Beküldendő feladat MÉDIAISMERET I.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Halmosné Dancsecs Katalin Informatikus-könyvtáros szak Távoktatás Médiaismeret beküldendő házi feladat Inzert kép Az ötlet rövid leírása: Egy közismert.
Advertisements

Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Divat a történelemben Készítette: Péterné Szolnoki Ildikó
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Az olvasástanítás módszere:
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia) 2. konferencia.
A nevelési-oktatási programmal elérni kívánt fejlesztési célok • A felnövekvő nemzedék egészséges életmódra nevelése, • a szabadidő természetben történő.
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
A holokauszt tanítása iskolámban
Multimédiafejlesztés feladat (1.) Név: Juhász Miklósné Szak: Informatikus-könyvtáros szak Évf.: III. évfolyam I. félév Tagozat: Távoktatás Telefon,
1. Multimédiafejlesztés feladat (1) Név : Egri Zoltán Szak: Informatikus könyvtáros Évf.: 3. évfolyam Tagozat: távoktatás 34.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Multimédiafejlesztés Informatikus könyvtáros
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
Multimédiás technikák 1. kérdés Melyik diszkrét médium? a)hang b)videó c)animáció d)kép.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Expressz Programiroda.
Statisztika Érettségi feladatok
Készítette: Dorogi Mária Szak: Informatikus könyvtáros
Készítette: Riczu Józsefné
MÉDIAISMERET I. INZERTKÉP SZINOPSZISA Beküldendő feladat 2. Készítette: Nemes Marianna Informatikus Könyvtáros Szak Távoktatás tagozat II. évfolyam II.
„Barangolás a barokk korban” című multimédia értékelése
Egyszerű függvények az Excelben
Informatikus könyvtáros
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Interaktív multimédiás CD elemzése
1. Multimédiafejlesztés feladat (1)
Írásvetítő transzparens Készítette: Huszár Anita informatikus könyvtáros szak II. évfolyam, távoktatási tagozat Alsózsolca, 2005.
Készítette: Verle Ágnes SHQWPT  1982, Sony és Philips  A cél: nagy tárképességű, tartós információhordozó  ne csak szöveget: zene, kép, videó.
A virtuális technológia alapjai Dr. Horv á th L á szl ó Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
Az Óbudai Egyetem Könyvtárának bemutatója lib.uni-obuda.hu 2011.szeptember.
e-Learning a tanárképzésben
Az e-portfólió használati köre
Közösség és innováció Salgótarján, január 29. az Ongai Kulturális Egyesület szemszögéből Készítette: Takács László.
Konzultációs nap – Minőségfejlesztési Iroda szeptember 18. Fekete Krisztina Fókuszban a formahibák.
A kerettantervek fejlesztése
A koreai sámánszertartás tárgyi világa
A magyar kortárs gyermekirodalom elterjedése az iskolában
A SZAKDOLGOZAT CÍME (ARIAL 32 pt)
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
Drogokról Saját modul megvalósítás es tanév Készítette : Szegedi Károlyné.
GYŐR A TÖRTÉNELEMBEN – A TÖRTÉNELEM GYŐRBEN Kísérleti tanterv a Xántus János Múzeum és a Kazinczy Ferenc Gimnázium együttműködésével az 5. évfolyam számára.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
A feladat : Építsünk AVL-fát a következő adatokból:100,170,74,81,136,185,150,122,52,190,144 (Az AVL-fa olyan bináris keresőfa, amelynek minden csúcsára.
Kurzus adatlap Transzparens, a legfontosabb információkat tartalmazó saját kurzus adatlap Minden kurzusnak külön adatlapja van Minden oktató a saját admin.
Az NVU webszerkesztő program
Skype motívációs szerepe
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
Magyar - Irodalom Mítoszok és Biblia
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Tantárgy: Magyar nyelv és irodalom Cél: Micó című olvasmány feldolgozása Iskola: Munkácsy Mihály Áltanos Iskola 2. osztály Készítette: Vilmanné.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába Egyházközség neve: Hittanoktatást végzi:
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Életkor/iskolatípus/előképzettség…
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Kassák Lajos Nézzük együtt….
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
3. osztályban.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Előadás másolata:

Beküldendő feladat MÉDIAISMERET I. Készítette: Szabó Terézia Informatikus könyvtáros II. évfolyam, távokt.

Írásvetítő transzparens

Szinopszis A téma címe: Magyar kastélyok 1. Az ötlet rövid leírása: A tanterv egyik célkitűzése, hogy a minden tanuló ismerje meg népünk kulturális örökségének jellemző sajátosságait, nemzeti kultúránk nagy múltú értékeit. Ebben a témában készítettem segédletet. 2. A produkció célja: A barokk műveltség megismertetése a tanulókkal hazánk területén 3. A célközönség megnevezése: általános iskola, 6. osztály

-2- 4. A kivitelezés megjelenítése: írásvetítő (vagy projektor) 5. A struktúra leírása: Cím 44 pt., alcím 28 pt., bal oldalt 7,2 x 9,8 cm-es grafikus ábra, jobb oldalon számozott felsorolás -20 pt. 6. A kivitelezés módja: Mivel más eszköz nem állt rendelkezésre, ezért PowerPointban készítettem el az írásvetítő transzparens tervezetét. 7. Forrásanyag TÁJOLÓ interaktív multimédia CD-ROM / Kastélyaink madártávlatból II.

-3- 8. Más meglévő anyagok Történelem 5-8. évfolyam – Tanterv 9. Irodalom Andrea Palladio: Négy könyv az építészetről Képzőművészeti Alap Kiadóvállalata Budapest, 1982. 2005.05.19. Szabó Terézia

Diasorozat a tananyag feldolgozásához

Magyar kastélyok A Rudnyánszky - kastély A kastély tulajdonságai: 1720 és 1731 között épült 1743-1766 között főúri rezidenciává alakíttatták át 1904-ben tűzvész, majd a II. világháború áldozatává vált Ma teljes pompájában látható

Szinopszis A téma címe: A tömegkommunikáció hatása életmódunkra 1. Az ötlet rövid leírása: A tanterv egyik célkitűzése megismertetni a gyermekeket a tömegkommunikáció hatásaival (mozi, videó, TV, reklám, virtuális valóság), a szabadidő hasznosabb eltöltésével, az családra, egymásra való odafigyelésre. 2. A produkció célja: Felhívni a figyelmet a tömegkommunikáció káros hatásaira (pl.: TV-függőség) 3. A célközönség megnevezése: általános iskola, 7. osztály

-2- 4. A kivitelezés megjelenítése: írásvetítő vagy projektor 5. A struktúra leírása: A képek a teljes felületet betöltik. 6. A kivitelezés módja: A képeket PowerPointban készítettem el. 7. Forrásanyag Osztályfőnöki órák 5-8. évfolyam – Tanterv 2005.05.19. Szabó Terézia