Reklámkutatás Budapest, 2008.03.08.. A különböző reklámfelületek mérése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
Digitalizáció: Szép új világ?
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Mérés, és a mérés folyamata a médiakutatás tükrében
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Internetes látogatottsági statisztikák
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
A SHARE kutatás kínálta elemzési lehetőségek Gál Róbert & Vargha Lili Szirák, 2011.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Hogyan tovább?. Hogyan tovább? Piackutatás 1.0 Mintavétel, súlyozás, valószínűségi számítás személyes kérdezés; telefonos kérdezés; postai kérdezés;
ATL - mit hirdessünk és hol?
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Olvasásismeret 2006/2007 II. félév Beniczky Péterné.
Munkaerő mobilitás Magyarországon
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
BrandFestivalDigital Magyarország internettérképe Ki van hatással kire? Kovács Márton Szonda Ipsos OPTE project: térkép a világhálóról(inverz)
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Ács Tamás Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
15-25 évesek a Nemzeti Médiaanalízis tükrében „Minden mérhető” szeptember 24.FISZ Konferencia.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
A digitális reklám eszközei 1.
Médiamutatók és alapfogalmak. CPT SOV Target Audience OTS Affinitás 30 EQ GRP CPP Kummulált reach CACA GRP Reach Effective reach 1+…….4+ SOS net cost.
Reklámkutatás Reklámkutatás Feitel Balázs, ügyvezető igazgató Millward Brown Hungary Kft Budapest, Aradi utca 8-10., t , 70/ f.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Bázis:Teljes minta (N=1406)
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Reklámkutatás Budapest,

A különböző reklámfelületek mérése

Médiatípusok - közönségmérés Televízió Nyomtatott sajtó Rádió Közterület Internet

Televízió: Műszeres közönségmérés – fő jellemzők AGB Hungary 1994 óta országos panel 4 éven felüli lakosság 840 háztartás Adatbázis + szoftver Ügyfelek

Televízió: műszeres közönségmérés – adatfelvétel folyamata Alapozó felmérés Panel létrehozása Műszerek telepítése Napi mérés Eredmények

Televízió: műszeres közönségmérés – fő mutatók Hárombetűs csodamutatók RCH AMR SHR AFF GRP CPP

Országos adók, napi RCH% április Forrás: AGBNielsen Hungary

Országos adók idősávos AMR%, negyedév - Célcsoport: 18+ Forrás: AGBNielsen Hungary

Nemzeti Médiaanalízis Magyarország legnagyobb folyamatos kutatása 1992 óta zajlik, 1995-től Szonda Ipsos – GfK Hungária együttesen Hivatalos olvasottsági adatok Piaci egyenértékes hallgatottsági adatok –1998 óta rádiónapló CAPI bevezetése: 2004

A Nemzeti Médiaanalízis tartalma Médiafogyasztás –Sajtóolvasottság –Rádióhallgatottság –Tévénézés –Internet Szocio-demográfia Életmód, életstílus –Fogyasztói attitűdök –Reklámattitűdök –Szabadidő, életvitel

Adatfelvételi jellemzők Alapsokaság: 15 év feletti lakosság Havonta 2610 interjú Kérdezés évente legalább 350 településen Számítógéppel támogatott kérdezés (CAPI) Egyéni interjúk (kb. 50 perc) Önkitöltős rádiónapló

Megjelenítés Negyedévente Médiaanalízis beszámoló –pdf formátumban vagy a MédiaNavigátorban –Féléves adatbázis Havonta rádiós adatok, RádióNavigátor szoftver Ügyfelek –Médiaügynökségek –Médiatulajdonosok –Hirdetők –További megrendelők

PosterTest (Hatásvizsgálat) Szonda Ipsos SpecialPlus Szonda Ipsos CONTACT rendszer Közterület

SpecialPlus közterületi tervező és optimalizáló szoftverElemei: a.) Táblaadatbázis: A táblaadatbázis (minden felülettípus) frissítése évente két alkalommalSpecialPlus

b.) Közlekedési szokások adatbázis: Az utazási szokásokkal kapcsolatos adatok felvétele havi 800-as mintán, Budapesten és 43 vidéki városban. Az utazási szokásokkal kapcsolatos adatok digitális térképre való felvitele A táblaadatbázis frissítéssel egyidejűleg a jelenleg 19,200 fős közönség-adatbázis rotálással való frissítéseSpecialPlus c.) Kontaktus-adatbázis: A frissítéseket követően a kontaktus-adatbázis létrehozása súlyképzéssel médiatípusonként

PosterTest rendszeres, közterületi hatásvizsgálat és post buy analízis – új módszertannal, laptopos megkérdezéssel és új ügyfélszoftverrel A PosterTest szoftver havi rendszerességű feltöltése a havonta mért összes kampány adataival (az összes vizsgált hatásmutató a teljes lakosságra és a főbb közterületi célcsoportokra megadva) A PosterTest lehetőséget biztosít kampányok, hirdetők, szegmensek elemzésére, egymással való összehasonlítására, és hatékonyságának vizsgálatára. PosterTest

Internet Medián Webaudit gemius Ipsos Audience (gIA)

gIA - Az eredmények előállítása Pop-up panel (26,814 fő) - a mért oldalak látogatói összetétele Offline kutatási adatok - az internetezők - száma - összetétele gemiusTraffic - a mért oldalak forgalma: - látogatók - oldalletöltés - látogatások - idő Kelet-Közép-Európa több országában sztenderdként elfogadott médiatervezési adat gemiusExplorer Internet Navigator Szoftver panel (2007) - a mérőkóddal nem mért oldalak - forgalma - látogatói összetétele demográfiai súlyozás viselkedési súlyozás kóddal nem mért oldalak

gIA eredmények Látogató Oldalletöltés Idő Látogatás Demográfia Státusz Ellátottság Médiahasználat Elérés Közönségarány Oldalletöltésarány Affinitás +

Köszönöm a figyelmet!