„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Advertisements

TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
TÁMOP / Készítette: Baksa Ferencné szakmai vezető
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tehetségpont létrehozása
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
2009/2010. tanév szaktanácsadói tevékenysége
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
as tanév Záró értekezlet.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
A gyakorlatvezető mentor
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
A kerekasztal résztvevői

Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
TÁMOP / Készítette: Antalné Tőkési Gabriella szakmai vezető
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
IGAZGATÓI BESZÁMOLÓ 2006/07 I. FÉLÉV. TARTALMI VÁZLAT AZ ISKOLA STATISZTIKAI MUTATÓI A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRA VALÓ ÁTTÉRÉS TAPASZTALATAI AZ INTEGRÁCIÓS.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
LKG–HEFOP konferencia, / Kompetensek lettünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Szakiskolai fejlesztési program
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
TÁMOP / Ütemezés.
Előadás másolata:

„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése TIOP 1.1.1/07-2008-911

Projekt célja Projekt előzménye Projekt megvalósulása Projekt tartalma Zárszó

Projekt célja Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban IKT technológia alkalmazása a közismereti tárgyakban IKT pedagógia módszertani kultúrájának alkalmazása IKT pedagógia módszertani kultúrájának átadása a hallgatók számára

Projekt célja Projektmenedzser: Lakosné Makár Erika Projektasszisztens: Maza Árpád Pénzügyi vezető: Taradán Lívia

Projekt előzménye Pályázat kiírása: 2007. szept. Beadása: 2008. febr. 15. Eredmény: 2009. febr. 25. Pályázat ismételt beadása: 2010. márc. 15. Támogatói döntés: 2010. szept. 23. Támogatói okirat: 2010. okt. 15. Projekt megvalósulása: 2010. okt. 15 - 2011. máj. 15.

Projekt megvalósulása Közbeszerzési eljárás elindítása ( folyamatban) Projekt nyitó rendezvény: 2011. jan. 26. Szülők tájékoztatása: 2011. febr. 1. Eszközök beszerzése és telepítése várhatóan: 2011. február vége Pedagógusok, hallgatók képzése: 2011. március Bemutató órák szülőknek 2011. április Bemutató órák hallgatói bevonással: 2011. április Záró rendezvény: 2011. május Zárás: 2011. augusztus 30.

Projekt tartalma Támogatás mértéke: 31 829 740 Ft Eszközbeszerzés: 28 732 500 Ft 43 db 18 db 6 db 1 db 1 db

A projektgazda feladata: Az eszközök beszerzése (közbeszerzés lebonyolítása) Az eszközök telepítése Kommunikációs feladatok C, D típusú tábla Nyitó, zárórendezvény (sajtó nyilvánosság biztosítása) PEJ jelentés elkészítése Pénzügyi elszámolás

Az iskola feladata: Pedagógusok 10 órás felkészítő továbbképzésen részvétel 1 fő IKT, vagy SDT továbbképzés IKT stratégia Esélyegyenlőségi terv készítése Rendszergazda biztosítása 9 bemutató óra tartása (szülőknek, pedagógusoknak, hallgatóknak)

0 % 50 % 30 % 30% IKT- val rendelkező tantermek aránya IKT eszközzel oktatott tanítási órák aránya 30 % IKT eszközzel oktatott SNI tanulók aránya IKT –val oktatott hátrányos helyzetű tanulók aránya Ikt alapú órai mérés, értékelés aránya 30%

Mérés, értékelés Kémia 006. terem Fizika 002. terem Fenyőné Antal Judit Mérés, értékelés Kémia 006. terem Borbényi Andor, Horváth katalin Technika 004. terem Mikoláné Kovács Edit könyvtár Dr. Márton Kálmánné Hallgatói képzés 106. terem Horváthné Nyári Éva Hallgatói képzés 105. terem Fornai Éva Fejlesztő foglalkozás 108. terem Polyákné Brandtmüller Anikó, Horváth Gyuláné Technika, hallgatói képzés 112. terem Takács Tiborné Idegen nyelv, alsós 104. terem Csillagné Végh Katalin

Matematika 204. terem Történelem 210. terem Mikola Ferenc Gyimesi Éva Berekné Mándoki Adrienn Természetismeret, hallgatói képzés 201. terem Halmosné Szilágyi Éva Angol 208. terem Törőné Cseke Ildikó Matematika 317. terem Szijártó Csaba Média ismeretek 306. terem Sápi Zoltánné Informatika, hallgatói képzés 301. terem Lakosné Makár Erika Idegen nyelv 310. terem Némethné Hamar Anikó, Kalózné Pápa Ágnes

„A számítógép segítségével egy lebilincselő, szórakoztató tanulási világ jelenjen meg, amellyel a gyerekek tanulási tapasztalata is gazdagodik (Papert)

Köszönöm a figyelmet!