„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése TIOP 1.1.1/07-2008-911
Projekt célja Projekt előzménye Projekt megvalósulása Projekt tartalma Zárszó
Projekt célja Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban IKT technológia alkalmazása a közismereti tárgyakban IKT pedagógia módszertani kultúrájának alkalmazása IKT pedagógia módszertani kultúrájának átadása a hallgatók számára
Projekt célja Projektmenedzser: Lakosné Makár Erika Projektasszisztens: Maza Árpád Pénzügyi vezető: Taradán Lívia
Projekt előzménye Pályázat kiírása: 2007. szept. Beadása: 2008. febr. 15. Eredmény: 2009. febr. 25. Pályázat ismételt beadása: 2010. márc. 15. Támogatói döntés: 2010. szept. 23. Támogatói okirat: 2010. okt. 15. Projekt megvalósulása: 2010. okt. 15 - 2011. máj. 15.
Projekt megvalósulása Közbeszerzési eljárás elindítása ( folyamatban) Projekt nyitó rendezvény: 2011. jan. 26. Szülők tájékoztatása: 2011. febr. 1. Eszközök beszerzése és telepítése várhatóan: 2011. február vége Pedagógusok, hallgatók képzése: 2011. március Bemutató órák szülőknek 2011. április Bemutató órák hallgatói bevonással: 2011. április Záró rendezvény: 2011. május Zárás: 2011. augusztus 30.
Projekt tartalma Támogatás mértéke: 31 829 740 Ft Eszközbeszerzés: 28 732 500 Ft 43 db 18 db 6 db 1 db 1 db
A projektgazda feladata: Az eszközök beszerzése (közbeszerzés lebonyolítása) Az eszközök telepítése Kommunikációs feladatok C, D típusú tábla Nyitó, zárórendezvény (sajtó nyilvánosság biztosítása) PEJ jelentés elkészítése Pénzügyi elszámolás
Az iskola feladata: Pedagógusok 10 órás felkészítő továbbképzésen részvétel 1 fő IKT, vagy SDT továbbképzés IKT stratégia Esélyegyenlőségi terv készítése Rendszergazda biztosítása 9 bemutató óra tartása (szülőknek, pedagógusoknak, hallgatóknak)
0 % 50 % 30 % 30% IKT- val rendelkező tantermek aránya IKT eszközzel oktatott tanítási órák aránya 30 % IKT eszközzel oktatott SNI tanulók aránya IKT –val oktatott hátrányos helyzetű tanulók aránya Ikt alapú órai mérés, értékelés aránya 30%
Mérés, értékelés Kémia 006. terem Fizika 002. terem Fenyőné Antal Judit Mérés, értékelés Kémia 006. terem Borbényi Andor, Horváth katalin Technika 004. terem Mikoláné Kovács Edit könyvtár Dr. Márton Kálmánné Hallgatói képzés 106. terem Horváthné Nyári Éva Hallgatói képzés 105. terem Fornai Éva Fejlesztő foglalkozás 108. terem Polyákné Brandtmüller Anikó, Horváth Gyuláné Technika, hallgatói képzés 112. terem Takács Tiborné Idegen nyelv, alsós 104. terem Csillagné Végh Katalin
Matematika 204. terem Történelem 210. terem Mikola Ferenc Gyimesi Éva Berekné Mándoki Adrienn Természetismeret, hallgatói képzés 201. terem Halmosné Szilágyi Éva Angol 208. terem Törőné Cseke Ildikó Matematika 317. terem Szijártó Csaba Média ismeretek 306. terem Sápi Zoltánné Informatika, hallgatói képzés 301. terem Lakosné Makár Erika Idegen nyelv 310. terem Némethné Hamar Anikó, Kalózné Pápa Ágnes
„A számítógép segítségével egy lebilincselő, szórakoztató tanulási világ jelenjen meg, amellyel a gyerekek tanulási tapasztalata is gazdagodik (Papert)
Köszönöm a figyelmet!