Belépés Tisza Sz á ll ó é s Gy ó gyf ü rdő. Tartalom Helyzetelemzés ÉrdekgazdákA cél A célcsoport Az üzenet Csatornák, eszközök Kulcskérdések és válaszok.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TISZTA FEJJEL A Magyar Rendőrség információs kampánya.
Advertisements

Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
FIATALOK AKTIVITÁSA KÖZÖSSÉGFORMÁLÓ TEVÉKENYSÉGEKBEN
Thermos Új típusú kedvezmények az üdülésben.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
1 ‘Bakonyalja-Kisalföld kapuja’ Vidékfejlesztési Egyesület évi ÚMVP monitoring adatszolgáltatási kötelezettség Kisbér,
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
HAJDÚSZOBOSZLÓ ⁄ Hajdúszoboszló Közép-Európában, Magyarország keleti részén található. Európa híres pusztája, a Hortobágy és a mozgalmas nagyváros, Debrecen.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
INTERNET BANK A FEJLŐDÉS ÚTJÁN Juhász Róbert Elektronikus Banki Igazgatóság.
A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Területfejlesztési Koncepció és a Területfejlesztési Stratégiai Program megújítása Szolnok, február 2. Jász-Nagykun-Szolnok.
Klaszterizáció A klaszter fogalma:
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
A TELEPÜLÉSFEJLESZTÉS ÉS A VÁLTOZÓ KÖZIGAZGATÁS A TELEPÜLÉS, A JÁRÁS, A MEGYE ÉS A RÉGIÓ ÁTALAKULÓ SZEREPE II.PLAN-NET.HU TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONFERENCIA.
DPR kommunikáció alapelvei
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
Reklám.
Gyógy-és wellness turizmus a Dél-dunántúli régióban
TDM Szakmai Nap november 21.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Piller Rudolf SzélerőVép Kht.
Tisztelt Bíráló Bizottság!. Mi, a fiatal generáció nagy a csábítást érezünk arra, hogy a jövőt kutatva jóslatokba bocsátkozzunk, hogyan alakul az emberiség.
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
A SZAKMAI VIZSGA A diaképek az NSZFI munkatársai által készítet tájékoztató anyagok felhasználásával készültek. Budapest, december 8.
A GYÓGYTURIZMUS HELYZETE MAGYARORSZÁGON, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI (THE POSITION OF MEDICAL TOURISM IN HUNGARY AND ITS DEVELOPMENT OPPORTUNITIES) Készítette:
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Rekreáció és turizmus a Duna mentén
Egészségturizmus fogalma
A szociális segély indokoltsági célzása – önkormányzati esettanulmányok tapasztalatai (vázlat) Bódis Lajos – Nagy Gyula.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A területi szervek fő feladatai a nukleárisbaleset - elhárítás területén Jogszabályi háttér § §248/1997. (XII. 20.) Korm. rendelet az Országos Nukleárisbaleset-elhárítási.
Veresegyház Veresegyház fő fejlesztési irányai és céljai meghatározására, alapos információgyűjtést, és széleskörű tájékozódást követően került sor. Az.
Távmunka a területfejlesztésben
Tartalékkeret és Pótmunka engedélyezése, finanszírozása
A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.
Merre, hogyan tovább budapesti egészségügyi ellátás?
Kerekasztalok tervezésének munkafolyamata Mikor lehet rá szükség? Mikor lehet rá szükség? 1. Ha egy adott település vagy klienscsoport szolgáltatásai forráshiányosak.
Civilek a területfejlesztésben Dr.G.Fekete Éva MTA RKK, Miskolc.
ÉSZAK-ALFÖLDI TURISZTIKAI RÉGIÓ TDM RENDSZER
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
TÁMOP /1/B Gyermekek és fiatalok integrációs programjai Csomópont - Ifjúsági Információs Pont kialakítás Álláskereső klub.
KÖZHASZNÚ SZERVEZETEK. irányadó jogszabályok: az egyesületi jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról.
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
Hőmérséklet változás A hőmérséklet az anyagok egyik fizikai jellemzője, állapothatározó. Változása szorosan összefügg az anyag más makroszkopikus tulajdonságainak.
„K+F+I befektetési portfólió kialakítása Hajdú-Bihar megyében weboldal segítségével” című projekt bemutatása Kiss Gábor ügyvezető igazgató.
Az Országos egészségturizmus fejlesztési stratégia gyakorlati alkalmazása Mosonmagyaróvár példáján bemutatva Printz-Markó Erzsébet NYME-AK, Turizmus Intézet,
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
1 Pest megyei Kastélyszállók szerző, dátum…. 2 Hazánk kastélyszállói, kúriái modern kor kényelmének és a régmúlt idők hangulatának ideális ötvözetét nyújtják.
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK BM információs nap
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
B a r á t s á g g a l a k ö z ö s s é g é r t! Rotary Akadémia A Rotary klubok szervezeti kérdései, klubélet Összeállította: Dervarics Attila.
Koncepció a demenciával élő idősek gondozásáról Demens betegek ellátásának kihívásai az egészségügyi és szociális ellátórendszerben szakmai tanácskozás,
Budapest, március 24. A húsvéti ünnepi időszak rendőri feladatai Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály.
A gyógyturizmus Általános tudnivalók.
Turisztikai fejlesztési lehetőségek a programozási időszakban
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
„Alacsony képzettségűek és közfoglalkoztatottak képzése”
Hajdúszoboszló Strand-és Gyógyfürdő
Digitális témahét.
Előadás másolata:

Belépés Tisza Sz á ll ó é s Gy ó gyf ü rdő

Tartalom Helyzetelemzés ÉrdekgazdákA cél A célcsoport Az üzenet Csatornák, eszközök Kulcskérdések és válaszok Felelősök Visszacsatolás Kilépés A weblap

Helyzetelemzés Az Országgyűlés által 1998-ban elfogadott Országos Területfejlesztési Koncepció kiemelt figyelmet fordít a turizmus, az idegenforgalom fejlesztésére. Ezen határozat azonban a turisztikai vagy üdülési jellegű idegenforgalmon túl jelentős figyelmet szentel más formáknak is, mint például a gyógyturizmus. Magyarország területének közel négyötödén találhatunk hévizet, vagyis a hazai előírások szerint 30 Celsius-foknál magasabb hőmérsékletű forrásokat és kutakat. A minősített meleg gyógyvízzel rendelkező települések száma országosan mintegy 60, melyből az Észak-Alföldön 17 helyezkedik el, közülük három – Debrecen, Hajdúszoboszló és Szolnok – kiemelt gyógyhely.

Érdekgazdák A Tisza Szálló és Gyógyfürdő üzemeltetői: Jelenleg a szálloda nem folytat széles körű marketingtevé- kenységet, így érdekük lenne a reklámozás bővítése. A kampány által a vendégek száma emelkedne, így jelentős bevétel-növekedést érhetnének el. A helyi lakosság: Betegek: mivel jelenleg a megyében több gyógyfürdő is található (pl: Cserkeszőlőn, Berekfürdőn), ezért a gyógyulásra szorulóknak több választási lehetőségük van. Nem betegek: számukra is fontos megismerni egy ilyen intézményt, mivel bármikor szerezhetnek ők is olyan betegséget, amit csak ezen szolgáltatások igénybevételével tudnak enyhíteni, esetleg megszüntetni.

A cél A kampány időtartama: és között. Azért ezt az időpontot választottuk, mert az emberek nagy többsége már tavasszal eldönti, hogy hol fog majd nyaralni, és ehhez a mi reklámkampányunk segítséget nyújthat. Jelenleg évente fő veszi igénybe a fürdőt, ebből fő a TB által támogatott kezeléseket veszi igénybe, 1615 fő pedig fizető vendég. Átlagosan havonta (a évi statisztikai adatok alapján) 4513 fő látogatja a fürdőt, de a fizetővendégek száma csak 134 fő havonta. Fő célunk, hogy a két hónapos reklámkam- pányunk ideje alatt 10%-os vendégszám-növekedést szeretnénk elérni, tehát így havonta kb vendég lenne.

A célcsoport Elsődleges célcsoport a bel- és külföldi üdülőközönség. Külföldi turisták: jelenleg a szállodába érkező külföldi turisták nagy többsége Németországból és Svédországból érkezik, de ők szinte kizárólag csak nyugdíjas korú, visszajáró betegek, akik gyógyulás céljából látogatják az intézményt. Magyar turisták: jelenleg hazánkban nő a belföldi turizmus jelen-tősége, egyre többen nyaralnak belföldön. Helyi és környékbeli lakosság: elsősorban az idősek, betegek, baleseti utókezelést és regenerációt keresők, de nem csak az idősebb korosztály.

Az üzenet Az üzenetet a célcsoport figyelembevételével kell megfogalmazni. Első lépésként meg kell ismertetni az intézményt. A helyi üdülőközönség figyelmét fel kell hívni a gyógyfürdő jótékony hatására. A külföldi vendégeket elsősorban a világhírű magyar gasztronómiával, illetve zenés estekkel lehet a szállóba csábítani. Úgy gondoljuk, hogy a televízióban megjelenő spot és az interneten közzétett hirdetés által nőne a vendégek száma. A spot bemutatása: a néhány perces reklámfilmben felhívnánk a figyelmet egy akcióra. Árengedmények: hétvégén 20% kedvezmény a szállásdíjból, 10% kedvez-mény pedig a fürdő szolgáltatásainak díjából. Nagyobb ünnepekkor, például Húsvétkor 30% kedvezmény a szállás díjá-ból, és 15% kedvezmény a fürdő- és az éttermi szolgáltatásokból.

Csatornák, eszközök ÜzenetCélcsoportMédiumGyakoriság Figyelem-felhívás Külföldi turisták Szolnok Televízió Naponta 2-szer, júniusban 3-szor Tudatosság-növelés Magyar turisták Aktív Rádió Naponta egyszer, késő délután Tájékoztatás Helyi és környékbeli lakosság Saját weblap Bármikor elérhető

Kulcskérdések és válaszok A Tisza Szálló és Gyógyfürdő a Szolnokon lévő többi szállodához képest milyen helyen áll? A szálloda a Szolnokon lévő többi hasonló intézményhez képest előkelő helyet foglal el. Milyen színvonalúak a meglévő szolgáltatások? A jelenlegi szolgáltatások színvonala átlagon felüli, de kampánytervünk célja többek között az is, hogy a kampányunkkal okozott bevételnöveke-désből fejleszteni tudnánk a szállodát. (pl.: lift építése) Miért keressék fel az emberek a Tisza Szállót és Gyógyfürdőt? A szolgáltatások alkalmasak minden korosztály igényeinek kielégítésére. Idősebb korosztálynak ajánlott az iszappakolás, a különböző masszázsok, a víz alatti gyógytorna, míg a fiatalabbak is megtalálhatják a nekik kedvező szolgáltatásokat, mint például a szauna, a szolárium, stb…

Felelősök PR-vezető: a felsővezetés tagjaként részt vesz annak döntéseiben, érvényesíti a szervezet filozófiájából, stratégiájából következő pr- szakmai szempontokat. Kidolgoztatja, előterjeszti és jóváhagyás után végrehajtatja, koordinálja és ellenőrzi a szervezet kommunikációs filozófiáját, stratégiáját megvalósító kommunikációs aktivitásokat, a szervezet arculatát és a konkrét pr-akciókat, intézkedéseket. PR-menedzser: Részben önálló feladatokat old meg, részben egyes szak-mai résztevékenységeket lát el, ill. szervezi és irányítja a feladatok teljesí-téséhez szükséges belső és külső erőforrások felhasználását. PR-asszisztens: A gyakorlati feladatok végrehajtója, szervező, ügyintéző, dokumentál és kommunikál. Együttműködik a pr- menedzserrel, a vezető tanácsadóval és a szóvivővel, ill. a pr-vezető utasításai alapján végzi munkáját. Pénzügyi vezető: Feladata, hogy elkészítse és ellenőrizze a költségvetést.

Visszacsatolás Visszacsatolásunk eszköze sajtómonitoring. A monitoring azon tevékenységek összessége, mely során feladataink elvégzését nyomon követhetjük, s melynek segítségével értékelhetjük forrásaink felhasználási módját. A rendszer felépítésével ellenőrizhetjük a pr-tervben megfogalmazott célok teljesítését, és megfogalmazhatjuk a szükséges módosításokat. A megvalósítás folyamata:  ellenőrzésekről tájékoztatás,  hatásvizsgálatok elvégzése,  teljesítések menetéről beszámoltatás.

A weblap

Készítette Farkas Zsuzsa II. médiatechnológus asszisztens (levelező tagozat)