Projektnapló Az ideális világ

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Saját magunkat mindig arról próbáljuk meggyőzni, hogy mennyivel boldogabb lesz az életünk majd, ha megházasodunk, megszületik az első gyermekünk, majd.
Advertisements

8 Klikkelj az egérrel!.
A TÁMOP projekt intézményi hatásai a Somogyi TISZK-ben Kispéter Sándor Főigazgató-helyettes Kispéter Sándor Főigazgató-helyettes.
A projekttanulásról A prezentáció Pethőné Nagy Csilla, Petkes Csaba
3 perc Tanári tevékenység Tanulói tevékenység Munkaforma • Bevezető • A pedagógus felvázolja a tanóra témáját. • Aktív figyelem • Frontális osztálymunka.
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
Digitális technika, digitális áramkörök
Arany János élete és munkásága
A szóbeli közlés felépítése
TÉT Platform Egyesület 1132 Budapest, Borbély u Tel.: Csontos Csaba TÉT Platform Közgyűlés.
Elbukni... Kudarcot vallani... Csődöt mondani... Taccson lenni...
A szőlő a művészetben.
Szeress úgy, mintha Téged még soha senki sem bántott volna meg!!!
Talentum tábor Kulturális és Oktatási Minisztérium főtámogatásával.
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
 Klikkelj az egérrel! :20:48
A számítógép veszélyei és káros hatásai
CSIPKEVERÉS ABÁDSZALÓK, 2009
A MŰVÉSZET: „A SZEMÉLYISÉG KÉPE” Dr.Pető Zoltán, Szeged
Irány a suliba…. Gazdaság informatika… Megkapjuk az évközi feladatot.
Szervezetfejlesztési Program
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
A Mályi-projekt. Bevezető A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is Olyan.
E.G.O By Koltai G. Soma Projekt. Egy V.T.O.L. modell.
Szárföld. A gyerekek kívánsága alapján, fiúk és lányok külön csoportban dolgoztak. A lányok terveket készítenek a munkához.
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Kedves Fiam ....
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Somogyi TISZK Közép- és Szakiskola Nagyatádi Szakképző Iskolája
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Egyszer, ha gyermekem elég nagy lesz ahhoz, hogy megértse, mi motivált engem, mint szülőt, ezt fogom mondani: Annyira szerettelek, hogy mindig megkérdeztem.
EUKÓNA 2008/ /c szakiskolai osztály. FENNTARTHATÓ FOGYASZTÁS Egészséges életmód Egyéni szükségletek Megváltozott vásárlói szokások A mai gazdasági.
HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása.
Comenius 09/0128-C/1300 Alkohol és iskola Monor 2009
Szabadidő, szórakozás tizenéves korban Határok és egyezségek
Általában a kétszintű informatika érettségiről. Források, ahol utána nézhetünk részletesebben:
EVS Nagyszénáson EVS Nagyszénáson  A „TÁBITHA” Szociális Alapítvány hátrányos helyzetű önkénteseket fogadó szervezet.
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
Az egészség Készítette: Vida Fruzsina.
Szoftverfejlesztés az Informatikus Szakigazgatási Agrármérnök szakon Bakó Mária Várallyai László DE, Gazdaságtudományi Kar.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Hasznos mobilos alkalmazások Mobilos alkalmazások általában Példa ELTE tanrend Készítette: Kozma Réka.
Saját magunkat mindig arról próbáljuk meggyőzni, hogy mennyivel boldogabb lesz az életünk majd, ha megházasodunk, megszületik az első gyermekünk, majd.
TANULÁSI KÖRNYEZETEK Bibó István Gimnázium – Kiskunhalas.
SZMM Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon és az SZMM Intézményeinek Oktatási Munkaközösségének közös pályázata Együtt tanulás – közös.
Takács Erika Zádori Zoltán
Boltvezetői Jelentkezési lap
A közösség ereje. Mi az e-demokrácia gép? Hogyan működik a gép? Mire szeretnénk használni ezt a gépet? Mi a 42? Kikből áll a 42? Mit szeretne a 42? Miről.
A Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola
CMMI 1.3 – Verifikáció Készítette: Kis Gergely. Bevezetés A specifikációt, követelményt vetjük össze a kész/készülő termékkel Itt nem vizsgáljuk, hogy.
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
Név: Születési név: A megpályázott munkakör: Boltvezető Fejlődésének érdekében, és a cég igényeit is szem előtt tartva, az ország különböző részein történik.
A VÍZ. A témahét célja az volt, hogy: a mindennapi órák és a tanagyag szorításán engedve a kijelölt célcsoportba tartozó diákok (9/a, 9/b) egy héten át.
S AJÁT MODUL ÖS TANÉVBEN D ROGPREVENCIÓ Szegedi Károlyné.
DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné. A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése,
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
A kreatív találkozó Előadó neve.
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Innováció, vagyis kitörés a Minden- napokból.
Chugyik Attila villamosmérnöki szak
Játék, szórakozás, egészség
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Szegedi SzC Gábor Dénes Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája Szeged
Velünk élő középkor Forrás:
Előadás másolata:

Projektnapló Az ideális világ Somogyi TISZK Közép- és Szakiskola Nagyatádi Szakképző Iskolája

1. nap Előkészületek Nagyon hamar kiderült, hogy az egészséges életmód témáján belül, a gyermekek választása alapján, mindenképpen a saját ideális világukat szerették volna megvalósítani. De hogyan? Milyen módon? Rádöbbentek arra is, hogy eljutni a saját ideális világba nagyon nehéz – sok a kísértés (drog, alkohol, cigaretta stb.). A produktum alapötletét az internet segítségével sikerült előkeríteni.

Az ötlet a produktumhoz – egy a sok közül

Ez lett a nyerő elgondolás

2.-5. nap A tervezés első fázisa és a hozzá kapcsolódó feladatok megoldása A projekt ideje alatt sok hasznos információhoz jutottak a csoportok a drogok, alkohol, cigaretta veszélyeiről. Szituációkban beszélték meg félelmeiket – adták át egymásnak tudásukat, majd elkezdték tervezni az ideális világot.  

Együtt-tervezés, alkotás

A kezdetek – Milyen a mi ideális világunk?

6.-8. nap A tervezés második fázisa Rengeteg ötlet. Tömören ez jellemezte ezt a szakaszt. Divatos kifejezéssel élve: brainstorming. Mindenki hozta a saját elképzelését, több vázlat és elképzelés került papírra.

Vannak fáradhatatlanok …

és vannak, akik elfáradtak.

7.-9. nap Kiválasztani a rengeteg ötlet közül a legjobbat Bizony több napot igénybe vett, hogy az ötleteiket rendszerezzék - mindenkiéből kiválasszák a megvalósítható legjobbat.

Elmélyült gondolkodás -

Minden oldalról

10.-15. nap A megvalósítás Szerettek volna egy plakátot a saját bemutatójukhoz. Több terv is született, itt látható a mindenki által megszavazott győztes terv.

A plakát - terv

Előkészület

Az alapanyagok egy része

Több csoportban

A felmerülő problémák megoldása – együtt.

Az aprólékos munka

A félig kész alkotás …

több oldalról is

Cukortó és paprikafák

Ropi-sín

és grissini - vonat

Elkészült az ideális világ Paprikaházak, narancshajó, burgonyahorgász, kenyérhegyek, brokkolifa és csipkebogyóvirágok.

16. nap A bemutató A bemutatóra intézményünk SZAKI-napjain került sor. A kész alkotásra mindenki rácsodálkozott, többen találgatták, hogy miből is készült el az ideális világ. Az alkotók kiselőadással színesítették a bemutatójukat, mesélték el, hogy milyen érzés úgy vásárolni egy élelmiszerüzletben – amikor a szempont nem az, hogy mit szeretnék enni, hanem miből tudom létrehozni például a horgásztanyát, a horgászt vagy a tavat esetlegesen a kézihajtányt.