1 Dánszentmiklós. 2 3 Útikalauz Tartalom - Menü Súgó - Útikalauz Előző dia Következő dia Első dia Utolsó dia Előzőleg megtekintett dia.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Esélyt az esélyteleneknek
Advertisements

Esélyteremtés lehetőségei a közoktatásban Mayer József Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Salgótarján, május 27.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Korai fejlesztés a bölcsődénkben
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
Eszköszkölcsönzési szolgáltatások bemutatása
Palánczné Németh Zsuzsanna igazgató Újbudai Speciális Szakiskola
Önkéntesség Miért is jó a Nyíregyházi Főiskola diákjaként önkéntes munkát vállalni és miért különösen jó ez egy Tanodában? Készítette: Hajdu Zsolt és Dudás.
Cím: 5008 Szolnok, Gorkij út 47. Telefon/fax: Web: Igazgató: Dr. Kállai Mária.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
ÓVODÁK MŰKÖDÉSE 2013.
Beruházás a 21. századi oktatásba február 12.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
1 Bemutatkozik a Nemzeti Tankönyvkiadó 2 Köszöntés Köszöntés Az NTK több, mint kiadó: „…oktatási szolgáltatások széles választékát kínálja ügyfeleinek,
Szociális tanulás formái
Az Oktatási Minisztérium bemutatkozása december.
Az Axon Lízing és Pénzügyi Zrt. arculatának elemzése
1. Pesti Barnabás Élelmiszeripari Szakképző Iskola és Gimnázium
¶r elmélete és gyakorlata. 1. A TANTÁRGY CÉLKITŰZÉSEI A tantárgy általános célja A kurzus végeztével képesek lesznek a PR feladatok elvégzésére és koordinálására.
Paul Testud Kft. Imázs-elemzés.
Mindennap egy ablakot kinyitni és a kellemes meglepetést élvezni.
Megváltozott feladatok a középiskolai kollégiumi nevelésben Egy svédországi tanulmányút tapasztalatai fényében.
A kerettantervek fejlesztése
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
Az esélyegyenlőséget szolgáló törekvések a törvényalkotásban, különös tekintettel az SNI témakörére.
GYÓGYPEDAGÓGUS ÉLETPÁLYA Ammerné Nagymihály Emília
1 Közoktatás fejlesztési elképzeléseinek háttere 2007.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A sajátos nevelési igényű tanulókkal kapcsolatos változások Dömötör Monika, gyógypedagógiai tanár szeptember 8.
Pályaorientációs program SNI tanulók számára Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pécs.
MÁS-KÉPp 60 Esély a tanulásra – csatlakozás a jövőhöz Hatvanban Hatvan Város Önkormányzata Hatvan Városi Művelődési Központ és Könyvtár Grassalkovich Oktatási.
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
Tájékoztató a 2009/2010. tanévi beiskolázásról. Írásbeli felvételi vizsgákról A 9. évfolyamra történő beiskolázás esetében a felvételi kérelmekről: Vagy.
Szigeti Tóth János © Magyar Népfőiskolai Társaság 2009.
Középfokú iskolai felvételi eljárás lebonyolításának ütemezése a 2009/2010-es tanévben Papp Brigitta.
Tájékoztató a 2011/2012-es tanév legfontosabb feladatairól
A fejlesztőpedagógus szerepe a Családok Átmeneti Otthonában
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2008-ban Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
1 Mégis, kinek az érdeke? Szakvélemények, tantárgyi felmentések a nevelési tanácsadó, a szakértői bizottság és az iskolák szemszögéből Fehérvári Katalin.
Városközponti Főigazgatóság Kossuth Lajos Általános Iskola Tájékoztató az „Önkéntes segítő gyakorlat” tárgyhoz augusztus 23.
Integráló iskolák a közoktatásban
KLNOMH Vásárhelyi Pál Általános Iskola OM azonosító: P ÁLYAVÁLASZTÁS- I SKOLAVÁLASZTÁS Továbbtanulási tájékoztató
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
Felvételi Központi írásbeli Jelentkezni ig lehet. Bárhol meg lehet írni, de az értékelő lap másolatát a jelentkezési laphoz csatolni.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
Légrádi László (NHL4JL), Informatikus – könyvtáros szak, Második évfolyam A Public Relations elmélete és gyakorlata Beküldendő feladat: Egy arculatértékelési.
Az ALTANA Pharma AG arculatértékelési tervezete
Telefon:72/
A PEDAGÓGUS KÖTELESSÉGEI ÉS JOGAI
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
A többcélú kistérségi társulás finanszírozási gyakorlata Debrecen, Megyeháza-Árpád terem.
Dalton-tervvel a tehetségekért Kisalföldi Tehetségsegítő Tanács „Fókuszban a tehetségek”
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
VÁLTOZÁSOK címszavakban.
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

1 Dánszentmiklós

2

3 Útikalauz Tartalom - Menü Súgó - Útikalauz Előző dia Következő dia Első dia Utolsó dia Előzőleg megtekintett dia

4 Tartalom - Menü Kikért és miért vagyunk?Kikért és miért vagyunk? Hogyan tesszük a dolgunkat?Hogyan tesszük a dolgunkat? Milyennek látszunk kívülről?Milyennek látszunk kívülről? … és belülről?… és belülről? Felismerhetőek vagyunk?Felismerhetőek vagyunk? Honnan szerezhetnek információt rólunk jelenlegi és leendő partnereink?Honnan szerezhetnek információt rólunk jelenlegi és leendő partnereink Összkép

5 Kikért és miért vagyunk? 8 évfolyammal működő nappali tagozatos általános iskola, iskola, napközi otthonnal Alapfokú művészetoktatás művészetoktatás 12 évfolyammal Gyógypedagógiai oktatás, nevelés Tevékenységünk

6 Kikért és miért vagyunk? TankötelesTanköteles korú általános iskolai tanulók ÁltalánosÁltalános és középiskolás művészti iskolás növendékek SajátosSajátos nevelési igényű és tanulási, magatartási, beilleszkedési zavarral küzdő gyermekek  Pedagógiai  Pedagógiai program Célközönségünk

7 Hogyan tesszük a dolgunkat? Küldetésnyilatkozatunk Mottó: „Mindenki annyit ér, ahogy Betölti hivatását.” (Arany János) Szervezeti kultúra és filozófia

8 AlkalmazkodunkAlkalmazkodunk apartnerek igényeihez VállajukVállajuk az EU-konform oktatást; oktatást; szilárd alapműveltség, alapműveltség, biztos alapkészségek alapkészségek nyújtását FontosnakFontosnak tartjuk a tehetséges tanulók képességeinek kibontakoztatását FelelősségetFelelősséget érzünk a sajátos nevelési igényű és hátrányos helyzetű tanulók tanulók esélyegynlőségének megteremtéséért  Minőségirányítási  Minőségirányítási program Szervezeti kultúra és filozófia

9 Az intézmény dolgozóinak különleges esetekben való viselkedésére vonatkozó írott szabályok nincsenek. E Egyéb tekintetben mindenkinek tartania kell magát az intézményi Házirendben, Szervezeti és működési szabályzatban és a Minőségirányítási programban foglaltakhoz. Szervezeti magatartás

10 Milyennek látszunk kívülről? Elegáns cégtábla Az EU és Magyarország zászlaja a bejáratnál Külső megjelenés

11 Az intézmény udvara parkosított Külső megjelenés Az udvari játékok biztonságosak, az előírásoknak megfelelőek

12 Külső megjelenés Az 1950-es ‘60-as években épített épületeinket folyamatosan felújítjuk, modernizáljuk Új tetők Térkőburkolat Megújított főbejárat

13 Külső megjelenés A intézmény udvara játszó-, pihenő- és emlékhely is egyben

14 Milyennek látszunk belülről? Belső megjelenés Az intézménybe érkezőket az iskolaügyeletes tanuló fogadja

15 Belépéskor a névadóra emlékezünk Az osztálytermeket saját készítésű eligazító táblák, az irodákat a hagyományos feliratok jelzik Belső megjelenés

16 Belső megjelenés Fények, színek, textíliák

17 Felismerhetők vagyunk? Akusztikus jelek Az egyetlen akusztikus jelünk a csengetés, melyet csengetőóra vezérel.

18 Vizuális jelek, logo, színek, formák, szlogen Fentiek egyikével sem rendelkezik intézményünk, intézményünk, a logo tervezése folyamatban van.

19 Honnan szerezhetnek információt rólunk jelenlegi és leendő partnereink? Nyomtatott anyagok Saját tervezésű oklevelek Fejléces levélpapír Iskolaújság

20 Nyomtatott anyagok Tanulói rajzokkal illusztrált meghívók, üdvözlőlapok

21 Elektronikus anyagok: spotok, WEB, CD, prezentációk Fentiek egyikével sem rendelkezünk, a WEB-oldal tervezése folyamatban van. Információ található intézményünkről a település honlapján:

22 ÖSSZKÉP

23 Kialakítandók: Akusztikus jelek Vizuális jelek Elektronikus anyagok Logo Szlogen

24 Nagygyörgyné Misi Erika Tanügyigazgatás I.2. Budapest, Okker Mobil: december