A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

Magyar Fesztiválszövetség közgyűlése Százhalombatta, november 25. Dr. Faragó Hilda.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Szakpolitikai reflexiók a turizmusfejlesztés területi kohéziós szempontú értékeléséhez április 25. Dr. Nemes Andrea főosztályvezető NGM Turisztikai.
A Turizmus sajátosságai a marketingben
Bozzay Andrásné főosztályvezető
Turizmus gazdaságtan 2..
A magyarországi kockázatitőke- finanszírozás másfél évtizede ( ) Készítette: Papp Zsuzsa Tivadari Evelin.
Promóciós eszközrendszerünk
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
Zene: John Lennon - Imagine London délkelet-Britanniában van, a legnagyobb város az Egyesült Királyságban, és évszázadokon át fővárosa a Brit Birodalomnak.
Vargáné Gálicz Ivett PhD hallgató Szent István Egyetem
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
A TURIZMUS GAZDASÁGTANA A NEMZETKÖZI AGROTURISZTIKAI FESZTIVÁL gazdasági hatása Előadó:Pintérné Kanyó Judit október 29.
ADÓ ADÓ ADÓ ADÓ ADÓPARADICSOMOK ADÓ ADÓ ADÓ ADÓ ADÓ ADÓ.
„Hogyan tegyük városunkat vonzóvá testvérvárosaink számára” Nemzetközi Turisztikai Konferencia Kaposvár, május 22.
Róma az örök város.
Fiatalok Lendületben Program Előzmények: Fiatalok Európáért, Ifjúság Program Időtartam: Költségvetés: € – 2,5.
Budapest mint világváros
Budapest mint világváros
Budapest mint világváros
Budapest mint világváros
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Élménypark és Szórakoztató Központ Európában és Magyarországon
Városi turizmus. Város A turista szemében a város szabadidős termék, amelyet arra használ fel, hogy élményei, tapasztalatai bővüljenek. Így - marketingszempontú.
Görögország vonzerői Andalits Alexandra.
Bauer András – Berács József
Készítette:Szőke Gréta
Készítette: Horváth Mónika
HÚZ-E AZ ÁGAZAT? A MAGYAR TURIZMUS VERSENYKÉPESSÉGE
Az Észak-Alföldi régió bemutatása
Veresegyház Veresegyház fő fejlesztési irányai és céljai meghatározására, alapos információgyűjtést, és széleskörű tájékozódást követően került sor. Az.
Hódmezővásárhely az alföldi művészváros
Írta: Kalauz Boglárka Lilla 7/a osztályos tanuló
Készítette: Farkas Dominik
Ausztrália ipara.
es RAT tervezés koncepciója Gila Gyöngyi Tervezési igazgató-helyettes.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Innováció-ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban CLEAR.
A Nemzeti Civil Alapprogram szerepe a civil szektor fejlesztésében
Turizmus gazdaságtan 4.. Szálláshely-statisztikai megfigyelések Előny Helyettesítheti a határstatisztikai megfigyeléseket (részben) Legtöbb országban.
Budapest mint világváros
Olaszország.
Korona Üzleti és Szolgáltató Központ Makó, Széchenyi tér
Vonzástényezők vizsgálata két fürdőváros példáján
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
MARINA HOTEL AZ ÖBÖLBEN
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
A BAHA’I KERT (IZRAEL) A VILÁG NYOLCADIK CSODÁJA.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
Nagy-Britannia és Észak-Írország Egyesült Királysága
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
DESZTINÁCIÓK TURISZTIKAI TELJESÍTMÉNYÉNEK TELEPÜLÉS-SZEMPONTÚ MEGKÖZELÍTÉSE Dr. Szalók Csilla „TDM Workshop”
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
1 Globalizáció és lokalizáció a tér és a hely átértékelődő szerepe Gazdaságföldrajz I. Dr. Bernek Ágnes 2008.
Templom-Halom Lakitelek Nonprofit Kft. Sajtómappa Archeológiai és Művészettörténeti Központ.
PREZENTÁCIÓ AZ EU-HOZ CSATLAKOZÓ ORSZÁG KAMARÁINAK DEBRECEN, MAGYARORSZÁG NOVEMBER 24. (hétfő) Michael Geary Vezérigazgató.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Készítette: Petrinovics Petra. Agenda 1. Barcs, a Dráva f ő városa 2. Duna-Dráva Nemzeti Park 3. Finanszírozás 4. Marketing 5. Javaslatok
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Desztináció-marketing
Nemzetközi hallgatók helyi értéke Révész Balázs – Kéri Anita SZTE GTK
Turisztikai fejlesztési lehetőségek a programozási időszakban
SZTE ÁJTK Tehetségnap június 10.
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
A Nemzetközi Turizmus UTAZÁS Fórum Budapest 2015 Február 26
Kolozsvár ÜZLETEK KIINDULÓPONTJA ERDÉLY SZÍVE 
Előadás másolata:

A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia

 Európa egyik legnépesebb városa  Gazdasági és kulturális központ  A 4 nagy világváros egyike  A világ legnépszerűbb úticélja (30 millió fő évente)

 15 millió nemzetközi látogató évente  Több, mint alkalmazott a turizmus szektorban  Évente 27 millió egyéjszakás vendég

 Majd 16 millió látogató évente  Gazdasági és stratégiai központ  Turista- és vásárlóparadicsom

 A világ egyik legfejlettebb állama  A nemzetközi, üzleti élet központja  Több, mint 10 millió turista évente

 USA legnépszerűbb városa  Világviszonylatban politikai, üzleti, kulturális központ  ~ 47 millió látogató évente (~ 9,8 millió a nemzetközi látogatók száma)

Köszönjük a figyelmet !