szerezhetnek információt rólunk jelenlegi és leendő partnereink? Nyomtatott anyagok Saját tervezésű oklevelek Fejléces levélpapír Iskolaújság
20 Nyomtatott anyagok Tanulói rajzokkal illusztrált meghívók, üdvözlőlapok
21 Elektronikus anyagok: spotok, WEB, CD, prezentációk Fentiek egyikével sem rendelkezünk, a WEB-oldal tervezése folyamatban van. Információ található intézményünkről a település honlapján:
22 ÖSSZKÉP
23 Kialakítandók: Akusztikus jelek Vizuális jelek Elektronikus anyagok Logo Szlogen
24 Nagygyörgyné Misi Erika Tanügyigazgatás I.2. Budapest, Okker Mobil: december